Siilinjärvellä turvisten ja kantisten välinen joukkotappelu.

  • Viestiketjun aloittaja vieraillija
  • Ensimmäinen viesti
No heh heh, jos olisi pienikin epäilys tai mahdollisuus, että kantaväestöön kuuluva olisi aloittanut nujakan, olisi lehdessä jo kovaan ääneen vaahdottu siitä, kuinka rasistit hyökkäsivät poloisten turvapaikanhakijoiden kimppuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailijaas
Minä en uskoisi kumpaakaan. Iltalehti on tehnyt pikaisen jutun huhupuheista, tuo toinen on taas niin provosoiva kuin olla ja voi.

Itse uskon mitä Savon Sanomissa oli, eli poliisin tutkinnasta selvinneet asiat. Joissa sanottiin että suomalaiset on huudelleet näillä muuttajille ja nämä ovat provosoituneet asiasta.

Summa summarum; Varmasti mitään ei olisi tapahtunut jos olisi itse kuki pitänyt turpansa siellä kyllä kiinni.

Muutenkin ne ensimmäiset lehtijutut on ihan puhdasta skeidaa. Niissä on huhupuheet ja lähtötiedot, mutta totuus on aivan jotain muuta.
 
vierailijaffs
Minä en uskoisi kumpaakaan. Iltalehti on tehnyt pikaisen jutun huhupuheista, tuo toinen on taas niin provosoiva kuin olla ja voi.

Itse uskon mitä Savon Sanomissa oli, eli poliisin tutkinnasta selvinneet asiat. Joissa sanottiin että suomalaiset on huudelleet näillä muuttajille ja nämä ovat provosoituneet asiasta.

Summa summarum; Varmasti mitään ei olisi tapahtunut jos olisi itse kuki pitänyt turpansa siellä kyllä kiinni.

Muutenkin ne ensimmäiset lehtijutut on ihan puhdasta skeidaa. Niissä on huhupuheet ja lähtötiedot, mutta totuus on aivan jotain muuta.
Eli jos Jimi olisi pitänyt turpansa kiinni, niin mitään ei olisi tapahtunut. Silti valtamedia nosti helvetinmoisen mekkalan.
 
viareilija
Minä en uskoisi kumpaakaan. Iltalehti on tehnyt pikaisen jutun huhupuheista, tuo toinen on taas niin provosoiva kuin olla ja voi.

Itse uskon mitä Savon Sanomissa oli, eli poliisin tutkinnasta selvinneet asiat. Joissa sanottiin että suomalaiset on huudelleet näillä muuttajille ja nämä ovat provosoituneet asiasta.

Summa summarum; Varmasti mitään ei olisi tapahtunut jos olisi itse kuki pitänyt turpansa siellä kyllä kiinni.

Muutenkin ne ensimmäiset lehtijutut on ihan puhdasta skeidaa. Niissä on huhupuheet ja lähtötiedot, mutta totuus on aivan jotain muuta.
Hyvin on aivopesu onnistunut. Kantasuomalaisten syy. Aina. Jos ei huutelulla provosoi niin ihan pelkällä olemuksellaan sitten. Vaikka olisi ihan hiljaa, sanomatta yhtään mitään.
 

Yhteistyössä