Sinne lähti mies sorsanpyyntiin viikonlopuks

Blondi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi :eek: onneks mun miehellä ei oo noin barbaariset harrastukset
sorsapyyntiin lähti munkin mies. sitten tiedossa karhun metsästys, viikko pohjoisessa kanalintu metsällä ja sitten alkaakin hirven metsästys. ja jäniksiä saa pyytää helmikuun loppuun asti.
ja mies kun metsästä syötävää kantaa, saa laittaa itse ne ruuaksi
 
Blondi
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi :eek: onneks mun miehellä ei oo noin barbaariset harrastukset
No en oo minäkään koskaan aikasemmin seukannu miehen kans joka metsästää että silleen.. :xmas:
meillä miehellä menee syksyisin lähes joka viikon loppu metsällä, siihen jo tottunut. mut vois olla huonompiakin harrastuksia
 
Yök
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi :eek: onneks mun miehellä ei oo noin barbaariset harrastukset
Eli sun mies on vegetaristi? Sanoisin että tehotuotetun eläimen kidutus kuoliaaksi (broilertuotantto jne) on huomattavasti barbaarisempaa kuin metsästys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi :eek: onneks mun miehellä ei oo noin barbaariset harrastukset
No en oo minäkään koskaan aikasemmin seukannu miehen kans joka metsästää että silleen.. :xmas:
meillä miehellä menee syksyisin lähes joka viikon loppu metsällä, siihen jo tottunut. mut vois olla huonompiakin harrastuksia
Mun mies myös metsästää hirviä,mutta tämän vuoden pyynnin jättää välistä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi :eek: onneks mun miehellä ei oo noin barbaariset harrastukset
Sorsahan on elänyt koko elämänsä vapaana, toisin kuin tuotantoeläimet! Siinä mielessä mun mielestä riistanmetsästys paljon parempi harrastus kuin esimerkiksi karjatalous.

Itse en pystyisi eläintä tappamaan (paitsi, jos se olisi jotenkin vahingoittunut ja kärsisi), mutta se ei liity aiheeseen..
 
Blondi
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi :eek: onneks mun miehellä ei oo noin barbaariset harrastukset
No en oo minäkään koskaan aikasemmin seukannu miehen kans joka metsästää että silleen.. :xmas:
meillä miehellä menee syksyisin lähes joka viikon loppu metsällä, siihen jo tottunut. mut vois olla huonompiakin harrastuksia
Mun mies myös metsästää hirviä,mutta tämän vuoden pyynnin jättää välistä..
meillä mies metsästää joka syksy. lihaa ei liiemmin kaupasta tarvii ostaa. mies viikonloput pois, kun ajaa 50km päähän metsälle, kun on naapuri paikkakunnan seuran jäsen
 
vierailija
pidä sitte pintelin huolta siitä ettet petä sitä sun miestä tällä kerta ku se on reissusa... viimeks ku se oli polttareissa imit jonkun toisen äijän kyrpää paikallisessa.. aika paskamaista sanon minä..
 

Yhteistyössä