Sinkkuja palstalla..

  • Viestiketjun aloittaja Aries 78
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
Moniko täällä palstailevista sinkuista ja yksinhuoltajista huomannut että kun saa hieman lapsivapaata ja tulee omaa aikaa, niin ei sitten jaksakkaan lähteä ulos viihteelle kattelemaan itelleen mitään seuraa?
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;28425920:
Kyllä on huomattu! Vaikka omani onkin jo suht isoja,niin silti lapsivapaan sattuessa ei vaan liikuta lähteä minnekkään.Mielummin nököttää kotona,tekee ns. rästitöitä tai vaan lahnottaa soffalla..
Mulla pari vuota erosta ja lasten kanssa asustelen, mitä nyt jokatoinenvkl käyvät äidillään. ensimmäisenä kesänä tuli käytyä viikonloppuisin istumassa terassilla, mutta ei enään huvita mihinkään lähteä.
 
"yyhoo"
Jep - sama fiilis... Sen kerran vuodessa, jos lapsi on vkl:na jossakin, niin kyllähän tämä mamma vaan istuu kotona ihmettelemässä, että koska pääsee maate... :D Tosin meikäläinen ei mitään "kumppania" ole etsimässäkään, joten senkään takia ei tarvi mihinkään radalle lähteä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28426362:
mä olen todella huono käymään missään "bilettämässä", mielummin syön hyvää ruokaa, juon pepsi maxia, katon hyviä sarjoja/ leffoja (tällähetkellä Vikings on lemppari), makaan sohvalla, treenaan, lenkkeilen, luen jne.




jos joku tuntee ton näkösen miehen, niin vois heti kertoo :p
tiiän yhen mutta se on varattu ja liian vanha sulle

asuuki huitulan kuusessa
 
"miimii"
En mäkään jaksa käydä missään yömenoissa. Lapset pois tän viikonlopun, tänään kävin sen verran kaupungilla, että kävin vaihdattaa kesärenkaat ja hain kaupan tiskiltä valmista ruokaa itselleni. Muuten oon ollut kotona eilisestä lähtien. Enkä ole enää menossakaan minnekään. Kattelen jääkiekkoa ja juon vapusta jäänyttä (kaupan) simaa. Kohta nukkumaan. Huomenna ehkä jossain kirpparikierroksella tms ennen lasten hakua. Tähän samaan tyyliin mun lapsivapaat menee. En jaksa lähteä minnekään, inhoan sitä seuraavan päivän oloa mikä bilettämisestä tulee. Enkä mä kyllä vilkuile deittipalstojakaan, yksin lasten kanssa on hyvä olla.
 

Yhteistyössä