Silikonitissit, Viro vai Suomi?

Suomessa ehdotomasti. Mä kävin Virossa rasvaimussa ja häiritsi todella paljon, kun ne ei osannu suomea kauhee hyvin. Siinä oli ihan pihalla, että mitä tässä nyt tapahtuu ja ei ollut aavistustakaan mitä lääkkeitä mulle annetiin. Ei se kotimatkakaan mikään hauska retki ollut. Sulla taitaa vielä olla pidempi kotimatka kuin mulla.
Plus, että ihan kiva olisi jos jälkitarkastus hoidetaisiin asianmukaisesti leikaavan lääkärin kanssa.
 
vierasko
En leikkauttaisi mitään missään ulkomailla ellen tuntisi maan lakeja, leikkausklinikkaa, lääkäriä, vakuutuksia hyvin ja olisin tietoinen siitä kuka joutuu vastuuseen jos jotain menisi pieleen. Joten en leikkauttaisi mitään osaa Virossa vaan ihan Suomessa.
 
Nää Virolaiset on sellasii et suomessa käydään ensin ja itse leikkaus vaan hoidetaan viron puolella.

Mutta silti jotenkin Suomi on aina Suomi. Mutta jos siellä on osaavempia lääkäreitä ihan oikeasti, niin sitten voin harkita
 
tissit ostanut
Virossa tehdään enemmän kauneusleikkauksia kuin Suomessa, joten heillä on enemmän kokemusta. Tietenkään kenen tahansa leikeltäväksi ei kannata mennä! Itse kävin virossa, valitsin kirugini pätevyyden ja kokemuksen perusteella enkä tyytyväisempi voi olla! Siellä oli siistiä ja osaava henkilökunta, joka puhui ihan tarpeeksi hyvin suomea. Myönnän että aluksi kauhistutti mennä sairaalaan kun ympäristö oli noh.. vähän neuvostoliiton näköistä..
 
tissit ostanut
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;30214260:
Nää Virolaiset on sellasii et suomessa käydään ensin ja itse leikkaus vaan hoidetaan viron puolella.

Mutta silti jotenkin Suomi on aina Suomi. Mutta jos siellä on osaavempia lääkäreitä ihan oikeasti, niin sitten voin harkita
Otin virossa silikonit (konsultointi ym oli suomessa) ja minulle jäi hyvät fiilikset koko hommasta. Matkustaminen on kieltämättä tosin hieman nihkeää vaikka paluumatkalla saikin mennä hyttiin lepäämään. Jos otat virosta niin älä kuitenkaan ota halvinta. Tutustu kirurgiin ennen leikkausta, pyydä kaikki todistukset ym. Itse kävin tunnetun kirurgin leikeltävänä (sain nähdä kaikki todistukset ym) eikä ole ainakaan toistaiseksi tullut mitään ongelmia ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Kysele paljon, ja muista että paluuta ei ole. Eli vaikka ottaisin silikonit pois, jäljelle jää silti arpiset ja löysät tissit. Ja joudut todennäköisesti uuteen leikkaukseen, sillä implantit harvoin kestävät ikuisesti.
 

Yhteistyössä