Soihdut sammuu,kaikki väki nukkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
joko selvis

No ei!Menen kellariin yksin,nämä ovat helvetin koneita nämä tietokoneet ym.Menen kellariin yksin ja siellä mietiskelen tietokonetta,saatan jopa maalata tietokoneen kellarin seinään....eiiii,kellarissa liikaa aktiviteettiä...menen suoraan saunaan...HEIPPA!siellä yksinäni makoilen kellarin saunassa tietokone päänalusena ja perkeleen näppäimistö kuitenki unohtu yläkertaan...otan siis johdon ja hirttäydyn....SÄÄLIKÄÄ MUA!
 
PULKKA!miksen mää sitä heti ymmärtäny!Haen lapsen pulkan,otan tietokoneen ja nääppäimistön ja LASKETTELEN kellariin!NÄIN!Nyt se on päätetty..............tosin toi kurvi on aika raju...olisko stiga tässä kohtaa poikaa??
 
vieras
Ja tämä Vuoden Äiti viitsii arvostella täällä Savannaa strippaamisesta, ja itse käyttää huumeita, heh. Kivat sulle. Ei taitais sotaveteraanit tykätä, että sä huumeita vedät. Senkö takia ne tämän maan meille taisteli, että sinä voit siellä kotonasi paukuissa pyöriä kaikki yöt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tämä Vuoden Äiti viitsii arvostella täällä Savannaa strippaamisesta, ja itse käyttää huumeita, heh. Kivat sulle. Ei taitais sotaveteraanit tykätä, että sä huumeita vedät. Senkö takia ne tämän maan meille taisteli, että sinä voit siellä kotonasi paukuissa pyöriä kaikki yöt?

Koskas mut on Vuoden Äidiksi valittu?Mikä oli palkinto ja koska sen saa ja mistä?Mitä huumeita?? :eek: Veteraanit taisteli meille itsenäisen maan,tän maan missä toiset voi ryypätä tai stripata jos siltä tuntuu...
Mää en ole Savannaa strippaamisesta arvostellut,ihmetellyt ja säälinyt lähinnä..mutta käsitä miten haluut,sää ilmeisesti siellä toisessa ketjussa väitit,että savanna on mulle pakkomielle,ei todellakaan,mutta pahasti alkaa näyttää siltä,että mää olen sulle pakkomielle!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on alle kaksi vuotias lapsi siellä kotona? Kai siellä on edes toinen vanhempi ilman pilveä ja muita päihteitä?

Ei tietenkään ole!Täällä on kaikki ihan sekasin,lapsia myöten...nyt täytyy mennä sossu koputtelee oveen,tuli polttaan mun kanssa paukut!! :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tämä Vuoden Äiti viitsii arvostella täällä Savannaa strippaamisesta, ja itse käyttää huumeita, heh. Kivat sulle. Ei taitais sotaveteraanit tykätä, että sä huumeita vedät. Senkö takia ne tämän maan meille taisteli, että sinä voit siellä kotonasi paukuissa pyöriä kaikki yöt?

Koskas mut on Vuoden Äidiksi valittu?Mikä oli palkinto ja koska sen saa ja mistä?Mitä huumeita?? :eek: Veteraanit taisteli meille itsenäisen maan,tän maan missä toiset voi ryypätä tai stripata jos siltä tuntuu...
Mää en ole Savannaa strippaamisesta arvostellut,ihmetellyt ja säälinyt lähinnä..mutta käsitä miten haluut,sää ilmeisesti siellä toisessa ketjussa väitit,että savanna on mulle pakkomielle,ei todellakaan,mutta pahasti alkaa näyttää siltä,että mää olen sulle pakkomielle!! :D
Onko Sinulla mielestäsi varaa arvostella toisen äidin tanssimista noilla tavoilla, mitä itse harrastat? Ja kyllä, aika kovin sanoin tuomitsit. Ja kumpi nyt kenestäkin on säälittävämpää, tanssia työkseen vai huidella kamapäissään kotona pienen lapsen vanhempana.

Minä en sinua ole pakkomielteiseksi ole missään väittänyt, joten väärää puuta haukut.

 

Yhteistyössä