SOKERIKLUBI II

päiviä...

voi linneaa.. :hug:
mut sun paino alkaa kyl oleen jo ihan toisessa ääripäässä ku meillä muilla :D

Tänään kävin neuvolassa. nyt sainkii sit sanoo et nyt on tullu ainki joku 700-800g lisää... ku koko ajan on tippunu takas 72,5 mut nyt oli taas 73,3 aamul ni päätettäköön nyt et se on sen verran tippu sit taas tai ei..
tuli ihan huono omatunto ku se neuvolatäti ni kehu mua et niiiiin hyvin oon pitäny varmaan ruokavalioo ku painookaan ei oo tullu. mutku minähän oon lipsunu vähän väliä (vloppuna mm parit ylppärit :ashamed: ) yritin kyl sillekki tunnustaa et oon kyl välil herkutellu, mut jatko vaan kehumista :ashamed:
ja sit oli eka teoriatunti tänään... ei se vielä mitn mutku keskiviikkona ajotunti :eek: mut mukavilta vaikutti kaikki opet jne. lupas yks lainata mulle oman turvavyönalentimen mikä sil oli tallessa omasta raskaudesta :D

meinas muuten tulla ällö ku mökille ostin sitä vähäkalorsita mehukeittoo.. ni sieltä tippu lasiin sellanen kökkö. ihan säilykepunajuuren näkönen pallero :$ jätin sit lasiin ja siitä se hävis... varmaan vaan joku sakeuttamisaine ku oli hyytyny mut pelästy ihan et mikäs sielt tupsahti...
kylhän sitä esim perunajauhoista ku ite tekee ni voi tulla jos minkänäköstä klumppia =)

tuli muuten mieleen et mistäpäin täällä porukka on?
kymenlaaksossa ite asustelen...
 
Paino eilen PV:ssa 68.2 kg. Tippunut vaan 400 grammaa, blääh, odotin parempaa mutta alaspäin tuokin on. Itse asiassa nyt kesällä mun suurin tavoite on se, ettei paino nousis. Siinäkin on tekemistä.

Miimu, hyi! Siis se klönde. Onnittelut kehuista, ei se neuvolatäti turhaan sua ylistänyt! :) Ja eihän meidän raskausdiabeetikkojenkaan ihan täydessä askeesissa tartte elää, eihän? ;) Eli huono omatunto pois!

MISSÄ KIPSU?! MISSÄ CHAMPPIS?
 
eilen kävin äippäpolilla ja painoarvio ultralla 3200g/36 viikolla.
mitään ei tehdä vaan annetaan tulla kun tulee,eli mun tsäkällä menee 2vkoa yli ja painaa 5kg \|O
sain onneks ruinattua uuden poli-ajan viikolle 39.

paino on nyt lähteny kunnolla nousuun ja sokerit alkaa olla joka aamu yli sallitun mutta ei niitä enää kontrolloida ihmeemmin,ja olen kyllä vedelly ihan liikaa ja "huonoa" sapuskaa.. ja kun liikuminen muistuttaa lähinnä vyörymistä niin ei lenkkeily onnistu.pitää mennä ens viikolla kun esikko kotiutuu,uimaan.se varmaan onnistuu

meidän sakki asustelee helsingissä,tapulikaupungissa.. tosin entinen savolainen

:D
 
Tervehdys!!

Tänään olin sit osastolla pötköttelemässä ja harjottelemassa sokerien mittaamista. Toistaiseksi kaikki arvot ollu ihan ok, mut olen tosiaan vasta aamupäivästä alkaen mittaillu. Sit ne laitto mulle toiseen perskankkuun sellasen anturin mikä mittaa sokereita koko ajan (näin ainakin ymmärsin), se onpi takalistossa torstaihin saakka :\| ei välttis niin kivaa kun suihkuunkaan ei pääse ku vasta kun se on otettu pois... \|O No, itsehän siihen suostuin, ihan vapaaehtoista oli. Mun mielestä on hyvä tietää minkä asian kanssa on tekemisissä ja siksi suostuin, se kun antaa tietoa läpi vuorokauden niin tulee sitten ilmi jos jossain kohtaa sokerit heittelehtii. Vähän toi aamuarvo taas mietityttää, mut mitäpä sitä nyt etukäteen enempiä funtsaamaan.
Sit suostuin mukaan sellasenn tutkimukseen, ottavat verinäytteitä polikäyntien ja synnytyksen yhteydessä ja kontrolloivat vähän synnytyksen jälkeen ja vuoden kuluttua synnytyksestä. Ihan hyvä juttu mulle, kun en varmaan muuten uskaltais rasitukseen mennä... :whistle: Syömäpuoli oli varmaankin ihan kunnossa kun ei kätilö ainakaan mitään luentoa asiasta pitäny. Lehtisiä lukiessani yllätyin todella, niiden mukaan kun esim. pieni jätskipuikko nostaa verensokeria saman verran ku siivu ruisleipää!! :eek: En ois kyllä ikinä voinu kuvitella!
No juu, jospa lähtis vielä iltamittaukselle ja painuis höyhensaarille =)
Öitä!
Rolli
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 22:22 rolli kirjoitti:
Tervehdys!!

Tänään olin sit osastolla pötköttelemässä ja harjottelemassa sokerien mittaamista. Toistaiseksi kaikki arvot ollu ihan ok, mut olen tosiaan vasta aamupäivästä alkaen mittaillu. Sit ne laitto mulle toiseen perskankkuun sellasen anturin mikä mittaa sokereita koko ajan (näin ainakin ymmärsin), se onpi takalistossa torstaihin saakka :\| ei välttis niin kivaa kun suihkuunkaan ei pääse ku vasta kun se on otettu pois... \|O No, itsehän siihen suostuin, ihan vapaaehtoista oli. Mun mielestä on hyvä tietää minkä asian kanssa on tekemisissä ja siksi suostuin, se kun antaa tietoa läpi vuorokauden niin tulee sitten ilmi jos jossain kohtaa sokerit heittelehtii. Vähän toi aamuarvo taas mietityttää, mut mitäpä sitä nyt etukäteen enempiä funtsaamaan.
Sit suostuin mukaan sellasenn tutkimukseen, ottavat verinäytteitä polikäyntien ja synnytyksen yhteydessä ja kontrolloivat vähän synnytyksen jälkeen ja vuoden kuluttua synnytyksestä. Ihan hyvä juttu mulle, kun en varmaan muuten uskaltais rasitukseen mennä... :whistle: Syömäpuoli oli varmaankin ihan kunnossa kun ei kätilö ainakaan mitään luentoa asiasta pitäny. Lehtisiä lukiessani yllätyin todella, niiden mukaan kun esim. pieni jätskipuikko nostaa verensokeria saman verran ku siivu ruisleipää!! :eek: En ois kyllä ikinä voinu kuvitella!
No juu, jospa lähtis vielä iltamittaukselle ja painuis höyhensaarille =)
Öitä!
Rolli
jaksamista :hug:

nyt lepää ja yritä nauttia palvelusta. saatkohan sie edes ulos mennä...tyhmät kyssärit-sarjassamme ;)

meillä astmalääkeet auttaa vähän. saatiin nukkua jopa viisi tuntia putkeen pojan kanssa yöllä. tajusi, et on vaan torkahdeltu tässä viime ajat muuten, jospa se tästä.

miulla on kampaajakin viimein tänään ja bileet lauantaina, jippii. kun nyt uskaltaisi olla poissa tän tissi-tuhisijan luota.

tsemiä ja kaikkea kivaa ajatuksentynkää kaikille, loppusuoralaisille eritoten!

ja etelä-karjalasta, alunperin Jönssistä eli Joensuusta.
 
Päiviä taasen!

Ihan normisti saan elellä, olla, tulla ja mennä, koko suihkuun vaan ei saa mennä ja sit on koko ajan se piikki p.erseessä :D Ja ihan helposti on menny, se ei oikeastaan edes tunnu ja yönkin sain nukuttua iahn hyvin. Taisin jopa nukkua sillä kyljellä kummalla puolella se piikki = anturi on.
Kaikki arvot edelleen komeesti sallituissa rajoissa, et hyvältä mun mielestä vaikuttaa! =)

Linnealle mukavaa kaunistautumishetkeä ja juhlimaan vaan välillä, kyllä ne tuhisija(t?) siellä vartoo! =)

rolli
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 12:04 rolli kirjoitti:
Päiviä taasen!

Ihan normisti saan elellä, olla, tulla ja mennä, koko suihkuun vaan ei saa mennä ja sit on koko ajan se piikki p.erseessä :D Ja ihan helposti on menny, se ei oikeastaan edes tunnu ja yönkin sain nukuttua iahn hyvin. Taisin jopa nukkua sillä kyljellä kummalla puolella se piikki = anturi on.
Kaikki arvot edelleen komeesti sallituissa rajoissa, et hyvältä mun mielestä vaikuttaa! =)

Linnealle mukavaa kaunistautumishetkeä ja juhlimaan vaan välillä, kyllä ne tuhisija(t?) siellä vartoo! =)

rolli
joo, kaksi tuhisijaa. :heart: eka on rinsenssa 3v ja toinen 8-kuinen rinssi.

hienot hiukset tuli, vaikka itse sanonkin. tai siis kampaajan asiotahan se on kaikki tyyni.

hyvä, et Rollilla ok, yritä jaksaa!!!! ainakin tutkivat siel perusteellisesti. :D

syöppöhulluus orastaa; esikoinen vuosi tiedon, että isinsä on ostanut karkkeja... ei ole viel lykästänyt, mutta jahti jatkuu.. ;)
 
Huomenna ois sitten taasen äitipolilla käynti.
Tuleekohan sanomisia..Sokerit on ollu aika korkeella.Rajojen alapuolella,mutta paljon korkeemmalla ku ennen.
Toivottavasti vauva ei oo kasvanu kauheesti.
Tuleekin mukava yö,kun taas piiska viuhuu,ja väsyneenä sitten vääntäydyn sinne polille...
No,jospa tää koitos ois kohta ohi...

T.WNW viikoilla tasan 37.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 22:03 Willy Neiti Wonka kirjoitti:
Huomenna ois sitten taasen äitipolilla käynti.
Tuleekohan sanomisia..Sokerit on ollu aika korkeella.Rajojen alapuolella,mutta paljon korkeemmalla ku ennen.
Toivottavasti vauva ei oo kasvanu kauheesti.
Tuleekin mukava yö,kun taas piiska viuhuu,ja väsyneenä sitten vääntäydyn sinne polille...
No,jospa tää koitos ois kohta ohi...

T.WNW viikoilla tasan 37.
millaisia aamu arvoja sulla on ollu? katsos kun mulla viikkoja 36+2 eli melkein samoilla mennään :wave:
 
miul ei oo paljo asiaa.. :ashamed:
Oon opetellu syömään ja liikkumaan suhteessa toisiinsa..silloinkin kun olen hyvällä tuulella ;) ...ei tarvii aina olla käpyjä viskomassa!

tänään tytön lluokkakaveril oli synttärit ja kävelin neitiä viemään.. ihan kauhee ylämäki heti alku matkasta ja muutenki ko paraski maaseututie(=ylös alas ja sivulle... :LOL: ), no maaseutuuha se kait onki ku ei matkal kuulunu ku käen kukkuminen ja miun poikiin vihellykset..nii ja neitin hokema *myö ollaan myöhässä*...

Nyt on sitten polvet ku tulessa.. tein lenkin ees takas kahesti..siis vein ja tulin välil kotiin ja sit kävin viel hakee neitin...NYT KYL LINTSAAN kuntopyörästä :p !

Salaattii ois viel tarjolla mut jotenki tuntuu että on niin puhki olo että jätän huomiseks koko syömisen! \|O

NII mie oon syntysin Tohmajärveltä..syntyny kyl Joensuun sairaalas...ja nykysin asutaan Lappeenrannas..ain siitä asti ko olin 3v.... B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 23:33 Darelbeida kirjoitti:
miul ei oo paljo asiaa.. :ashamed:
Oon opetellu syömään ja liikkumaan suhteessa toisiinsa..silloinkin kun olen hyvällä tuulella ;) ...ei tarvii aina olla käpyjä viskomassa!

tänään tytön lluokkakaveril oli synttärit ja kävelin neitiä viemään.. ihan kauhee ylämäki heti alku matkasta ja muutenki ko paraski maaseututie(=ylös alas ja sivulle... :LOL: ), no maaseutuuha se kait onki ku ei matkal kuulunu ku käen kukkuminen ja miun poikiin vihellykset..nii ja neitin hokema *myö ollaan myöhässä*...

Nyt on sitten polvet ku tulessa.. tein lenkin ees takas kahesti..siis vein ja tulin välil kotiin ja sit kävin viel hakee neitin...NYT KYL LINTSAAN kuntopyörästä :p !

Salaattii ois viel tarjolla mut jotenki tuntuu että on niin puhki olo että jätän huomiseks koko syömisen! \|O

NII mie oon syntysin Tohmajärveltä..syntyny kyl Joensuun sairaalas...ja nykysin asutaan Lappeenrannas..ain siitä asti ko olin 3v.... B)
myö ollaan sitten samanlaisia siirto-karjalaisia. :D

hyvä, tuolleen se kunto kasvaa!

mie vaan pähkäilen tätä meidän vauvalla ilmennyttä astmaa ja miten sen kanssa eletään.

vaan voikaatten hyvin ja syökäätte hienosti.
 
Nii taietaanki olla :D niitä siirto-karjalaisii...
Sitä miul mieleen tuli.. tuosta astmasta...vauvelilla...
Ei varmasti oo helppoo :hug: ..mut tuli vaan mieleen että jos se ei kovin kamalaks äityse niin voipi olla että isompana vaivaa vähemmän.. (toivon ainakin..) ja sitten sellanen että toisella veljelläni, nyt 26v, oli pienenä ihan sika kova allergia koivulle, kanan munille ja kananlihalle ja omenalle ja kissoille...sillon mein kissa piti lopettaa kun sai valita joko kissan tai pikkuveljen... :eek:
No veliselläni on vielki allergioista kissa ja koivu jotka reagoivat ihan kauhean vahvasti. Tänäkin keväänä oli ihan mahdoton vinkuva hengitys vaikka oli alottanut estolääkityksen tammikuulla... :x :headwall:
Että sitä vaan että kyllä ne lääkkeet ja tarkastukset on tätänykyä niin hyviä että elämistä voi helpottaa kummasti...
Silti EN VÄHÄTTELE pätkääkään kuinka vaikea on vauvan kans...muistan senkin kuinka minä ja toinen veljemme "vahdimme" pikkusen hengittystä kun huomattiin että äitikin teki niin... :heart: :hug:

just soitin kyseiselle pikkuveljelle sairaalaan.. oli polvi leikkauksessa..nyt sitten kelpuuttaa miut kauppa-avuks..kun ei saa sillä 'rakennusteline' jalalla varata kuukauteen...

lähenki nyt kuopusta paapomaan :heart: kun kaikki toiset karkas kauppaan...myö kupuksen kans nukuttiin :ashamed: :D
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 17:34 Darelbeida kirjoitti:
Nii taietaanki olla :D niitä siirto-karjalaisii...
Sitä miul mieleen tuli.. tuosta astmasta...vauvelilla...
Ei varmasti oo helppoo :hug: ..mut tuli vaan mieleen että jos se ei kovin kamalaks äityse niin voipi olla että isompana vaivaa vähemmän.. (toivon ainakin..) ja sitten sellanen että toisella veljelläni, nyt 26v, oli pienenä ihan sika kova allergia koivulle, kanan munille ja kananlihalle ja omenalle ja kissoille...sillon mein kissa piti lopettaa kun sai valita joko kissan tai pikkuveljen... :eek:
No veliselläni on vielki allergioista kissa ja koivu jotka reagoivat ihan kauhean vahvasti. Tänäkin keväänä oli ihan mahdoton vinkuva hengitys vaikka oli alottanut estolääkityksen tammikuulla... :x :headwall:
Että sitä vaan että kyllä ne lääkkeet ja tarkastukset on tätänykyä niin hyviä että elämistä voi helpottaa kummasti...
Silti EN VÄHÄTTELE pätkääkään kuinka vaikea on vauvan kans...muistan senkin kuinka minä ja toinen veljemme "vahdimme" pikkusen hengittystä kun huomattiin että äitikin teki niin... :heart: :hug:

just soitin kyseiselle pikkuveljelle sairaalaan.. oli polvi leikkauksessa..nyt sitten kelpuuttaa miut kauppa-avuks..kun ei saa sillä 'rakennusteline' jalalla varata kuukauteen...

lähenki nyt kuopusta paapomaan :heart: kun kaikki toiset karkas kauppaan...myö kupuksen kans nukuttiin :ashamed: :D
kiitos :hug:
 
Champion harmaana
En ole teitä unohtanut mutta olen mökkeillyt ja nyt tultiin kotona poikeen ja taas kohta lähdetään mökille takasin! Mut palaan vahvuuteen "kesäloman" jälkeen!
 
Huomentapäivvee :D

On nääs vuorokauenajat pikkasen sekasi ko tuo mein uus käskyttäjätär syöp tissii öin ja päivin ja koko ajan jos vaan antasin... Siis iltahan tuo taitaap olla päätellen asiasta notta tyttö on nukkuna koko päivän jaksaakseen valvoa yön :/

Siis mein "pikku"rinsessa syntyi 4.6 klo1.57 ja mittoinaan olivat pituutta 51 senttii ja 4280 grammoo. Kottiin piästiin kuuves päivä ja ihan hyvin on menny. Aamulla neitillä tippu sit jo napavars tonne lavuaariin ja silleen, yhtä aikasi ko esikollahi :whistle:

Hyvin meni synnytys ja oli ihanteellinen dieetti, näin sokkerklubilla ko ollaan, eli yks kilo on vielä puotettava lähtöpainoon :D Halit kaikille :hug:

PZ melekeen hoikkana ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 21:10 pirpiz kirjoitti:
Huomentapäivvee :D

On nääs vuorokauenajat pikkasen sekasi ko tuo mein uus käskyttäjätär syöp tissii öin ja päivin ja koko ajan jos vaan antasin... Siis iltahan tuo taitaap olla päätellen asiasta notta tyttö on nukkuna koko päivän jaksaakseen valvoa yön :/

Siis mein "pikku"rinsessa syntyi 4.6 klo1.57 ja mittoinaan olivat pituutta 51 senttii ja 4280 grammoo. Kottiin piästiin kuuves päivä ja ihan hyvin on menny. Aamulla neitillä tippu sit jo napavars tonne lavuaariin ja silleen, yhtä aikasi ko esikollahi :whistle:

Hyvin meni synnytys ja oli ihanteellinen dieetti, näin sokkerklubilla ko ollaan, eli yks kilo on vielä puotettava lähtöpainoon :D Halit kaikille :hug:

PZ melekeen hoikkana ;)
Onnea!!! :hug:
 
Onnea pirpiz :flower: :flower:

Ihanaa kun kaikki meni hyvin.

Mulla ukko sano että haluaa erota. Ei kesä tätä perhe-elämää.. No, helppohan se on häipyä, kun mie huolehdin lapset \|O

Kilot ei oo karisseet taaskaan mihinkään, mutta nyt aion kyllä hoikistua entiselleni jos ei muuten niin #&%?$!* ukolle. Joten antakaahan mulle taas potkua pyllyyn \|O

Ärsyttää ja ahistaa \|O
 
PIRPIZ onnea!!!!! :flower: :hug:

LISSUHISSU, höh, oliko ihan tosissaan vain oliko vain hetken mielenhäiriössä suusta lentänyt sammakko? Toivottavasti jaksatte.

Mä olen taas kaikkea muuta ku laihduttanu. Lauantaina oltiin rokkaamassa Sauna Open Airissa Tampereella ja voi taivas ku oli IHANAA!!! Ensimmäinen kokonainen vuorokausi ku oltiin pois miehen kanssa sen jälkeen, ku esikoinen on syntynyt. Ja hyvää teki! :) Mun vanhemmatkin oli oikein onnellisia ku saivat vahtia meidän "kahta niin ihanaa lasta". Normaaliin tapaan sit eilen ku me tultiin kotiin niin oliki ihan h.elvetti irti, molemmat lapset kiukutteli minkä kerkes. Itellä sit vielä siinä pienimuotoinen darraus päällä, niin kivaa oli... :D

Tänään Painonvartijoihin, varmasti on paino enemmän ku viikko sitte, mutta joka tapauksessa tänään pääsen kunniajäseneksi, hieno saavutus, eikö? :)

 
VOI PYHÄ LÄSKI! :eek:
sairaanhoitajalla taas pistäysin ja kappas paino oli noussu! :eek: :headwall:
kilo per viikko!!!

Sitä se helskutarallaa teettää kun ei isännälle kiukkua! ;)

Nyt sitten vielä tuli 'kuumat ilmatkin' turpoon viel niienki takia!


Hoitsu kyl sano ettei syytä huoleen. pitää kuulema olla ylpeä itsestäni :saint: !
Eli ei se auta laakereilla levätä...vaan töihin!!!!

Kuuma tai ei niin nyt otan moppivalssia 80 neliön verran ja sitten vielä pikku lenkki...ja jos vaan tarpeeks hyvin menee niin huomenna saan jumpata ja lenkkeillä ihan rauhassa kun mies ja mun veli aikoivat viedä lapsikatraamme uimarannalle
:D

EI PIDÄ LUOVUTTAA! VAAN LUJALLA TAHDOLLA VAIKKA LÄPI HARMAAN KIVEN!
 

Yhteistyössä