Siisti ilta eilen. Ei ole tietoa missä laukku->avaimet->lompakko->autonavaimet

  • Viestiketjun aloittaja Hullu
  • Ensimmäinen viesti
Hullu
on. Kaula on mustelmilla kun mies yritti kuristaa minut kunnolla sen jälkeen kun olin huutanut kurkkusuorana ja kaatanut kaikki taulu telkut, hajottanut auton sivupeilit jne.. Mulla on sellanen olo, että haluan köyttä jostain, ihan pätkäkin riittää. Mutta sekin paska on autotallissa ja ei ole avaimia!!!!!!! Voi vittu haluan kuolla vittu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu:
on. Kaula on mustelmilla kun mies yritti kuristaa minut kunnolla sen jälkeen kun olin huutanut kurkkusuorana ja kaatanut kaikki taulu telkut, hajottanut auton sivupeilit jne.. Mulla on sellanen olo, että haluan köyttä jostain, ihan pätkäkin riittää. Mutta sekin paska on autotallissa ja ei ole avaimia!!!!!!! Voi vittu haluan kuolla vittu!
kuulostaa yhden tuttavan touhuilta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu:
on. Kaula on mustelmilla kun mies yritti kuristaa minut kunnolla sen jälkeen kun olin huutanut kurkkusuorana ja kaatanut kaikki taulu telkut, hajottanut auton sivupeilit jne.. Mulla on sellanen olo, että haluan köyttä jostain, ihan pätkäkin riittää. Mutta sekin paska on autotallissa ja ei ole avaimia!!!!!!! Voi vittu haluan kuolla vittu!
kuulostaa yhden tuttavan touhuilta...
onkohan meillä samoja tuttavia... :whistle:
 
Olikohan samaa porukkaa joka oli Helsingissä juhlimassa :whistle:

Mun mies löysi tänä aamuna kadulta lahtelaisen nelikymppisen miehen henkilöpaperit, Visa-kortin ja muuta sälää. Numerotiedustelusta saamani numero ei ollut käytössä, lieneekö mennyt samassa hötäkässä puhelinkin... Jos teidän kotiurpo tuli sennäköisenä kotiin että paperit vois kuulua hänelle, ottakaa yhteyttä :D
 
Tätähän te ihailette. Tuon tuostakin on viestejä, miten kivaa se viihteellä oleminen on ja että sitä tarvitsee ihan jokainen ja että viihde on sikakännin synonyymi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu:
on. Kaula on mustelmilla kun mies yritti kuristaa minut kunnolla sen jälkeen kun olin huutanut kurkkusuorana ja kaatanut kaikki taulu telkut, hajottanut auton sivupeilit jne.. Mulla on sellanen olo, että haluan köyttä jostain, ihan pätkäkin riittää. Mutta sekin paska on autotallissa ja ei ole avaimia!!!!!!! Voi vittu haluan kuolla vittu!
kuulostaa yhden tuttavan touhuilta...
onkohan meillä samoja tuttavia... :whistle:
voi olla :whistle: ite en ees ylläty enää moisista tempauksista B)
 
Hullu
Näin on. Kaipasin todella vittuilua taas osakseni. Eipähän vittuile kukaan enää ikinä kun olen tuon paskan saanut ladattua. Kiitos tuesta. Olen ilmeisesti ollut masentunut jo pitkään, koska nyt en enää oikeasti jaksa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tätähän te ihailette. Tuon tuostakin on viestejä, miten kivaa se viihteellä oleminen on ja että sitä tarvitsee ihan jokainen ja että viihde on sikakännin synonyymi.
Mun käsitys viihteellä käymisestä on kyllä kaukana tuosta, mitä ap kertoi.
Mutta joo, palstalle tyypilliseen tapaanhan olemassa on vain kaksi ääripäätä: ainainen kotonaolo totaalisen absolutismin kera, tai kaatokännit & kuristetuksi tuleminen sen jälkeen kun on pistänyt kämpän remonttiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tätähän te ihailette. Tuon tuostakin on viestejä, miten kivaa se viihteellä oleminen on ja että sitä tarvitsee ihan jokainen ja että viihde on sikakännin synonyymi.
Oletko vähän tyhmä vai mikä on? Viihteelle on kiva lähteä, mutta ap kertoma ei ole mitään kivaa ja viihdettä. Ei viihteellä ja baarissa olo tarkoita kaikille perskännejä. Miksi se asia on niin helvetin vaikea käsittää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tätähän te ihailette. Tuon tuostakin on viestejä, miten kivaa se viihteellä oleminen on ja että sitä tarvitsee ihan jokainen ja että viihde on sikakännin synonyymi.
Mä näin eilen töissä tilanteen ku mies hyökkäs suoraan mimmin kaulaan kiinni ja puristi vissiin suht lujaa - ihailu oli kyl kaukana siin vaiheessa
 
Voi vitun juopot
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu:
Näin on. Kaipasin todella vittuilua taas osakseni. Eipähän vittuile kukaan enää ikinä kun olen tuon paskan saanut ladattua. Kiitos tuesta. Olen ilmeisesti ollut masentunut jo pitkään, koska nyt en enää oikeasti jaksa.
No viinan vetoon voimat riittää kuitenkin ja kämpän pistämiseen remonttiin kännispäiten. Ja kun mies koittaa rauhoittaa, pitäis saada symoatiaa ja unohtaa että rouva tais ihan hiukan riehua ite ensin...
 
Hullu
Alkuperäinen kirjoittaja Voi vitun juopot:
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu:
Näin on. Kaipasin todella vittuilua taas osakseni. Eipähän vittuile kukaan enää ikinä kun olen tuon paskan saanut ladattua. Kiitos tuesta. Olen ilmeisesti ollut masentunut jo pitkään, koska nyt en enää oikeasti jaksa.
No viinan vetoon voimat riittää kuitenkin ja kämpän pistämiseen remonttiin kännispäiten. Ja kun mies koittaa rauhoittaa, pitäis saada symoatiaa ja unohtaa että rouva tais ihan hiukan riehua ite ensin...
Ja siitä saa mies kiittää ihan itseään kun meni kusipää nussimaan jotain saatanan tärkeää lehmää!
 

Yhteistyössä