Sinä yli 170 cm pitkä nainen, käytätkö korkokenkiä?

  • Viestiketjun aloittaja "piipa"
  • Ensimmäinen viesti
Mun kaverit ovat myös lyhkästä sorttia - 160 sentin tietämissä - mutta en minä itseäni pitkäksi tunne heidän seurassaan. Johtuneeko siitä, että en vertaile itseäni heihin ja pituuksilla ei ole mitään merkitystä. En tiedä.
Mulle tulee joidenkin kavereiden kanssa sellainen olo, että jotenkin alitajuisesti ryhti menee kumarampaan tai polvet koukistuvat. Ei muuten, mutta jotenkin se, jos on selkeästi korkeammalla kuin kaveri, tekee sen olotilan, että ei kai se kaveri tunne oloaan minua vähäpätöisemmäksi. Hölmöä. Ihmisen pituudella ei minunkaan mielestäni ole mitään merkitystä.
 
Mä olen 180cm pitkä ja aika harvoin tulee käytettyä. Joskus bilettämään lähtiessä, mutta harvassa ovat ne kerrat! :D Jotain alle 3cm kiilakorkoja kyllä käytin töissä ollessa, mutta se johtui lähinnä siitä että siistejä työkenkiä oli niin vaikea löytää ilman sitä korkoa.
 
smilelove
[QUOTE="alkup.";27198617]No eipä tietenkää kiellettyjä. Itsestä vain tuntuu, että huitelen korkkareilla niin yläilmoissa että se vähä haittaa. Mulla on yhdet aivan ihanat saapikkaat 8cm:n koroilla ja oon niitä nyt koittanu syksyllä käyttää. Hyvät jalassa ja kauniit, mutta se lisäpituus tähän muutenkin pitkään 172 cm:n varteen vähä mietityttää. Ehkä se on vain tottumiskysymys... Mielenkiinnosta kyselin.[/QUOTE]

Minä 179 cm pitkä käytän melkien päivittäin 10-14 cm korkoja ja ei ole haitannut mitenkään eikä muutkaan kanssakulkijat tunnu kiinnittävän huomiota. Toki riippuu siitä onko tottunut käyttämään korkeita korkoja. Itse olen sitä mieltä että kaikki voivat käyttää korkoja pituudesta huolimatta, oikeastaan mielestäni korkkarit ovat oikein seksikkäät varsinkin pitkillä naisilla. ;))
 
"vieras"
itse olen 175 cm pitkä ja käytän korkokenkiä jos huvittaa. En oo koskaan ajatellut että olisin liian pitkä. En usko että edes korkeissa korkokengissä erotun katukuvasta jotenkin tosi pitkänä. Eriasia jos olisin 180 cm tai yli. Mutta varmaan silloinkin käyttäisin korkokenkiä jos niistä tykkäisin.
 

Yhteistyössä