Sitä voi näköjään tulla yhdestä siideristä ihan hiprakkaan :D

Mä oon työreissulla ja siis yksin hotellissa (tuplaleveässä sängyssä :D ). Ostin itselleni siiderin illaksi ja join sen vielä ihan rauhallisesti. Vaan nytpä olen ihan huppelissa :D.

Ei pysty ymmärtämään, olen syönytkin, ihan liikaakin, tänään. Kait sitten tää outo ympäristö ja väsymys tekee tehtävänsä.

Onko muille käynyt yhtä vanhanaikaisesti?
 
Joskus joo. :D Tosin ainakin mulla hiilihapot vaikuttaa todella paljon. Joskus ostin kohtuullisena kaks siideriä ja aattelin juoda ne ihan hissukseen et seuraavana aamuna jaksaa normaalisti ja kamala krapulahan niistä tuli. Ja joskus taas pystyy kiskasemaan viinipullollisen ja ei seuraavana päivänä tunnu missään. Kaikilla syömisillä, väsymyksen tasolla ja kuun kierroilla on omat vaikutuksensa.
 
No en mä enää lipitäkään kun kerran se yksi siideri vaan on (ja sitä ostaessa muuten kysyttiin paperit, hurraa :D ).

Ja jos oma mies kaipailee, niin sille mä voin aika vähän mitään kun huomenna on vielä työpäivä ja vasta sitten lähden ajelemaan kotia. Kaksi yötä olen vaan ollut pois, mies ja lapsetkin kestää sen kyllä :)
 
Huutelen puskista
Se, mikä menee päähän ja mitenkin vaihtelee minullakin aika paljon. En pysty ikinä juomaan hirveitä määriä ilman ällöttävää jurria ja väsyttämistä, mutta joskus väsyneenä baarissa alkaa katse harittaa jo yhden tuopin jälkeen. Eipä siinä tee mieli ottaa enää mitään. Väsymys, stressi, todellakin kaikki kuun kierrot ja hormonihommelit, samoin syömiset ja veden juonti vaikuttavat.

Oi että, tuo hotellin tuplaleveä sänky kuulostaa ihanalta :).
 
Se, mikä menee päähän ja mitenkin vaihtelee minullakin aika paljon. En pysty ikinä juomaan hirveitä määriä ilman ällöttävää jurria ja väsyttämistä, mutta joskus väsyneenä baarissa alkaa katse harittaa jo yhden tuopin jälkeen. Eipä siinä tee mieli ottaa enää mitään. Väsymys, stressi, todellakin kaikki kuun kierrot ja hormonihommelit, samoin syömiset ja veden juonti vaikuttavat.

Oi että, tuo hotellin tuplaleveä sänky kuulostaa ihanalta :).
Se on kyllä jännä :). No, hiprakka tuli ja meni kun aloin pakkaamaan kamoja valmiiksi. Mulla on kunnianhimoinen suunnitelma herätä ajoissa, mennä salille, sieltä uimaan ja saunaan, sitten aamiaiselle ja kymmeneksi töihin. Saas nyt nähdä :).

Tuplaleveä sänky on oikeasti mieletön luksus. Etenkin kun kotona mies nukkuu kauhean leveästi ja aina sitä saa olla tuuppimassa omalle puolelleen. En saa nukuttua jos hän on kiinni mussa. Ihmetyttää ihan, että miten sitä joskus osasi ja halusikin nukkua lusikassa :D
 

Yhteistyössä