Sisustusneuvoa tarvitsen :) (kuva)

Kun minulla olisi äidiltä saatu virkattu liina ja haluaisin sitä käyttääkin, mutta en haluaisi sitä töhriä pilalle. Niin voisikohan tuohon päälle laittaa jonkinlaisen pleksin? Olisko ihan tyhmä ja miten se pysyis paikallaan?
Kokemuksia kenelläkään?

Eikä nyt välitetä noista tuolinpäällisistä. Ne odottaa inspiraatiota :snotty:
 
Voihan siihen leikkauttaa semmosen lasilevyn päälle. Musta kuitenkin tuntuu, että se "söis" liinan arvokkuutta...

Ei sulla olis esmes olohuoneessa sille paikkaa? Tai joku muu paikka, missä liinalla ei olisi niin suuri töhrääntymisen vaara?
 
..
semmonen pleksi on kylä aivan onneton, isällä on smmonen eik todellakaan kaunis. meillä oli lasilevy 4 hengen pöydässä, saatiin tutun kautta jolloi maksettiin pelkkä lasi, ei sitä leikkaamista ja maksoi vissiin parikymppiä.
 
tyssh
Munkaan mielestä liina ei oikein sovi tuon muotoiselle/kokoiselle pöydälle. Ja kyllähän se likastuu niiltä osin mikä ei jää lasin alle.
Liina on kyllä todella kaunis! Toivottavasti löydät sille oikean paikan.
 
Munkaan mielestä liina ei oikein sovi tuon muotoiselle/kokoiselle pöydälle. Ja kyllähän se likastuu niiltä osin mikä ei jää lasin alle.
Liina on kyllä todella kaunis! Toivottavasti löydät sille oikean paikan.
Joo, tiedän että olis paremman näköinen leveämmässä pöydässä :|
Haluaisin vaan saada sen esille. Muuallekaan ei käy. Pitänee vääntää se tauluksi seinälle =)
 
Ei levyjä
Mun mielestä on erittäin typerän näköistä tunkea siihen kumpaakaan, lasia tai pleksiä. Ottaa sen sitten vaikka ruokailun ajaksi pois tai jotain, en ymmärrä miksi pitää mennä teettämään jotain lasilevyjä, mitkä vie kaiken arvokkuuden kauniisti tehdyltä liinalta. Olen samaa mieltä aiempien kanssa, etsi sille toinen paikka. Jos laitat siihen lasilevyn, se on mielestäni ihan sama kuin että sitä liinaa ei olisikaan tai se olisi Lidlistä ostettu rätti.
 
Onko sulla olohuoneessa pöytää, jolla voisit liinaa pitää? Ei likaantus niin helposti.. Jos päädyt päälle jonkun hankkimaan, niin älä ainakaan pleksiä, naarmuuntuu tosi helposti. Onhan niitä nykyään kaikkia likaa hylkiviä kankaankäsittelyaineitakin, käsittele sellaisella, jolloin helpompi putsata jos sotkuuntuu.
 

Yhteistyössä