Söitkö sinä istukkasi?

  • Viestiketjun aloittaja calupbia
  • Ensimmäinen viesti
En todellakaan, en missään muodossa. Mä en halunnut edes nähdä sitä :D
Kätilö sitä mulle tarjos näytille ja mä vain parahdin että ei mulla ole mitään tarvetta sitä nähdä, luotan ihan siihen mitä mulle siitä klimpistä sanotaan :D
 
"vieras"
haha no tuohon peppuseksi ketjuun verraten niin voisin ehkä syödäkin. mulla onkin ollut raudanpuutetta viime aikoina.
homon miehen elimen puutetta en ole havainnut lähistöllä ja kiitän siitä
 
[QUOTE="...";25962885]Siis alkaisinko KANNIBAALIKSI?! En todellakaan. SAIRASTA![/QUOTE]
siis...... onko sulla mitään havaintoa nisäkkäiden lisääntymisestä (toim. huom. ihmisellä on kaksi nisää, eli NISÄKÄS) ja synnytyksestä ja mistään siihen liittyvästä??
 
lisäys, en söisi, mut jos joku haluaa omansa aterioida, tai jonkun toisen oman, niin siitä vaan, käytetäänhän istukkaverestä saatavia kullankalliita kantasoluja jo lääketieteessäkin monin tavoin...
 
"..."
siis...... onko sulla mitään havaintoa nisäkkäiden lisääntymisestä (toim. huom. ihmisellä on kaksi nisää, eli NISÄKÄS) ja synnytyksestä ja mistään siihen liittyvästä??
On tietääkseni (olen lääkäri). Ja tiedän että luonnossa eläimet saattavat syödä myös lajitovereitaan. Ihmisten keskuudessa sitä kutsutaan kannibalismiksi. Jos ihminen syö ihmistä, se on.... TADAA! Kannibalismia!
 
[QUOTE="...";25963140]On tietääkseni (olen lääkäri). Ja tiedän että luonnossa eläimet saattavat syödä myös lajitovereitaan. Ihmisten keskuudessa sitä kutsutaan kannibalismiksi. Jos ihminen syö ihmistä, se on.... TADAA! Kannibalismia![/QUOTE]

Jos olisit lääkäri (tai edes keskitasoisesti peruskoulun biologian tunneilla pärjännyt) tajuaisit istukansyömisen ja kannibalismin eron.

:D
 
[QUOTE="...";25963298]Ööö.. Selitä sinä. Miten se eroaa että mennään naisjoukolla jonkun synnyttäneen luokse ja maistellaan istukkaa siitä, että maisteltaisiin jotain muuta osaa ko. henkilöstä?[/QUOTE]

Kannibalismi tarkoittaa kuolleen lajitoverin syömistä.
Samalla lailla kuin esimerkiksi sperman nieleminen tai vaikka kusen juominen ei ole kannibalismia , ei muidenkaan kehon eritteiden tai "hylkytavaraoiden" tai jätösten syöminen ole kannibalismia.

:)
 
"..."
Kannibalismi tarkoittaa kuolleen lajitoverin syömistä.
Samalla lailla kuin esimerkiksi sperman nieleminen tai vaikka kusen juominen ei ole kannibalismia , ei muidenkaan kehon eritteiden tai "hylkytavaraoiden" tai jätösten syöminen ole kannibalismia.

:)
Kiitos, mutta siis että jos päätettäisiin vaikka pitää "leikkuujätteidensyöntibileet" ja tehtäisiin herkkuja poistetuista keuhkoista, kasvaimista, amputoiduista raajoista ym. niin emme suinkaan syyllistyisi kannibalismiin vaan käyttäisimme vain ko. osien "elinvoimaa" hyväksemme ja juttu olisi ihan normaalia?
 
En tiedä onko istukan syöminen varsinaisesti kannibalismia, mutta jos onkin, niin en näe siinä mitään pahaa. Kannibalismi on tabu, mutta jos ihan järjellä ajatellaan, niin ainoa, mikä siitä tekee moraalisesti väärää on toisen ihmisen tappaminen. Istukkaa syödäkseen ei tarvitse tappaa ketään, päin vastoin. :)

Itse en varmaan söisi istukkaa, kun oon kasvissyöjä. :D Mutta voisin kyllä haudata sen ja istuttaa paikalle jonkin puun, joka sitten kasvaisi lapsen rinnalla koko elämän. On miusta kaunis ajatus.
 
[QUOTE="...";25963354]Kiitos, mutta siis että jos päätettäisiin vaikka pitää "leikkuujätteidensyöntibileet" ja tehtäisiin herkkuja poistetuista keuhkoista, kasvaimista, amputoiduista raajoista ym. niin emme suinkaan syyllistyisi kannibalismiin vaan käyttäisimme vain ko. osien "elinvoimaa" hyväksemme ja juttu olisi ihan normaalia?[/QUOTE]

Normaalista en sano mitään (kun mielestäni moisessa ajatuksessa ei ole mitään "normaalia" tai tervettä) , mutta ruumiin hylkäämien eritteiden syöminen ei ole kannibalismia.

"Leikkuujätökset" olisivat väkivaltaisesti/keinotekoisesti poistettuja, ei ruumiinjätöksiä, joten niihin voi toki halutessaan soveltaa kannibalismiajatuksenkin, jos tahtoo.

:)
 
"..."
Normaalista en sano mitään (kun mielestäni moisessa ajatuksessa ei ole mitään "normaalia" tai tervettä) , mutta ruumiin hylkäämien eritteiden syöminen ei ole kannibalismia.

"Leikkuujätökset" olisivat väkivaltaisesti/keinotekoisesti poistettuja, ei ruumiinjätöksiä, joten niihin voi toki halutessaan soveltaa kannibalismiajatuksenkin, jos tahtoo.

:)
Ok, kiitos vastauksesta. Minusta myöskään tuossa ei ole mitään normaalia. Mutta minun mielestäni ei myöskään ole normaalia syödä mitään ruumiineritteitä (vauvalle tarkoitettua rintamaitoa lukuunottamatta).
 
"vieras"
Normaalista en sano mitään (kun mielestäni moisessa ajatuksessa ei ole mitään "normaalia" tai tervettä) , mutta ruumiin hylkäämien eritteiden syöminen ei ole kannibalismia.

"Leikkuujätökset" olisivat väkivaltaisesti/keinotekoisesti poistettuja, ei ruumiinjätöksiä, joten niihin voi toki halutessaan soveltaa kannibalismiajatuksenkin, jos tahtoo.

:)
En ole lääkäri, mutta biologian tunneilla saadun opetuksen perusteella en määrittelisi istukkaa eritteeksi. Ehkä meillä oli vaan huono ope :D
 
"vieras"
[QUOTE="...";25963391]Ok, kiitos vastauksesta. Minusta myöskään tuossa ei ole mitään normaalia. Mutta minun mielestäni ei myöskään ole normaalia syödä mitään ruumiineritteitä (vauvalle tarkoitettua rintamaitoa lukuunottamatta).[/QUOTE]

Eikö ole normaalia niellä spermaa?
 

Yhteistyössä