Sinä ja äitisi

  • Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti
Äiti :heart:

mut välillä menee hermo ja otetaan yhteen.

Nähdään 1-2 kert.viikko,
hoitaa aina kun pyydän/he pyytävät lupua heille yökylään
välimatkaa 30 km
soitellaan,
shoppaillaan,
vietetään vapaa-aikaa yhdessä,
puhutaan asioista,

ja olen ajatellut antaa heille vanhuudenturvaa.
Olen ajatellut hoitavani ja järjestäväni heidän asioita, kun se päivä on.

Äiti on :heart: , enkä tajua voinko selvitä siitä päivästä kun kuulen että häntä ei enää ole.

 
Meillä tosi lämpimät ja läheiset välit joka tarkoittaa myös sitä että "tapellaan" elipäästellään höyryjä mutta aina asiat sovitaan japäälle nauretaan.On ollut korvaamaton apu lastenhoidossa! :heart: Tekstaillaan tai soitellaan päivittäin ja nähdään viikottain.
 
vieras
Ollaan yhteydessä lähes päivittäin. Nähdään noin 1krt viikossa. Hoitaa lasta noin 2-4krt kuukaudessa. Hoitaisi mielellään enemmänkin. Ensimäinen lapsen lapsi ja on ihan maailman keskipiste vanhemmilleni. Shoppaillaan ja ja käydään syömässä silloin tällöin. Ennen käytiin terassilla yhdessä. Ja välit on siis todella lämpimät. Tullaan hyvin toimeen ja olen voinut turvautua äidin apuun aina.
 
IhanaValo
Nähdään vaihtelevasti, kuitenkin yleensä useamman kerran kuussa. Joskus käydään ostoksilla ja välit on ihan hyvät, vaikka äiti useinkin hössöttää miun makuun vähän liikaa. Silti rakkain (ja ainut) Äitini.
Tulee kans joskus hoitamaan lapsiakin, jos esim.miulla ois menoa ja mies töissä.
 
Nähdään joskus viikottain ( ainakin pikaisesti ), joskus harvemmin mutta vähintään kerran kuussa.
Välit on hyvät vaikka ollaan kovin erilaisia.
Hoitaa lapsia aika paljon.
Ei käydä säännöllisesti yhdessä missään; joskus kuitenkin esim. shoppailemassa.
Lomilla ollaan yhdessä jonkin verran mökillä tai ulkomaan reissuissa.
 
Ihan hyvät välit. Nähdään useamman kerran vuodessa ja monesti itse yövyn heillä ja satunnaisesti äitinikin on yöpynyt meillä. Juurikaan ei shoppailla tai käydä ulkona syömässä, kun jos itse niitä meinaisisin tehdä ilman lapsia, niin äitini jää lapsenlikaksi ja kokoporukallakaan sitä ei kovin usein tehdä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Miten usein tapaat äitiäsi? Onko teillä lämpimät välit? Hoitaako äitisi lapsiasi? Käyttekö yhdessä shoppailemassa, syömäsä, elokuvissa jne?
Tapaan melko harvoin, kerran-pari kuukaudessa. Lähinnä velvollisuuskäyntejä mun osalta. Ei ole lämpimät välit, mulla on pariin työkaveriinkin lämpimämmät. Emme käy yhdessä shoppaamassa, syömässä tms. Ajatuskin puistattaa. Puhelimessa puhumme, jos mulla on jotain asiaa. Äiti ei soita mulle ikinä. Vahtii kyllä lapsia jos pyydän, aika harvoin tarvitsee pyytää.
 
Tavataan n. kerran viikossa tai kahdessa. Ei ota lapsiani yöhoitoon, koska käyttävät vaippoja vielä. Muutoin toki hoitaa, jos ollaan niinku kylässä. Käydään joskus äitini kanssa kiertelemässä sisustusputiikkeja yms. Ihan hyvät välit. :D
 
vieras
Äitini on dementoitunut. Hän ei siis ole koskaan hoitanut lapsiani hetkeäkään, ja minun pitäisi omien lasten hoidolta ja työltä ym. ehtiä hoitaa äitiäkin, mikä on kuitenkin pitkän matkan ja kaiken muun vuoksi aika vaikeaa.
 

Yhteistyössä