Sokerointi + brasilialainen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
aika varattu
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen apina:
...jonka ammattilainen tekee ei käytetä mitään puuvillarättejä karvojen kiskomiseen. Ja seoksesta en tiedä mitä siinä on muttä tänään kävin Terveysklinikka Lihashuoltamossa Helsingin Töölössä, niin kyllä siellä tekijällä oli kumihanskat kädessä ja sokeria laitettin iholle ja sokeri poistettiin ilman mitään rättejä.

Asiasta toiseen...oli muuten hyvä sokerointi...Tuija Pelkonen vielä tarkasti lopuksi, ettei karvoja jäänyt ja pyysi, että katson itsekin, ettei hän vahingossakaan ole jättänyt jostain yhtäkään otettua pois...edellisessä paikassa jäi karvaa vähän sinne sun tänne.

SUOSITTELEN PAIKKAA jos sokerointia haluaa. Samalla saa hieronnan jos haluaa. Itselleni tehtii tänään akupunktiohoito sokeroinnin jälkeen. Ai sitä autuatta olo sen jälkeen ja vieläkin! Todellinen löyty, todellinen

monitoimiosaaja ja yhdestä paikasta! LUXUSTA!!! Viisi (5) *
Kiitos vinkistä!

 
tarja
sen verran korjaisin tuota edellä ollutta sokeroinnin tekniikkaa että sokerimassa levitetään kolme kerrosta VASTAKARVAAN, kolmas kerros vedetään n 1 cm edellisen kerroksen yli ja sitten vetäistään MYÖTÄKARVAAN ! ja karvoja ei siis nyppäistä missään nimessä ylöspäin (tulee mustelma helposti) vaan enempikin vedetään kuten esim lentokone nousisi kiitoradalta eli aika lappeeltaan. tekniikan olen opetellut sekä consult ladyllä että topkat maahantuojalla(suurimmat sokeroinnin kouluttajat). iholle viisasta laittaa talkkia pohjaksi ennen sokeria ja sokeroinnin jälkeen esim aloe vera pitoista voidetta.
 
pelottaa
Moi,tää on aika vanha ketju, mutta jos joku sattuis lukemaan...
Miten tämä sokerointi onnistuu tummaveriköllä, jolla on tosi voimakas karvan kasvu, eli paljon pitkää kovaa ja paksua karvaa? Esim en voi sheivata ( sekä ladyshave että höylät)koska iho tulehtuu heti.Nousee haarukset täyteen punaisia räkäpää näppyjä ja sänki on niin kovaa että se hiertää ja tulehduttaa alapään varsinkin jos häppäreistä poistaa. Minulla oli yhden kerran monta viikkoa kestävä tulehdus alapäässä kun yritin olla muodikas ja ajella puoliposlarin. Niin miten on, olisiko tämä parempi? Entäs kipu tätä tuheroa repiessä, lähteekö nahka?

T pelokas
 
Julia
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
2dl sokeria
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä

*keitetään tuota mössöä matalalla lämmöllä 15min kokoajan sekoittaen, sokeri ei saa palaa ruskeaksi.
*kaada jäähtymään mikronkestävään astiaan, mössö on tosi kuumaa! älä kosketa..
*kun on jäähtynyt voi mikrossa ihan vähän aikaa kuumentaa sopivan juoksevaksi ja levittää lastalla sen jälkeen OHUELTI iholle karvojensuuntaan. sääret, kainalot, kädet, bikini käy.
*ota puuvillakangaspala (esim. jostain vanhasta paidasta, lakanasta..) ja levitä se sokerimössön päälle, painele ja repäise nopeasti vastakarvaan
Minkälaista sitruunamehua pitäisi olla? Sitä mitä on sitruunanmuotoisessa pullossa?
 
-.-
Justiinsa siitä sitruunanmuotoisesta pullosta. Mikron sijaan kannattaa lämmittää kattilassa, eikä mitään kankaita tarvita. Sormilla lähtee hyvin. Jos mössö on liian kovaa (saa helposti pyöriteltyä palloja), kannattaa se lämmittää kattilassa tilkassa sitruunamehua. Seos on oikeanlainen, kun se takertuu sormiin, mutta pyöritellessä sitä sormissa se alkaa irrota ja muuttuu kullanväriseksi.
 
Nainen51
Alkuperäinen kirjoittaja pelottaa:
Moi,tää on aika vanha ketju, mutta jos joku sattuis lukemaan...
Miten tämä sokerointi onnistuu tummaveriköllä, jolla on tosi voimakas karvan kasvu, eli paljon pitkää kovaa ja paksua karvaa? Esim en voi sheivata ( sekä ladyshave että höylät)koska iho tulehtuu heti.Nousee haarukset täyteen punaisia räkäpää näppyjä ja sänki on niin kovaa että se hiertää ja tulehduttaa alapään varsinkin jos häppäreistä poistaa. Minulla oli yhden kerran monta viikkoa kestävä tulehdus alapäässä kun yritin olla muodikas ja ajella puoliposlarin. Niin miten on, olisiko tämä parempi? Entäs kipu tätä tuheroa repiessä, lähteekö nahka?

T pelokas
Soita Tuijalle Lihashuoltamoon (www.lihashuoltamo.com) ja sano niinkuin minä että sulla on tollasta karvaa ja jännität sattumista niin tämä hoitaja kyllä ottaa sen huomioon.
Mulla kanssa oikein gorillakarvoitus, ei sokerointi loppujen lopuksi sen kummemmin sattunut ainakaan mun mielestä ja kun hoitajalle etukäteen kerroin että jännitti sattuminen niin otti tosi pienesti ja varovasti ensin että sain tuntuman ja kyseli joska haluan huilia välillä mutta vaikka olin ihan varma, että jossain välissä varmaan haluan niin yllätys yllätys, en halunnut huilihetkeä kertaakaan. Nahka ei lähtenyt vaan päinvastoin, seuraavana päivänä oli niiiiin sametinpehmeä pimpero tilalla eli mitä parhain kuorinta tuli päälle. Hoitaja kertoi kun kysyin tästäkin että sokeri tarttuu vain kuolleeseen ihoon ja karvoihin jotka nekin ovat kuollutta sarveiskalvoa eli tulee karvat pois ja kuorinta (tämänkin opin häneltä). Ainiin...tottakai vähän nippasi mutta ei missään nimessä niin paljon kuin luulin ja toden totta toisella kerralla sattui vielä vähemmän, tämänkin hoitaja kertoi ensimmäisen kerran jälkeen että pääsääntöisesti näin käy toinen kerta ei "tunnu juuri missään". Ehkä se eka kerta on sellasta jännitystä kun ei tiedä mitä odottaa. Mä otin samalla vielä hieronnan niin ai sitä ihanaa tunnetta kokonaisvaltaista hoito ja kotona oltiin hyvin iloisia ja vastaanottavaisia ;)
 
halloo
Ja sitä seosta ei sit keitetä 15 min!! Paljon vähemmän.
Katsokaa ohje vaikka youtubesta. Ihmettelin kun ei onnistu ja kun rupesin tekemään oikeilla ohjeilla oikeanlaista sokerointimassaa, ni rupes toimimaan.
 
Entinen vakkari
Mitä helvetin väliä sillä on onko lappu vai ei?? Tai vetääkö myötä- vai vastakarvaan?? Eiköhän se oo jokaisen oma asia ja jokainen kokeilee mikä tuntuu parhaalle.

Ihanaa ku täällä ei tarvi käydä enää ku vahingossa näkemässä minkälaista pilkunnusimista täällä olikaan.
 
mie
jos haluaa poistattaa kainalokarvat tällä menetelmällä, peseydytäänkö siellä ensin vai pitääkö mennä ilman deodoranttia, vai onko sillä mitään merkitystä? Entäs jos siistii bikinirajat, onko alushousut jalassa vai täytyykö olla ilkosillaan?
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja halloo:
Ja sitä seosta ei sit keitetä 15 min!! Paljon vähemmän.
Katsokaa ohje vaikka youtubesta. Ihmettelin kun ei onnistu ja kun rupesin tekemään oikeilla ohjeilla oikeanlaista sokerointimassaa, ni rupes toimimaan.
Linkkiä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:
ja siis se täysposliini on TÖRKEEN näkönen! Yök.
Taidat olla joku rämevaja itse.
Miksi nainen on heti joku rämevaja, jos ei ole täysposliini?? Ihme ajattelua. Etkö tiedä, että sitä alakertaa voi siistiä muutenkin, kun ajamalla ihan kaikki karvat pois. Ja minkä ihmeen takia tässäkin asiassa kaikkien pitäisi olla samaa mieltä, eli tykätä täysposliinista. Aikuiset ihmiset varmaan tajuavat, että mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle ja asioista voi olla eri mieltä ilman, että se kumpikaan vaihtoehto on jotenkin väärä tai oikea.
 
"vieras"
Miksi nainen on heti joku rämevaja, jos ei ole täysposliini?? Ihme ajattelua. Etkö tiedä, että sitä alakertaa voi siistiä muutenkin, kun ajamalla ihan kaikki karvat pois. Ja minkä ihmeen takia tässäkin asiassa kaikkien pitäisi olla samaa mieltä, eli tykätä täysposliinista. Aikuiset ihmiset varmaan tajuavat, että mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle ja asioista voi olla eri mieltä ilman, että se kumpikaan vaihtoehto on jotenkin väärä tai oikea.
mitä vittua sä juntti oikein sössötät?
 
"Tinde"
Olen nyt reilu puoli vuotta käynyt ja muutama päivä sitten kävin jälleen poistattamassa kaiken. Täytyy kyllä sanoa, että karva kasvaa uskomattoman pehmeänä takaisin eikä sokerointi satu enää ollenkaan.
Suosittelen!! :)
 
brassivakkari
Moi,tää on aika vanha ketju, mutta jos joku sattuis lukemaan...
Miten tämä sokerointi onnistuu tummaveriköllä, jolla on tosi voimakas karvan kasvu, eli paljon pitkää kovaa ja paksua karvaa? Esim en voi sheivata ( sekä ladyshave että höylät)koska iho tulehtuu heti.Nousee haarukset täyteen punaisia räkäpää näppyjä ja sänki on niin kovaa että se hiertää ja tulehduttaa alapään varsinkin jos häppäreistä poistaa. Minulla oli yhden kerran monta viikkoa kestävä tulehdus alapäässä kun yritin olla muodikas ja ajella puoliposlarin. Niin miten on, olisiko tämä parempi? Entäs kipu tätä tuheroa repiessä, lähteekö nahka?

T pelokas
Suosittelen kokeilemaan sokeroitavan alueen pintapuuduttamista Emla-voiteella. Kun kävin itse ekan kerran brassissa, rupesin itkemään kivusta puolessa välissä käsittelyä. Kosmetologi vinkkasi kysymään puudutusvoidetta apteekista. Laitoin ko. ainetta seuraavaksi kerraksi, ja avot. Kivusta ei voinut enää puhua, vaan sokerointi tuntui nipistelyltä silloin tällöin.

Itse teen niin, että levitän Emlaa n. 3 tuntia ennen käsittelyä (ohje: vaikutusaika vähintään 1 mutta enintään 5 tuntia), huuhtelen sen pois kosmetologilla ennen käsittelyä ja se on siinä.

Voidetta myydään isoina (reseptikoko) ja pienempinä (5ml, saa ilman reseptiä) tuubeina. En ole koskaan hakenut reseptiä tähän, sillä en käytä voidetta) Pienestä tuubista riittää yhdeksi kerraksi. Mä levitän kunnon kerroksen puudutusta. :D Tämä kannattaa jokaisen kokeilla itse, että mikä määrä voidetta on tarpeeks. Kaikki eivät ole yhtä kipuherkkiä. Tosin, sokerointiin tottuu ja karvat ohenee ja harvenee, joten puudutusvoiteen käyttö ei todellakaan ole usein tarpeen.
 
ok
Minusta on ihanaa käydä sokeroinnissa! Ne miehet ketkä tykkää luomusta ei ymmärrä sitä faktaa, että naiset ei välttämättä tykkää siitä, että alapää hikoilee ja kainalot haisee!! Karvat on yököttävä asia naisilla ja palkinto sille kuka keksi sokeroinnin!! Minusta olis ihanaa jos miehet tekis jotain kuvottaville kainakarvoille!! mikään ei ole niin vastenmielistä kun pitkät kainalokarvat joista valuu hiki pisaroita !!!
 

Yhteistyössä