Siitä kyl vähän jupisen että Jussina ko täällä kyseltiin mitä teen, olen yksinäinen jne ja tarjosin seuraa

niin kukaan ei tullut vaikka laittoivat y-viestiä ja sähköpostia. Ei ne kai olleet sitten yksin? Harmittaa vaan että varaudun vieraisiin ja sit.. noh, se ei ollut musta kiinni.

Mutta jos se toisista välittäminen on tätä niin en halua enää välittää. ( no höpsöö tottakai mä aina välitän ) Ei vaan pitäis olla tässä liian tosissaan..?
 
"vieras"
Voi vitsi, tosi paskanen temppu kyllä. Itse olen tullut siihen tulokseen että täällä aika moni joka on muka ystävää vailla tekee juuri noin. Lähettää ehkä pari viestiä ja lopettaa sitten siihen. Tai sitten niistä ei ikinä edes kuulu mitään.
 
Mun mielestä se oli huippu idea! Älä todella kerrasta lannistu, sattui vaan ehkä väärät ihmiset nyt siihen ketjuun.
Harvassa on noin sosiaaliset ja luottavaiset ihmiset. :)
Nyt kun oot rekkautunu, ni tuollahan on tuo tapaillaan-osio, käy kurkkaa oisko siellä ketjua sun alueesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennan unelma
fvdvdfv
Mä olen huomannut ihan saman. Kauheen yksinäisiä ollaan, mutta ei sitten jakseta kumminkaan tutustua edes. Tai sitten en vaan ole sellainen ihminen, jonka kanssa haluaa tutustua, sekin on mahdollista, kaikista ei ole kavereiksi keskenään.
 
"mie"
No höh! Mä en kyllä tommosta ees huomannu. Oisin tullut lasten kans kiljuen. ;D Luulin et meille ois tullu yksinäinen jussi, mut sit ihan kivasti löytyki seuraa ja oli ihan mukavaa. Mutta oikeesti ois kiva löytää kyläilypaikkoja ympäri suomenniemen. Paikkoja ja ystäviä siis missä vois kyläillä puolin ja toisin. :)
 
Blue
:hug:

Jospa kukaan ei uskaltanutkaan kun se sekopääkin tuli siihen ketjuun huutelemaan yms. Nykyään on niin paljon kaikkea epämiellyttävää juttua niin kyllähän siinä vähän spontaani halu tavata toinen yhtäkkiä (ja vielä lasten kanssa) kärsii vaikka kuinka tekisi mieli.

Älä lannistu kuitenkaan, sinä olit hyvällä asialla!
 
"vieras"
Yksinäisyyteen liittyy usein myös ujous. Eivät ne sitä ilkeyttään varmaan tehneet, uskon että olivat liian ujoja tulemaan vieraan ihmisen luokse. Annoitko sä niille puheliinumerosi, sanoitko että soittoa/viestiä jos on aikomus tulla? Näin olisit saanut ehkä vähän varmennusta siihen kuka tulee...Annoitko osoitettasi kenellekään?
 
annoin puh numeron ja ehdotin että voitas tavata muuallaki.. Mut kyl se siitä.

[QUOTE="vieras";26555421]Yksinäisyyteen liittyy usein myös ujous. Eivät ne sitä ilkeyttään varmaan tehneet, uskon että olivat liian ujoja tulemaan vieraan ihmisen luokse. Annoitko sä niille puheliinumerosi, sanoitko että soittoa/viestiä jos on aikomus tulla? Näin olisit saanut ehkä vähän varmennusta siihen kuka tulee...Annoitko osoitettasi kenellekään?[/QUOTE]
 
Keittiönoita
Aina ei nappaa. Mulla on aloituksesi mennyt täysin sivu suun, mutta joskus tosiaan kaikki ei loksahdakaan ihan kohdalleen. Mäkin olen palstan kautta ollut yhteydessä yhteen ihmiseen, mutta luultavasti en vastannut hänen odotuksiaan. En kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon vaan laitan hänelle jossain vaiheessa meiliä :)
 

Yhteistyössä