sisustajat PLIIS!!! Auttakaas mua värien kanssa...laitoin uusia kuvia

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Joku vahvempi väri sille beessille kontrastiksi?
Mikä se sitten olis? Ehdotuksia?
No toi tummempi sininen mikä sulla kuvassakin, olis passeli. Tai joku tummempi ruskea.
Miun mielestä se olis isoilla pinnoilla ehkä liian tunkkainen.. Mutta sellanen veden vaaleansininen ja beessi sopii ihan hyvin keskenään vaikka ei lemppareita itsellä olekkaan (Mustaa, mustaa, mustaa, tummanharmaata, tummanharmaata, tummanharmaa, korkeakiiltoa, korkeakiiltoa, korkeakiiltoa :p B))
 
Turkilmas
Kiitosh kommenteista. Mä myös vähän kavahdan isoa pintaa tummalla värillä...

Mä löysin eilen mielestäni ihanan värin tuohon...täytyy toivoa että lopputulos on yhtä ihana kuin mun ajatuksissa B)
 
Teet sellaisen kodin kun itse haluat! Jos Sinä tykkäät beessistä ja vaaleansinisestä niin totta kai maalaat sellaista. Ja maali on helppo korjata, jos näyttää siltä ettei sovi yhteen niin ei muuta kuin uutta pintaa päälle :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Teet sellaisen kodin kun itse haluat! Jos Sinä tykkäät beessistä ja vaaleansinisestä niin totta kai maalaat sellaista. Ja maali on helppo korjata, jos näyttää siltä ettei sovi yhteen niin ei muuta kuin uutta pintaa päälle :D
no näinhän se on :) . Iski vaan hetkellinen epävarmuus kun mies oli aika paljon vastahankaan. No eilen hän sitten illalla sanoi että luottaa mun makuun ja jos ei onnistu niin haukkuu mut lyttyyn :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Teet sellaisen kodin kun itse haluat! Jos Sinä tykkäät beessistä ja vaaleansinisestä niin totta kai maalaat sellaista. Ja maali on helppo korjata, jos näyttää siltä ettei sovi yhteen niin ei muuta kuin uutta pintaa päälle :D
no näinhän se on :) . Iski vaan hetkellinen epävarmuus kun mies oli aika paljon vastahankaan. No eilen hän sitten illalla sanoi että luottaa mun makuun ja jos ei onnistu niin haukkuu mut lyttyyn :D
Kuulostaa ihan mieheltä! Ja täytyy myöntää että tuota tekniikkaa itsekin käytän... siis tuota lyttyyn haukkumista jos jokin hänen ideansa menee mönkään :LOL:
 
Pastori
Ompa ihanan kannustava, vähän kuin meillä :D Tietty pilke silmäkulmassa.
Mut vitsi, että ne pienet värikartat hämää. Seinässä lopputulos on ihan erinäköinen, yleensä liian tumma.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Minä tekisin jotain noille mäntyportaille. Ne ovat siinä ehdottomasti kaikista näkyvimmät. Portaat samanvärisiksi kuin tuleva lattia?
Tulossa on remppa niihinkin :) . Eli kaiteet ja reunat maalataan valkoisiksi ja astimet lakataan uusiksi.

Tässä vaan menee jutut sinne tänne, tää remppa piti jo tehdä, kunnes sitten alettiin miettimään että ekana pitäis saada yläkerran kylppäri tehtyä. Ja sitä taas ei jostain syystä saada aloitetuksi...

Niinpä nyt maalaillaan seiniä ja vessan ovi ostettiin uusi...saas nähdä milloin saadaan valmiiksi ja missä järjestyksessä ja mitä...
 
En tiedä joko joku ehdotti mut:

Eli seinät beessiä
Porrasseinä pystyraitaa esim beessi/valkoinen, tumma vaal. sin, ruskee.

Onko hassu? se seinä vaatii joka tapauksessa jonkin tummemman kontrastin muille seinille. =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo väri ole kyllä mikään maitokahvi, lähinnähän se on roosa. Mun mielestä maitokahvi on vaaleahko esim. y484 tai vähän siitä tummempi.
No ei niin |O . Mä siis marssin rautakauppaan ja tilasin maalia värillä maitokahvi. Ja kaveri näppäili konettaan ja antoi purkin. Että pieleen meni reippaasti...
 
Turkilmas
Tämmöistä tähän mennessä...ja remppa näemmä senkuin paisuu...

Tässä ekana tuo vaaleansininen seinä. Sitä samaa väriä tulee myös tuonne ylös asti kunhan joskus päästään sinne asti...



Olohuone ja eteinen on nyt samalla värillä,eli:



Tässä vielä tuota "eteistä". Vessan ovi ja karmit vaihdettiin. Sieltä puuttuu siksi vielä listat. Ja tuo iso möhkö on vanha vaatekaappi käännettynä pois tieltä.

 

Yhteistyössä