Sirdalud ennen ovulaatiota

Hei

Nyt iski paniikki. Olen kärsinyt huimauksesta, josta johtuen jouduin elämäni karmeimpaan painajaiseen selkäydinnestenäytteen, post spinaalin päänsäryn, veripaikan, pahentuneen huimauksen ja selkäjumin vuoksi.

Sain sitten Sirdalud 2mg tabletteja tuohon huimaukseen, koska syylliseksi ä näyttäisi muodostuvan niska, joka meni entistä enemmän jumiin tämän episodin aikana.

Olen ottanut noita tabletteja varmaan yhteensä 5 kpl viimeisen viikon aikana, eilen illalla viimeisen ja ovulaation pitäisi olla tuloillaan tässä 5 päivän sisällä.

Eli siis... Onko syytä paniikkiin tässä vaiheessa? Siis voiko toi vaikuttaa ovulaatioon? Muutaman Buranan otin joskus tässä noin viikko sitten, mutta sen olen vaihtanut parasetamoliin ja jättänyt aivan minimiin, eli noin yhteen pilleriin per päivä lääkkeen kun päänsärky on edelleen melko sietämätön johtuen ilmeisesti niskoista.

Eli haluan tosissaan saada itseni kuntoon ennen kuin mahdollisesti tässä joskus lähitulevaisuudessa tulisin raskaaksi, mutta en tietenkään halua pilata mahdollisuuksiani lääkkeillä.

Tiedän teratologisesta neuvonnasta, bongasin sen juuri. Mutta sehän aukeaa vasta maanantaina ja nyt en tiedä uskallanko ottaa enää yhtään Sirdaludia (niistä on ollut apua) ja panikoin samalla olenko jo tehnyt hallaa mahdollisuuksille tulla raskaaksi.

Jos joku täällä on käyttänyt samaa lääkettä raskauden yrityjsen aikoihin ja saanut lääkäriltä ohjeita tms. niin kaikki tieto helpottaisi tässä viikonlopun ylitse hermoilevaa :'(

Ja tiedetään, olen kamalan hätäinen. Maanantaina pitäisi vaan olla työkunnossa niin tässä ei viitsisi kauheasti jahkailla.

Kiitos kiitos kiitos jo etukäteen =)
 
Sunflower11
Sirdalud ei pitäs vaikuttaa ovulaatioon.
Itse olen "tutkitusti" raskautunut sirdaludin käytön aikana. Aloin käyttämään pari päivää ennen kuin kakkonen sai alkunsa.

Burana kannattaa ainakin oviksen aikoihin jättää pois, se voi estää ovuloinnin.
 
Miljoonat kiitokset, kävin eilen täällä jo kiireissäni lueskelemassa ja en ole enää Sirdaludia ottanut. Joten vahinkoa on tuskin tapahtunut ja särkylääkkeiden käyttökin on jäänyt. Enkä niitä yleensä käytä ollenkaan, nyt oli vaan jakso, että piti mun mittapuulla ottaa enemmän.

Varmasti jumit on stressistäkin, tosin tää kyseinen ovulaatioasia mua ei ole niin kovin stressannut, muut asiat kylläkin.

En siis ala enää panikoida eikä tarvitse yrittää livistää huomenna töistä soittelemaan puhelinneuvontaan :)
 

Yhteistyössä