Soittaako teidän miehet teille kotiin päivisin töistä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jos on jotain asiaa niin soittaa, mutta muuten ei viitsi häiritä mun koulupäivää.. Silloin kun kotona olin pojan kanssa, niin eipä joka päivä silloinkaan soittanut, sillointällöin saattoi kilauttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitähän työnantaja tykkäis ku tietäis näistä soitoista.....tuskin se siitä palkkaa maksaa ja kun vielä usein nämä soitot soitetaan työpuhelimesta.
Teki mieli narautta entisen työkaverin mies kun joka ikinen päivä soitti muijalleen töihin ja tietenkin työpuhelimesta.
toi on kyl tosi törkeetä tuskin TA tykkäis jos tietäis...
Jos miehellä on töissä sellainen liittymä, että siinä on vakiokuukausimaksu, niin mitäs sillä on väliä kenelle esim. tauolla soittaa. Mutta meillä ei kyllä soitella lepertelypuheluita, enkä haluaisikaan.
 
Ei se sen takia vaan soita, että miten teillä menee (olisi tosi outoa jos soittaisi) Joskus saattaa soittaa jos on jotain asiaa, jostain tietystä päivästä vaikka että onko silloin joitain, työvuorojen muutoksia tms.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
esim. kahvitauollahan ei voi soittaa kotiin, eikä ainakaan omasta puhelimesta... :D
kahvitauko on tarkoitettu kylläkin kahvin juontiin ja työkavereiden kanssa jutteluun....
Juu mä aina yksin siellä taukohuoneessa juttelen seinille:D Ei meillä ainakaan käydä tauolla porukassa(ei oo resursseja) ja se nyt on ihan sama mitä sillä tauolla tekee kunhan ei poistu työpaikalta piste.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitähän työnantaja tykkäis ku tietäis näistä soitoista.....tuskin se siitä palkkaa maksaa ja kun vielä usein nämä soitot soitetaan työpuhelimesta.
Teki mieli narautta entisen työkaverin mies kun joka ikinen päivä soitti muijalleen töihin ja tietenkin työpuhelimesta.
Hyväähän minä vain tykkään. ;)
 

Yhteistyössä