Siis mä en käsitä sellaisia ihmisiä vaivaa...

...jotka kutsuu itse itsensä ja lapsensa kylään, ja sitten kun ne saapuu, niin muistaa vasta ovella kertoa että ainiin, meidän xxx on sitten kipeä. ARGH!!

Mun miehen veli päätti tulla sunnuntai iltana kylään, ja sitten vasta sisälle päästyään kertoi että toinen pojistaan on nuhassa. Nyt sitten tänä aamuna kun herättiin niin meidän pojalla on nuha kanssa. Ei muuten, mutta meidän pojalla on ollut tänä syksynä jo kolme flunssaa ennen tätäkin, ja jokainen niistä tarttui meille samalla tavalla. Ei oo oikeasti kovin kivaa että toinen on koko ajan kipeenä. Vaikka hän onkin kauhean reipas sairastamisesta huolimatta, niin nukkuu sitten aina tosi huonosti. :( Ja meille piti vielä tulla tänään vieraita, saa nt nähdä uskaltaako he tulla kun ilmoitin nuhasta heille. :( Tosi p***eestä, mä en tajua eikö ihmiset nykyään aattele muuta kuin itteensä näissä asioissa?
 
mama the strange
Mun mielestä pieni nuha ei estä kyläilyä. Tiettyyn aikaan vuodestahan puoli kansakuntaa on nuhassa.
Tietty asiasta voi mainita ennen kylään tuloa, niin pöpökammoiset voivat sitten kieltää tulemasta. Mutta en itsekään välttämättä pientä nuhaa älyäisi ilmoittaa.

Lapsellasin on ilmeisesti huono vastustuskyky, jos joka kerta pöpöt tarttuvat. Ootko harkinnut maitohappovalmisteita tms?
 
Niin, no mua vaan ärsyttää kun itse oon sellainen että ilmoitan kylään tuleville/niille joille ollaan menossa kylään jos meillä on mitään pientäkään vaivaa. En tiedä miksi meidän pojalle tarttuu jokainen pöpö, kai hällä sitten on huono vastustuskyky. En kyllä tiedä miksi, poika kuitenkin syö joka ilta mustikoita ja viinimarjoja, ja mä oon elänyt käsityksessä että varsinkin mustikat on hyviä kun niissä on niin paljon antioksidantteja yms. Ehkä se johtuu siitä että poika on ollut ylipäänsä tähän syksyyn asti kauhean harvoin kipeenä, oisko ollut kaks flunssaa koko siihen astisen elämänsä aikana (on nyt 1,5v), että vastustuskyky ei oo päässyt kunnolla kehittymään.
 
"Lemon"
Minä oon alkanu nykyään kysymään että oottehan varmasti terveitä. Menin kesällä alle kuukauden ikäisen vauvani kanssa käymään kaverini luona, ja kun oltiin siinä jo kahvit juotu, niin kaveri huomasi sanoa, että pojallansa on ripuli. Semmonen 3 vee tahmanäppi, joka kävi lämimässä vauvaa monta kertaa ja vanhempiensa mielestä se oli vaan niiiin söpöä. Sillon kun poika oli vauvaiässä, niin niillä oli ovella vastassa käsidesipurkki, ettei vaan tuu mitään pöpöjä, nopeaa se unohtuu.
 

Yhteistyössä