Siis kiitti vaan, sisustuskärpänen puri, ja mietin tätä ärsyttävää keittiön välitilan laatoitusta. Mitä tilalle?

"vieras"
Monessa oon nähnyt välitilan niin että on maalattu alta ja sitten siinä on lasi päällä, ihan rosteriakin käytetään. Tai sitten jos on laminaattia tasot niin sitä "päälystettä" siihen välitilaan.

Meillä on laatoitettu, mutta ostin feikki mosaaikkia eli isoa laattaa joka näyttää mosaiikilta ;)
 
viiras
Mitä tilalle... siis laatat kokonaan pois tai toinen väri? Teillä on kuitenkin erittäin perinteinen keittiö eli ei mitään kovin erikoista. Miten olisi mosaiikkilaatat, vaaleita ja seassa harmaata?
 
"Neith"
laittaisin jotain värikästä laattaa, limen vihreää, punaista..
tai sitten tummempaa harmaata
(mutta mulla nyt taitaa olla aika surkea maku noiden keittiön laattojen kanssa)
 
[QUOTE="vieras";22859942]Monessa oon nähnyt välitilan niin että on maalattu alta ja sitten siinä on lasi päällä, ihan rosteriakin käytetään. Tai sitten jos on laminaattia tasot niin sitä "päälystettä" siihen välitilaan.

Meillä on laatoitettu, mutta ostin feikki mosaaikkia eli isoa laattaa joka näyttää mosaiikilta ;)[/QUOTE]

Tuo maalaus (joillakin on kai tapettiakin?) ja lasi on kyllä todella hyvän näköinen :)
 
"vieras"
Mä maalaisin tuon tapettiseinän jollain harmaan sävyllä/tapetoisin uudestaan yksivärisellä tapetilla ja samansävyistä laattaa tuohon välitilaan. Jotain murrettua harmaa-beige-ruskea-tyyppistä, ei hirmu tummaa laattaa kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin;22859932:
laittaisin jotain värikästä :) tai sitten vaihtaisin myös tasot + laatat harmaiksi :)
Joo tasot vois tietty vaihtaa samalla.

Meneepäs hankalaks :D

Muuten mä RAKASTAN noita tapetteja, muuten mä vihaisin tota keittiötä, kun noi tasot, laatat ja kaapistot on hanurista. :p
 
"vieras"
Minusta tasoilta pitäisi ottaa vaan runsaasti tavaroita pois. Tekisi kaappeihin enemmän tilaa, että aina ei tarvitsisi säilyttää kaikkea tavaraa näkyvillä. Kaapit ja laatatkin näyttäisivät paremmalta.
 
järkyttynyt
[QUOTE="vieras";22859949]No hitsi, lainasin VÄÄRÄÄ kuvaa :vampire:

Ja noi "paneelit" on tapettia kultaseni ;)[/QUOTE]

ok, järkkyä tapettia sitten ;) laittaisin vaihtoon . jotain neutraalimpaa... tyylikkäämpää, rauhallisempaa. Sulla on nätti keittiö tuon toisen kuvan mukaan.[/QUOTE]

Joku muukin oli onneksi samaa mieltä että on ihan järkkyä tapettia, en kattelis päivääkään, enemmän mua nuo häirihteisi kuin keittiön laatat!

Mutta aika väritön keittiö on, eli paljon petrattavaa näyttäs talosta löytyvän...
 
[QUOTE="vieras";22860007]Minusta tasoilta pitäisi ottaa vaan runsaasti tavaroita pois. Tekisi kaappeihin enemmän tilaa, että aina ei tarvitsisi säilyttää kaikkea tavaraa näkyvillä. Kaapit ja laatatkin näyttäisivät paremmalta.[/QUOTE]

No tuolla nyt onkin kaiken maailman joulusuklaat, joulukahvit, kissanruokaa, viinipulloja yms joululahjoja JA kamoja, jotka on vaan flunssakaudelta sinne jäänyt, ei ne normisti siinä oo.

MUTTA mä myönnän, että tykkään tavarasta ja sille pitää olla TILAA, eli paikkoja johon levitellä niitä esille :ashamed::D
Ei tietty mitään ruokaa ja semmoista, mutta ns tilpehöörille tarvii "näyttelytilaa".

Mulla on maljakkojakin lähemmäs/vähintään 30kpl ja kynttilänjalkoja vähintään sama, muusta puhumattakaan.
 
Joo se on kyl ärtsyn valkonen, kun aikaan 10v sitte mies ja budjetti ei antan periksi muuhun.

Täyspuuta mä tahtoisin, en mitään lastulevy yms paskaa.

Ja joo toi katto valkoseks on harkinnassa, aikanaan porukat remppa"apuna" ei antan lupaa siihen, siis ylipuhuivat ja nyt NIILLÄ ittellään on valkoiset kuultomaalatut katot. Kiitti vaan.

Kuultomaalatahan tota ei enää voi, mutta täysvalkoiseks vois vetää.

Mutta onko se sitten LIIAN valkoinen, kun valkoinen kaappi tavallaan jatkuu sitte kattoa myöten?
 
"vieras"
Lähtisin sitten tuosta rakastamastasi tapetista eli jotain ruskean sävyistä välitilaan ja tasoihin. Välitilaan jotain harmaa-beigen sävyistä vaaleahkoa laattaa ja (ei liian tumman) ruskea puinen taso.

Vaihtaisin myös jotkut kivemmat vetimet oviin, saisi sillä jo pienellä vaivalla uutta ja modernimpaa ilmettä.

NOiden kaappien ovien tyyliin ei sovi mielestäni mikään hirmu moderni välitilan laatta tai mikään kovin räikeä/kirkas väri.. Eli neutraalilla ja "perinteisemmällä" lähtisin muuttamaan.
 
Ehkä, tai sitten jos vaihtais tasot, niin vois olla muutakin kun harmaata.
Mutta mitä?

Jotain värikästä olis kiva saada.
Ruskee sinällään on aika ööh no ettei mee tässä keittiössä liian mummomaiseks?
Ja harmaa on aneeminen. :|
 
"vieras"
Tässä on mun mielestä kiva vaihtoehto jos tasotkin menee vaihtoo, eli tummat tasot ja sitä laminaattia välitilaan
http://sisustusjasepustus.blogspot.com/2010/08/kuopion-asuntomessujen-talo-5-harmaja.html
 

Yhteistyössä