Siis miksi Martinalla ja Eskolla oli eilisessä jaksossa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja pöllllll:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en jaksa tehä uutta avausta eilisestä, niin kysyn tässä pinosa vaikkei passiin liitykään :D

Eli siis eikö martina ja esko asu omassa asunnossa?? :eek: mä olen ihan luullut että oman ostivat, mutta ihan selvästihän ne puhu että vuokran pitää olla max 1500e tai jos ihan helmi niin sitten ehkä enemmän.
sitä minäkin mietin, mutta jos vaikka puhuivat lainan lyhennyksestä/kk? Ei ne vuokraa maininneet missään vaiheessa, vaan jotain xx summa/kk.
eiköhän se ihan vuokra summa ollu =) pankin kanssa mietitään sitten ne lainanlyhennykset, ei välittäjän =)
Se 1500? oli neliö hinta, mitä asunto saa maksaa per neliö.
sillä hinnalla ei helsingistä saa kuin kuppasien osakkeen slummista.ei todellakaan lauttasaaresta tai ruoholahdesta...
miks pitäs haluta ruoholahdesta tai lauttasaaresta asunto?
No kun Martina ja esko etti sieltä sitä asuntoa.Kysy niiltä miksi..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Edelleenkin: ajokortilla voi todistaa henkilöllisyyden, mutta ei kansalaisuutta. Ajokortti käy lähestulkoon kaikkeen asiontiin Suomen sisällä. Ja eiköhän sillä saa ikänsä todistettua vaikka Turkkilaisessa baarissa...jos siis siellä sellaista joskus edes kysyttäisiin. :)
Edelleenkin, kotimaanlennolla ei edes tarvitse todistaa kansalaisuutta. Siksi se passi onkin ihan turha.
 
Vieras
Asian vierestä ehkä, mutta:

He etsivät vuokra-asuntoa, ei omaa.
Kuvallinen Kela-kortti EI ole enää virallinen henkilöllisyystodistus.Se ei esim. kelpaa pankeissa ja niitähän ei enää edes myönnetä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
...Mitä miesjuttuja sillä Martinalla on ollut ennen eskoa???

Taisi olla jossain vaiheessa Kalle Kuvajan kanssa ja Kallehan on nyt ex-missi-perintöprinsessa Joanna Väreen kanssa ja odottavat vauvaa.

Alunperin Martina tuli julkisuuteen jalkapalloilija Alexei Eremenko jr:n salarakkaana vuonna 2004.

 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ajokorttihan ei tosiaan ole periaatteessa pätevä henkilöllisyystodistus. Joten jos ei ole henkkareita varsinaisia, niin sitten pitää olla passi.
:eek: Miten niin? Kyllä ne ainakin esim. pankissa käy, samoin poliisille.
Ei muuten käy poliisilaitoksella ainakaan henkkarista. For info.
 
...
Ap hei, jos sulla on käyny tuuri ja ajokortti on hyväksytty henkilötodistuksena aina, niin tarkottaako se automaattisesti sitä, että kaikilla lentoyhtiöillä ja kaikki virkailijat hyväksyy sen aina, vaikka se siis ei oo virallinen todistus henkilöllisyydestä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ap hei, jos sulla on käyny tuuri ja ajokortti on hyväksytty henkilötodistuksena aina, niin tarkottaako se automaattisesti sitä, että kaikilla lentoyhtiöillä ja kaikki virkailijat hyväksyy sen aina, vaikka se siis ei oo virallinen todistus henkilöllisyydestä?
Kyse ei ole tuurista, vaan ihan Suomessa olevasta käytännöstä. Lukee mm. lentokenttien, Finnairin ja Blue1 sivuilla. Ajokortti riittää todistamaan henkilöllisyyden kotimaanlennoilla. Olen laittanut jo vaikka kuinka monta linkkiä asiasta, mutta eipä tunnu menevän perille palstamammoille. Käsittämätöntä :headwall:
 
,,,,,
Käyttäytyivät kyllä ERITTÄIN törkeästi sitä laukkuja vastaanottavaa miestä kohtaan! Siis todella kannattaisi miettiä miten käyttäydytään julkisilla paikoilla toisia ihmisiä kohtaan:D
Toivottavasti ei opeta lapselleen moista leuhkamaisuutta.
 
uuniomena
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ajokorttihan ei tosiaan ole periaatteessa pätevä henkilöllisyystodistus. Joten jos ei ole henkkareita varsinaisia, niin sitten pitää olla passi.
:eek: Miten niin? Kyllä ne ainakin esim. pankissa käy, samoin poliisille.
Ei muuten käy poliisilaitoksella ainakaan henkkarista. For info.
No mites sitten toimitaan, jos ihkisellä ei oo muuta ku ajokortti. Esim mulla on vaan ajokortti ja vanhentunu passi.

 
Eihän sitä passia välttämättä tartte, lensi sitten Helsingistä Ouluun, Osloon tai vaikka Islantiin. En ole oikeastaan miettinyt koko asiaa, mutta otan vain lentomatkalle passin aina mukaan... Ja se nimenomaan taitaa olla se syy, eipähän tarvitse olla epävarma tai vaivata päätään, kun se passi kerran on mukana :). Kätevästihän se menee, ei paina paljon.
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ap hei, jos sulla on käyny tuuri ja ajokortti on hyväksytty henkilötodistuksena aina, niin tarkottaako se automaattisesti sitä, että kaikilla lentoyhtiöillä ja kaikki virkailijat hyväksyy sen aina, vaikka se siis ei oo virallinen todistus henkilöllisyydestä?
Kyse ei ole tuurista, vaan ihan Suomessa olevasta käytännöstä. Lukee mm. lentokenttien, Finnairin ja Blue1 sivuilla. Ajokortti riittää todistamaan henkilöllisyyden kotimaanlennoilla. Olen laittanut jo vaikka kuinka monta linkkiä asiasta, mutta eipä tunnu menevän perille palstamammoille. Käsittämätöntä :headwall:


Käytkö ikinä missään ulkomailla, vai sahaatko jotain kuopio- oulu väliä?Selvästi tunnet tarvetta tulla tänne mahtailemaan, kuinka tavalliset kotiäidit eivät käy lentokoneessa, eivätkä tiedä mitään.

Mieluummin olen autuaan tietämätön mitä pitää näyttää kotimaan lennoilla kellekkin, ja olen tyrkyttämässä passia. Se merkitsee sitä, etten käytä lentokonetta autolla ajettavaan matkaan, ja mulla on varaa käydä myös ulkomailla,johon sitä passia sitten tarvitaan.
 

Yhteistyössä