Sivustopäivitys tiistaina 7.10. klo 6-7

Ei kiitos!
Totanoin, taisi loppua mun surffailut keskusteluissa tähän; toi yläpalkki jossa logo, peittää nyt 50% ruudusta eli keskusteluissa näkyy 2 otsikkoa kerrallaan.. Tämä iPhonella. Ei oo yhtään kiva selata!
 
Voi helv
Perinteiseen kaksplussan tyyliin päivitys on taas roiskittu reisille ja toteutuksesta ovat ilmeisesti vastanneet ne, joiden tarjous oli edullisin.

Ettekö te perkeleet testaa sivustoja ennen tuotantoon laittamista? Tuliko kenenkään mieleen että sivustoja käytetään myös mobiililaitteilla kuten IPHONELLA? Nyt käyttökokemus on yhtä miellyttävällä tasolla kuin perseraiskaus länsiafrikkalaisen kenttäsairaalan ebolaosastolla.

Kiitos taas tästä.
 
Mainokset lisääntyneet?
Näköjään oikean reunan ovat valloittaneet äärettömän ärsyttävät sivua scrollatessa mukana seuraavat mainokset, joiden estä-painikkeen tavoittelu on välillä yhtä tuskaa :/
 
mä...
Mä luovutin puhelimella surffailun. Pari otsikkoa näkyy kerralla, muut peittyy yläpalkin alle ja joka kerta sivua vaihtaessa pitää ensin saada klikattu mainokset pois, jotta pääsee edes näkemään sen pari otsikkoa. Noh, eipä mun tarttekaan täällä notkua...
 

Yhteistyössä