Sinun ja miehesi/miesystäväsi horoskooppimerkit?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
"Piika-äiti"
Ollaan molemmat kaksosia, puhuvia, käänteissään nopeita, montaa asiaa kerrallaan tekeviä. Ihan hyvä yhdistelmä.

Ympärilläni on aika paljon vesimiehiä, leijonia, kaksosia ja neitsyitä.
 
....
Ei oo nykyistä miestä. Eka ex oli kalat ja toinen leijona.

Leijonaan tutustuessani kaduin suuresti sitä että erottiin ekan kanssa niin hepposin perustein, siinä oli vain niin mielettömän herkkä sielu. En tiedä olisiko suhde toiminut paremmin jos itselläni olisi ollut enemmän kokemusta miehistä ja niiden pääkopista. Enkä varmaan koskaan saa tietääkkään, harmi :(
Leijona oli aikas... Noh, leijona :D Mutta opetti minulle kylläkin paljon. Ja tiedämpä ainakin nyt mitä ominaisuuksia miehissä EI saa olla.

Ai niin, ja itse olen oinas, eli en mikään helpoin tapaus itsekkään.
 
minä vaaka mies leijona. Aiemmin minulla ollut oinas ja kaksonen. Myös paras ystäväni on leijona, taitaa siis sopia mun kuvioihin. Oinaan itsekkyyttä en kestä, en. Anoppi on myös Oinas ja samat asiat nostaa päätään kuin aiemmi´n parisuhteessa. Kaksosen kanssa oli hauskaa, iloisia huolettomia (ehkä liiankin kanssa tasapainoon pyrkivälle vaa'alle) ihmisiä.
 
Ite oon jousimies ja mies on skorppari.

"Nämä voimakkaan tunteelliset merkit kiintyvät toistensa elinvoimaisuuteen. Heidän elämänasenteensa ovat kuitenkin niin erityyppiset, että heidän voi olla vaikeaa pysyä yhdessä."

Erittäin totta. :whistle:
 
Minä kauris, mies rapu. Edellinen mies oli leijona. En muista muita, horoskooppi on mulle aika yhdentekevä juttu :) Mulla on naispuolinen kaveri joka on rapu ja siis näitten kuvausten mukaan aika tyypillinen sellainen. Se on aika hankala tyyppi, ja mun mies ei ole ollenkaan sellainen. Onneksi :)
 

Yhteistyössä