Siis huh, huh.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:47 merianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:44 John Makuupussi kirjoitti:
Onko nyt varma,että poika on sen kakskymmentä?jos vain näyttää vanhemmalta? Ja ehkä vanhemmat tietää millainen poika on, millaisesta kodista jne. Oletko kysynyt asiasta siskoltasi? Ehkä sekin selvittäisi jotain.
Minä en täällä alkaisi arvostelemaa, jos en tietäisi miten asiat todella on. oletan siis ettet tiedä jos kerran ensikertaa tapasit pojan?
Toki ikäero on iso ja ihmetyttää mitä vanhempi poika voi nähdä nuoressa tytössä.Esimerkki lähipiiristä: yli 10 vuotta yhdessä oloa, kun seurustelu alkoi tytön ollessa 14v ja pojan 27 :whistle:
Jösses jos joku liki kolmekymppinen alkaisi "seurustella" mun 14 v tyttäreni kanssa...hyi helvata. Yrittäisin saada sen loppumaan hyvin äkisti,kaikin mahdollisin keinoin.
Mä olin 16 kun aloin seurustella 28v. kanssa :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:47 merianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:44 John Makuupussi kirjoitti:
Onko nyt varma,että poika on sen kakskymmentä?jos vain näyttää vanhemmalta? Ja ehkä vanhemmat tietää millainen poika on, millaisesta kodista jne. Oletko kysynyt asiasta siskoltasi? Ehkä sekin selvittäisi jotain.
Minä en täällä alkaisi arvostelemaa, jos en tietäisi miten asiat todella on. oletan siis ettet tiedä jos kerran ensikertaa tapasit pojan?
Toki ikäero on iso ja ihmetyttää mitä vanhempi poika voi nähdä nuoressa tytössä.Esimerkki lähipiiristä: yli 10 vuotta yhdessä oloa, kun seurustelu alkoi tytön ollessa 14v ja pojan 27 :whistle:
Jösses jos joku liki kolmekymppinen alkaisi "seurustella" mun 14 v tyttäreni kanssa...hyi helvata. Yrittäisin saada sen loppumaan hyvin äkisti,kaikin mahdollisin keinoin.
Juu,sama täällä. Sisko alkoi seurustelemaan 15-vuotiaana 4 vuotta avnhemman pojan kanssa ja sillon jo pidin kovan puhuttelun pojalle :D
Sairasta se on jos kolmikymppinen reilusti alaikäisen kanssa alkaa hengailemaan...ihan erilaiset ajatusmaailmat jos "terveiden" kirjoissa kaikki on..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:49 lohikäärme kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:44 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:43 lohikäärme kirjoitti:
milläs ajattelit kieltää seurustelun? ja minkä takia? minäkin *seurustelin* ekan kerran 12 vuotiaana se toki oli ihan vaan punastelua ja kädestä pitämistä.....
Mun äiti oli 12, kun menetti neitsyytensä... :whistle: :eek:
ai... no onneksi minä olin ilmeiseti jo 12 vuotiaana järkevä

:whistle:

ei mun mielestä kyllä seksi kuulu todellakaan 12 vuotiaalle... mun mielipide vaan en mitenkään toisia paheksu
Ja äitini on ollut täysidiootti? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:56 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:49 lohikäärme kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:44 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:43 lohikäärme kirjoitti:
milläs ajattelit kieltää seurustelun? ja minkä takia? minäkin *seurustelin* ekan kerran 12 vuotiaana se toki oli ihan vaan punastelua ja kädestä pitämistä.....
Mun äiti oli 12, kun menetti neitsyytensä... :whistle: :eek:
ai... no onneksi minä olin ilmeiseti jo 12 vuotiaana järkevä

:whistle:

ei mun mielestä kyllä seksi kuulu todellakaan 12 vuotiaalle... mun mielipide vaan en mitenkään toisia paheksu
Ja äitini on ollut täysidiootti? :whistle:
no jos asian niin haluat tulkita. mun mielestä kirjotin aika selkeesti että MUN MIELESTÄ SEKSI EI KUULU 12 VUOTIAALLE ja etten TOISIA PAHEKSU VAAN OLEN ITSE TUOTA MIELTÄ
 
Ei munkaan äitini antanut, mutta arvatkaas tottelinko ja voiko 13 v pitää ketjuissa kotona, niin arvaatkas sekin :D Muo ei ikinä kiinnostanu oman ikäset, mutta se mun täytyy tässä paljastaa, että nämä "poikakaverit"oli sillon herrasmiehiä ja näihin "suhteisiin" ei meillä liittyny seksiä. Tai olis varmaan jossain vaiheessa liittynykkin, mutta sitten ne jutut vaan loppu...ikäero oli kuitenkin aika kuilu tossa vaiheessa, kun oli ite 13v, mutta muka niin aikuinen ;)
 
NuoriAikuinen
Joo ei ole soveliasta tommoinen.. ei todellakaan. Se on mun mielestä ok että joku 13 vuotias "seurustelee" oman ikäisensä kanssa tyyliin tanssii hitaita limudiskossa, pitää toista kädestä ja vaihtaa pusuja vanhemmilta salaa muttei sen kummempaa. Tossa ei iässä ei todellakaan nukuta samassa sängyssä poikaystävien kanssa. Mun mielestä vähän isommatkin ikäerot on ok sitten siinä vaiheessa kun on aikuisista kysymys, kaksi aikuista on kuitenkin eri asia kuin lapsi ja aikuinen... että ei tosiaan vetele tommonen.
 
NOOH. mä aloin ensimmäisen seurustelun 13 vuotiaana. menetin neitsyyteni samalle pojalle hieman ennen kuin täytin 14.

oltiin yhdessä 2 vuotta, ja vaikka seksikin tuli kuvioihin, niin oli se silti niin viatonta että..

edelleen ollaan yhteyksissä tuon pojan kanssa vaikka meillä molemmilla on tahoillaan oma perhe ja lapset.

Musta on mukava muistella tuota aikaa, sillä siitä ajasta mulla on nuoruuteni mukavimmat muistot.

toisaalta me oltiin saman ikäisiä.

Musta on aika hurjaa että pari kymppinen on 13 vuotiaan kanssa.
En usko ollenkaan että siinä on pojan osilta puhtaat jauhot pussissa.
Mä kovistelisin poikaa vähän niiku tytöltä salaa.. ;)
 

Yhteistyössä