Soitin kello 5 aamulla poliisit....

Heräsin siihen kun naapurista kuului viistosti tästä mun asunnosta kolinaa ja ryskettä,sitten lähti kuulumaan huutoa ja sitten alkoi naisen huuto älä lyö päästä irti,jatkui huuto ja soitin sitten poliisit.menin ala ovea aukaisemaan siellä huuto yltyi nainen aneli puhelinta ja mies tai oikeastaan poika läiski naista takaisin kehuen ettei hänellä ole sen puhelimen akkua ja tutki vaikka taskut ja samassa rapsahti puska eli heitti sen akun.kyllä oli mulla pitkä 5-10 minsaa kun partio saapui ONNEKSI OLI VAPAANA.Sinne painuvat asuntoon todella vauhdilla ja kuului se huuto naisen sieltä vieläkin..juu tiettekö mies ovella kehu poliiseille että ei täällä mitään ole nainen kävi hänen päälleen kattokaaa vaikka sen käsiä..
Sinne lähti poika maijalla ensin ettivät toisen poliisin kanssa sitä naisen akkua siitä puskasta kun sanoin et siihen se sen ruippas.ei vissiin löytynyt kun rapusta kuului sen miehen huuto et ostaa uuden puhelimen saat vaikka xboksit yms kun hän pääsee pois..Oli naisen kasvot aika runneltuneet :(

Kaikkein eniten vitutusta aiheutti että sie heidän naapuri oli parvekkeella tupakalla ja naureskeli vaan,pihassa pari ihmistä yleisönä ja kaikki vaan et naista koulutetaan siellä kukaan ei ollut soittanut mihinkään vaikka se huuto kuului KAUAS.
Kyllä heti ollaan soittamassa poliiseja perään kun naapuri lähtee katastamattomalla autolla yms mutta tuollainen on jotain huvia kuunnella/katsella.Sanoin kyllä naapurille joka siinä asiaa kommentoi että ei sullakaan kaikki taida vintillä olla jos toi oli hauskaa,otti nokkiinsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
:eek: on teillä v*ttumaisia naapureita! Oikein teit.
Kyllä pikkasen siinä alaovella tärisin odottaessa,se huuto ja anelu oli meinaan aika karua kuunnella.Vaijensi sitä naista vissiin välistä lattiaan ja käski pitää turpansa kiinni tai poliisit tulee ja ovat molemmat kusessa yms.

Saa nähdä vain mitä tulee kun se poika näki mut siinä rapussa..keksiikö jotain kostoa :|
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Heräsin siihen kun naapurista kuului viistosti tästä mun asunnosta kolinaa ja ryskettä,sitten lähti kuulumaan huutoa ja sitten alkoi naisen huuto älä lyö päästä irti,jatkui huuto ja soitin sitten poliisit.menin ala ovea aukaisemaan siellä huuto yltyi nainen aneli puhelinta ja mies tai oikeastaan poika läiski naista takaisin kehuen ettei hänellä ole sen puhelimen akkua ja tutki vaikka taskut ja samassa rapsahti puska eli heitti sen akun.kyllä oli mulla pitkä 5-10 minsaa kun partio saapui ONNEKSI OLI VAPAANA.Sinne painuvat asuntoon todella vauhdilla ja kuului se huuto naisen sieltä vieläkin..juu tiettekö mies ovella kehu poliiseille että ei täällä mitään ole nainen kävi hänen päälleen kattokaaa vaikka sen käsiä..
Sinne lähti poika maijalla ensin ettivät toisen poliisin kanssa sitä naisen akkua siitä puskasta kun sanoin et siihen se sen ruippas.ei vissiin löytynyt kun rapusta kuului sen miehen huuto et ostaa uuden puhelimen saat vaikka xboksit yms kun hän pääsee pois..Oli naisen kasvot aika runneltuneet :(

Kaikkein eniten vitutusta aiheutti että sie heidän naapuri oli parvekkeella tupakalla ja naureskeli vaan,pihassa pari ihmistä yleisönä ja kaikki vaan et naista koulutetaan siellä kukaan ei ollut soittanut mihinkään vaikka se huuto kuului KAUAS.
Kyllä heti ollaan soittamassa poliiseja perään kun naapuri lähtee katastamattomalla autolla yms mutta tuollainen on jotain huvia kuunnella/katsella.Sanoin kyllä naapurille joka siinä asiaa kommentoi että ei sullakaan kaikki taida vintillä olla jos toi oli hauskaa,otti nokkiinsa.
päin suomea tämä tapahtui? etelässäkö?

 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
:eek: on teillä v*ttumaisia naapureita! Oikein teit.
Kyllä pikkasen siinä alaovella tärisin odottaessa,se huuto ja anelu oli meinaan aika karua kuunnella.Vaijensi sitä naista vissiin välistä lattiaan ja käski pitää turpansa kiinni tai poliisit tulee ja ovat molemmat kusessa yms.

Saa nähdä vain mitä tulee kun se poika näki mut siinä rapussa..keksiikö jotain kostoa :|
ei noi tollaset luuserit yleensä hakkaa ku niitä muijiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja una:
hyvä että soitit apua!! ite oon ollut sellaisessa tilanteessa että oon oikeesti pelännyt henkeni edestä ja huutanut apua eikä kukaan auttanut vaikka varmasti kuuli.
Itse olin kanssa kun mies sekosi asunnossa loukussa 3 tuntia.Aivan yläkerran nainen tuli soittamaan ovikelloa kysyäkseen tarvitaanko apua ja pääsin ovesta pihalle kun ex avasi sen.JA kiitollinen olin,seinä naapurit taatusti kuulleet huutavan apua mutta ei mitään tullut.oli silloin pitkä 3 tuntia :headwall:
 
pomppuli
Itse soitin kerran poliisit vastaavassa tilanteessa. Nainen huusi kun häntä hakattiin alakerrassa. Vähän päästä ovikello soi, oveamme hakattiin nyrkillä ja huudettiin jotain. En tietenkään avannut, koska ajattelin, että siellä on humalaisia. Vähän myöhemmin poliisit tulivat oven läpi. Olimme kauhuissamme ja lapset hyppäsivät sängystä. Poliisit eivät uskoneet, ettei meillä tapeltu, mutta lähtivät viimein, kun kukaan ei ollut ottanut alkoholia ja vakuuttelimme, ettei riitaa ole. Se oli viimeinen kerta kun soitan poliisit. Minun puolestani naapurit saavat vaikka tappaa toisensa.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja pomppuli:
Itse soitin kerran poliisit vastaavassa tilanteessa. Nainen huusi kun häntä hakattiin alakerrassa. Vähän päästä ovikello soi, oveamme hakattiin nyrkillä ja huudettiin jotain. En tietenkään avannut, koska ajattelin, että siellä on humalaisia. Vähän myöhemmin poliisit tulivat oven läpi. Olimme kauhuissamme ja lapset hyppäsivät sängystä. Poliisit eivät uskoneet, ettei meillä tapeltu, mutta lähtivät viimein, kun kukaan ei ollut ottanut alkoholia ja vakuuttelimme, ettei riitaa ole. Se oli viimeinen kerta kun soitan poliisit. Minun puolestani naapurit saavat vaikka tappaa toisensa.
No kai kerroit että sinä soitit ne poliisit alakerran naapureille? :eek:
Vai jäikö siltä naiselta apu saamatta kun joku tunari oli sotkenut osoitteet?
 
pomppuli
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja pomppuli:
Itse soitin kerran poliisit vastaavassa tilanteessa. Nainen huusi kun häntä hakattiin alakerrassa. Vähän päästä ovikello soi, oveamme hakattiin nyrkillä ja huudettiin jotain. En tietenkään avannut, koska ajattelin, että siellä on humalaisia. Vähän myöhemmin poliisit tulivat oven läpi. Olimme kauhuissamme ja lapset hyppäsivät sängystä. Poliisit eivät uskoneet, ettei meillä tapeltu, mutta lähtivät viimein, kun kukaan ei ollut ottanut alkoholia ja vakuuttelimme, ettei riitaa ole. Se oli viimeinen kerta kun soitan poliisit. Minun puolestani naapurit saavat vaikka tappaa toisensa.
No kai kerroit että sinä soitit ne poliisit alakerran naapureille? :eek:
Vai jäikö siltä naiselta apu saamatta kun joku tunari oli sotkenut osoitteet?
Se oli iso kerrostalo, jossa ei pystynyt tarkkaan paikallistamaan äänen lähdettä. Sanoin soittaessani poliisille, että mielestäni äänet kuuluivat kerrosta meitä alempaa. Olivat hiljaa silloin kun poliisit olivat paikalla.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja pomppuli:
Se oli iso kerrostalo, jossa ei pystynyt tarkkaan paikallistamaan äänen lähdettä. Sanoin soittaessani poliisille, että mielestäni äänet kuuluivat kerrosta meitä alempaa. Olivat hiljaa silloin kun poliisit olivat paikalla.
No voihan p*.. varmaan näkivät että poliisit tulivat niin hiljenivät. Ärsyttävää tuollainen. :(
Ja voin kuvitella että teille hirveä shokki kun tulivat ovesta läpi. :/

Pyysivätkö edes anteeksi? Tai selittäneet että miten ne osoitteet sekaisin olivat menneet? Oletan että jouduit sanomaan oman osoitteesi, niin pitihän heillä olla tiedossa että jossain alapuolella, eikä suinkaan teillä.. :/
 
pomppuli
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja pomppuli:
Se oli iso kerrostalo, jossa ei pystynyt tarkkaan paikallistamaan äänen lähdettä. Sanoin soittaessani poliisille, että mielestäni äänet kuuluivat kerrosta meitä alempaa. Olivat hiljaa silloin kun poliisit olivat paikalla.
No voihan p*.. varmaan näkivät että poliisit tulivat niin hiljenivät. Ärsyttävää tuollainen. :(
Ja voin kuvitella että teille hirveä shokki kun tulivat ovesta läpi. :/

Pyysivätkö edes anteeksi? Tai selittäneet että miten ne osoitteet sekaisin olivat menneet? Oletan että jouduit sanomaan oman osoitteesi, niin pitihän heillä olla tiedossa että jossain alapuolella, eikä suinkaan teillä.. :/
Eivät pyydelleet anteeksi, kuten ei myöskää poliisien esimies, jolle soitin seuraavana päivänä ja haukuin poliisit pystyyn. Silloin kun tulivat sisälle, niin selitimme, että mehän teille soitimme - niin poliisi sanoi, ettei sillä ole väliä kuka soitti. Olivat kyllä melkoisia idiootteja.
 
Jooh, siihen aikaan ko exän kans olin vielä, eipä ne naapurit ikinä soitellu kyttiä paikalle vaikka tasan tiesivät että äijä nakkoo minua seiniin, vaikken ite huutanukkaan ikinä, exä huusi senki eestä kuinka tappaa minut jne... :/ Ja ryminä oli varmasti sitä luokkaa että kuulu joka paikkaan.

Hyvin teit, ois voinu käyvä pahemminki tuossa. :flower:
 
Mahtavaa että löytyy kuitenkin ihmisiä jotka välittävät, kyllä minäkin tuosas tapauksessa varmasti olisin apua soittanut paikalle jos selvästi kuuluu että toinen huutaa apua ym. mutta sitten näitäkin riittää jotka eivät viitsi/uskalla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jooh, siihen aikaan ko exän kans olin vielä, eipä ne naapurit ikinä soitellu kyttiä paikalle vaikka tasan tiesivät että äijä nakkoo minua seiniin, vaikken ite huutanukkaan ikinä, exä huusi senki eestä kuinka tappaa minut jne... :/ Ja ryminä oli varmasti sitä luokkaa että kuulu joka paikkaan.

Hyvin teit, ois voinu käyvä pahemminki tuossa. :flower:
anteeksi, mutta pakko kysyä, et mitä vattua teette tuollaisten naistenhakkaajien kanssa??
 
joskus
Joskus aiemmin täällä oli keskustelu, jossa joku kysyi kuinka kauan pitää naapurien riitelyä kuunnella ennen kuin soittaa poliisit. Silloin tuntui mielipide lähes kaikilla ketjuun kirjoittaneilla olevan, et ei kannata naapurien riitelyyn puuttua vaikka mikä olisi. Hyvä että ap soitti poliisit paikalle, tiedä miten huonosti tuo olisi voinut päättyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jooh, siihen aikaan ko exän kans olin vielä, eipä ne naapurit ikinä soitellu kyttiä paikalle vaikka tasan tiesivät että äijä nakkoo minua seiniin, vaikken ite huutanukkaan ikinä, exä huusi senki eestä kuinka tappaa minut jne... :/ Ja ryminä oli varmasti sitä luokkaa että kuulu joka paikkaan.

Hyvin teit, ois voinu käyvä pahemminki tuossa. :flower:
anteeksi, mutta pakko kysyä, et mitä vattua teette tuollaisten naistenhakkaajien kanssa??
Jos alan kertomaan sen tässä, siitä tulee pitkä tarina. :/ Ex löi ekan kerran pari viikkoa ennen häitä. Sitä ennen oli jo parin vuojen ajan muokannu minua haluamakseen ihmiseksi. Lopulta olinki vain ihmisraunio, ilman itsetuntoa, ilman mittään. En edes käsittäny ettei se ole oikeaa elämää.
Mulle on auennu kokonainen uus maailma sen jälkeen ko erosin siitä, ja löysin nykysen mieheni. :heart:
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
hyvä että soitit.sama se oli mullakin ei reagoinu kukaan vaikka ukko raahas pihalta tukasta sisälle.Itse sain poliisit soitettua kun puhelin jäikin päälle kun ex otti sen.Myöhemmin naapurit sano poliiseille että kyllä sieltä kovasti apua huudettiiin :headwall:
Uskomatonta ettei ihmiset reagoi. :(

Itse soitan kyllä jos kuulen että apua huudetaan. Tai jos ylipäätään olen suhteellisen varma että jotakuta hakataan.
 
Paljon noita tapahtuu ja paljon on niitä että poliisien saapuessa paikalle kumpikin toteaa ettei tässä mitään naapurit ymmärtäneet väärin..Itse totesin sen kokeneena että soitan jos kuulen jotain tai näen.toteavata sitten itse oliko turha soitto vai ei.
Eilen vaan oikein kylmäs kuunnella siinä ovella sitä huutoa ja sen miten sen tytön ääni välillä tukehtui oikein kun se poika mysersi sitä.
Tuokin nuori tyttö toivon ettei ota takaisin :(
 

Yhteistyössä