Siis hetkinen. Mitä hittoa?! Mun napa vuotaa! Anatomiantuntijat hohoi!

kurjuus
Eihän sulla mikään housunnappi osu siihen, ettei ole nikkeliallergiaa? Vai hautuuko vain? Putsaa hyvin ja yritä ettei mikään haudo (ei pakusti vaatetta päälle yöksi jne).
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhh.;30277557:
Kerrotko vähän että miten sä tota eritteen määrää seuraat? Onko paita navan kohdalta kokoajan ylhäällä vai imasetko pipetillä minuutin välein? Toi tippojen määrän laskeminen kuulostaa meinaan mun korvaan oudommalta kuin se itse erite.

Onko sulla muuten millainen menneisyys napasi kanssa? Siis että kai sä olet joskus sorkkinut sitä, pullistellut ja kaivellut sitä niin, että näet navan "pohjan"? Kaivanut sieltä napanöyhtää ja haistanut miten pahalta napanöyhtä haisee?

Ja oletko varma ettei noi sun "muutaman tunnin napatulehdukset" johdu siitä, että olisit vaikka huomaamattasi sorkkinut napaasi? Vaikka unissasi kaivellut napaa ja siitä napa olisi alkanut aristamaan ja punoittamaan?

Sun suhde sun napaan on omituinen, ei mulla muuta. Mä tunnen oman napani kuin omat taskuni. :)
Kyllä, nostin paidan ylös, koska se olisi muuten kastunut. Se vuoto tuli navasta aivan samalla tapaa, kuin kyynel silmästä...se siis lähti ns. vierimään vatsaa pitkin alas, aivan kuin kyynelkin vierii pitkin poskea. Ei, ei tarvinnut imaista pipetillä minuutin välein...riitti, että katsoin napaa kohden ja totesin, että sieltä tulee tippa...toinen, kolmas jne.

Navan pohjaa ei näe. Se on tuolla jossain syvyyksissä. Olen kyllä koittanut sitä pohjaa löytää kerran jos toisenkin, mutta ei löydy. Piilossa on ja pysyy. Napanäyhtää en myöskään ole koskaan navastani esiin saanut...liekö sekin sitten jossain syvyyksissä piilossa.

En ole kaivellut napaani huomaamattani. Ellen sitten kaupassakin huomaamattani kulje sormi navassa :D

SE on omituista, jos ylipäätään on jokin suhde napaan. Mulla ei ole suhdetta napaani, nenääni, eikä korviini. Eikä mihinkään muuhunkaan ruumiinosaani :D
 
Eikö sulla ole edes raskausaikana venynyt navanseutu niin, että se navan pohja löytyy?
Noup. Mutta muutoin mulla on kyllä semmoinen olo, että napavaivat on alkaneet vasta sen jälkeen, kun olen ollut raskaana. Maha repesi pahasti ja nahkaa tuntuu olevan kauttaaltaan liikaa ja mun mielestäni navassakin on ns. ylimääräistä nahkaa...ja sitä kautta se napa sitten varmaan hautuu.

Mutta tämä itkeminen oli kyllä nyt ihan uusi asia. Ja se on nyt siis loppu. Napa ei itke enää. Eikä ole kipeä tms.
 
vierailija
Noup. Mutta muutoin mulla on kyllä semmoinen olo, että napavaivat on alkaneet vasta sen jälkeen, kun olen ollut raskaana. Maha repesi pahasti ja nahkaa tuntuu olevan kauttaaltaan liikaa ja mun mielestäni navassakin on ns. ylimääräistä nahkaa...ja sitä kautta se napa sitten varmaan hautuu.

Mutta tämä itkeminen oli kyllä nyt ihan uusi asia. Ja se on nyt siis loppu. Napa ei itke enää. Eikä ole kipeä tms.
 
vierailija
Noup. Mutta muutoin mulla on kyllä semmoinen olo, että napavaivat on alkaneet vasta sen jälkeen, kun olen ollut raskaana. Maha repesi pahasti ja nahkaa tuntuu olevan kauttaaltaan liikaa ja mun mielestäni navassakin on ns. ylimääräistä nahkaa...ja sitä kautta se napa sitten varmaan hautuu.

Mutta tämä itkeminen oli kyllä nyt ihan uusi asia. Ja se on nyt siis loppu. Napa ei itke enää. Eikä ole kipeä tms.
 
vierailija
Noup. Mutta muutoin mulla on kyllä semmoinen olo, että napavaivat on alkaneet vasta sen jälkeen, kun olen ollut raskaana. Maha repesi pahasti ja nahkaa tuntuu olevan kauttaaltaan liikaa ja mun mielestäni navassakin on ns. ylimääräistä nahkaa...ja sitä kautta se napa sitten varmaan hautuu.

Mutta tämä itkeminen oli kyllä nyt ihan uusi asia. Ja se on nyt siis loppu. Napa ei itke enää. Eikä ole kipeä tms.
 
vierailija
Noup. Mutta muutoin mulla on kyllä semmoinen olo, että napavaivat on alkaneet vasta sen jälkeen, kun olen ollut raskaana. Maha repesi pahasti ja nahkaa tuntuu olevan kauttaaltaan liikaa ja mun mielestäni navassakin on ns. ylimääräistä nahkaa...ja sitä kautta se napa sitten varmaan hautuu.

Mutta tämä itkeminen oli kyllä nyt ihan uusi asia. Ja se on nyt siis loppu. Napa ei itke enää. Eikä ole kipeä tms.
 

Yhteistyössä