Siivooja kotiin, kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen miettinyt siivoojan tilaamista kotiin yhdeksi kerraksi. Asun yksin pienessä kerrostaloasunnossa ja sairastan masennusta, joka vie todella paljon voimiani. Äskeittäin olen sairastellut muutenkin. Koti on päässyt ihan kamalaan kuntoon ja muutama paikka on aika vaativa ja raskas puhdistaa yksin. Ajattelen että pääsen helpommalla jos tämän kerran annan ammattilaisen hoitaa homman kerralla kuntoon. Jatkossa olisi ehkä sitten helpompaa pitää siisteyttä yllä. Hävettää vain kamalasti tämä sotku. Onko kotisiivoojat tottuneet kuinka pahannäköisiin paikkoihin?

Hinta on noin 40 e tunti. Suoritetaanko maksu paikan päällä vai tuleeko lasku? Kuinka pian siivooja pääsee, jos tilaan vaikka nyt maanantaina? Käyttääkö siivoojat omia välineitään vai pitääkö itse varata?
 
vierailija
Olen miettinyt siivoojan tilaamista kotiin yhdeksi kerraksi. Asun yksin pienessä kerrostaloasunnossa ja sairastan masennusta, joka vie todella paljon voimiani. Äskeittäin olen sairastellut muutenkin. Koti on päässyt ihan kamalaan kuntoon ja muutama paikka on aika vaativa ja raskas puhdistaa yksin. Ajattelen että pääsen helpommalla jos tämän kerran annan ammattilaisen hoitaa homman kerralla kuntoon. Jatkossa olisi ehkä sitten helpompaa pitää siisteyttä yllä. Hävettää vain kamalasti tämä sotku. Onko kotisiivoojat tottuneet kuinka pahannäköisiin paikkoihin?

Hinta on noin 40 e tunti. Suoritetaanko maksu paikan päällä vai tuleeko lasku? Kuinka pian siivooja pääsee, jos tilaan vaikka nyt maanantaina? Käyttääkö siivoojat omia välineitään vai pitääkö itse varata?
Saat laskun perästä päin. Siivoojan tulo riippuu siitä, kuinka suosittuun siivouspalveluun soitat, mutta varaudu että pääsee vasta aijaisintaan seuraavalla viikolla. Siivooja käyttää omia välineitään.

Kotisiivoojat näkee ihan kaikenlaista. Mutta jos sulla on sekasotkua eli vaatteita ja tavaroita asunnossa hujanhajan niin ne sun pitää itse järjestellä ensin pois tieltä, siivooja ei löhtökohtaisesti esim pyyhi pölyjä ihan sekaisista hyllyistä. Tai ehkä voit sopia siivousfirman kanssa etukäteen, että siivooja järjestää myös tavarasi - mutta minne hän ne sitten laittaa?
 
vierailija
Minä suosittelen sinua ottamaan yhteyttä sinne siivousfirmaan ja kertomaan tarkkaan millaista siivousta kaipaat. Hieman nimittäin kuulostaa, ettei kyseessä ole välttämättä mikään perus-kotisiivous. Samalla voit sopia, milloin tulee siivoamaan.

Sinällään siivoajia kyllä löytyy joka lähtöön, pelkkää perussiistien paikkojen perussiivoajasta paskaviemäristä tulvineiden tilojen puhdistukseen. Taksakaan ei ole sama kaikissa siivouksissa.
 

Yhteistyössä