Soitanko hätäkeskukseen kun naapurissa ammuskellaan?

  • Viestiketjun aloittaja apua!!
  • Ensimmäinen viesti
"Mä vain"
jos olisitte oikeasti koskaan olleet oikeassa ammuskelutilanteessa, niin, ette laikkisi tällaisilla jutuilla. Suosittelen, että suhtaudutte vakavasti näihin viime vuosien juttuihin...
 
[QUOTE="Mä vain";27791757]jos olisitte oikeasti koskaan olleet oikeassa ammuskelutilanteessa, niin, ette laikkisi tällaisilla jutuilla. Suosittelen, että suhtaudutte vakavasti näihin viime vuosien juttuihin...[/QUOTE]

Juu ja mä suosittelisin soittamaan ensin poliisille ennen kuin alkaa kyselemään palstalta, jos oikeasti joku olisi huolissaan ammuskelusta.
 
[QUOTE="Mä vain";27791757]jos olisitte oikeasti koskaan olleet oikeassa ammuskelutilanteessa, niin, ette laikkisi tällaisilla jutuilla. Suosittelen, että suhtaudutte vakavasti näihin viime vuosien juttuihin...[/QUOTE]
Maailmassa tapahtuu paljon paskajuttuja ja jos kaikki niistä olisi pois vitsailulistalta niin maailma olisi aika totinen paikka.
Ja juu, olen ollut ammuskelutilanteessa jossa meitä kohti ammuttiin haulikolla. Yksi kaveri sai hauleja rintaansa ja toiseen silmään joka sokeutui.
Olen myös katsonut ysimillisen piippuun "asiakaspuolelta".

Voin silti vitsailla asiasta.

Niin, täälläkin kuuluu helvetinmoinen pauke. Ampuvat kovilla saatana.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27791782]siks kuuluu pauketta! ja koirat pelkää![/QUOTE]

No haulikosta, kivääristä jne. Lähtee omanlaisensa äänet ja maalta kotoisin olevana usein kyllä erottaa oikeat ampumiset...
 

Yhteistyössä