Sonera tietoturva tarvitaan pikaista helppiä!!!!

yritän asentaa soneran tietoturvaa läppärilleni mutta asennuslinkki suorita-painikkeen jälkeen herjaa että se on ristiriidassa jonkun kanssa koneellani..ei ole toista virustorjuntaa.. olen poistanut koneeltani melkein kaiken ja tämän ongelman kimpussa ollut jo monta tuntia.. ei uskalla oikein netissä pyöriä eikä olis ylimääräistä rahaa asentajaan.. mitä siis teen? :/
koneella ei tosiaan pitäis mitään ylimääräistä olla kun olen tässä useita tunteja tämän pähkinän kimpussa häärinyt ja poistanut ohjelmia..
 
Ainakin tulee mieleen että jos läppärissä on käytössä ipv6 niin siitä voi tulla asennuksessa ongelmia. Onko sulla joku palomuurisofta koneella? Jos on, ota tuon asennuksen ajaksi se pois käytöstä.

Siitä virheilmoituksesta olis kyllä apua.
 
ai joo =)
no:

Asennus pysäytetty.

Ristiriidassa oleva tuote on jo asennettu, mikä estää asennuksen.

Ristiriidassa oleva tuote saattaa olla esimerkiksi olla jonkin toisen palveluntarjoajan samankaltainen tuote.

F-secure launch pad


Ristiriidassa olevan tuotteen asennus on poistettava ohjelmat ja toiminnot- työkalulla, ennen kuin asennusta voi jatkaa.


MUTTA: kun olen jo poistanut tuolta kaiken melkein ja ensimmäisenä poistin entisen virustorjunnan joka oli joku virus fighter.. olen yrittänyt tutkia kaikki tiedostot yms. eikä missään näy jälkeäkään mistään toisesta asennuksesta =(
 
Ohjauspaneeli ja lisää/poista sovellus ei löydy mitään F-securen nimellä? Oletko käynnistänyt koneen uusiksi sen jälkeen kun olet poistanut niitä ohjelmia tuolta ohjauspaneelin kautta?

Mitä ohjelmia olet poistanut ja poistitko myös ne asennushakemistot c: program files alta?
 
Käy ekana katsomassa toi ohjauspaneeli ja lisää/poista sovellus että näkyykö siellä mitään f-securesta tai sitten tosta virus fighterista. Jos näkyy, koita poistaa sitä kautta ja käynnistä kone sen jälkeen uusiksi ja yritä asennusta uudelleen.
 
ensiksikin, en ole palstamamma, enkä mamma vielä ollenkaan kiitti vaan =)

Ja f-secure siksi kun tuli soneran laajakaistatilauksessa mukaan, eli on sonera tietoturva mutta on näköjään f-securen palvelu.. ohjauspaneelissa olen viettänyt tänään useamman tunnin, välillä vain ruutua tuijottaen epäuskoisena.. siellä ei ole mitään ylimääräistä, ei mitään virustorjunnoista. koneen olen sulkenut useaan otteeseen. kiva kun vihdoin sai netin uuteen asuntoon niin sitten käy näin eikä viitsi kamalasti surffailla ennen kuin tuo pelittää..
koneella ei näy mitään jälkiä siis mistään virustorjunnoista ja windowsin oma palomuuri on pois käytöstä, tämähän siitä niin rasittavan erikoista tekeekin..
 
määä
No koetappa googlata virus fighter remove, tää palsta ei päästä linkkejä läpi. En sit tiedä voiko esim. noihin poisto-ohjelmiin/ohjeisiin luottaa, mutta kai sun on yritettävä. On muuten avastkin, vaikka tunnettu ja luotettu virusturva onkin, melko virus itsekin, kun mulla pisti koneen tilttiin, ja itsesuojauksen päälle, joten ei saanut poistettua kuin tuhannen kiemuroilla vikasietotilassa ja omalla poisto-ohjelmalla.
 
"vieras"
koneella ei näy mitään jälkiä siis mistään virustorjunnoista ja windowsin oma palomuuri on pois käytöstä, tämähän siitä niin rasittavan erikoista tekeekin..
Mutta kun nyt taitaa kyseessä olla virus. Eli se virus fighter, jota luulit virustentorjuntaohjelmaksi. En tiedä itse yhtään, onko mitään varmaa tapaa saada sitä pois, vai kannattaako kone asentaa uusiksi.
 
määä
[QUOTE="vieras";28360599]Mutta kun nyt taitaa kyseessä olla virus. Eli se virus fighter, jota luulit virustentorjuntaohjelmaksi. En tiedä itse yhtään, onko mitään varmaa tapaa saada sitä pois, vai kannattaako kone asentaa uusiksi.[/QUOTE]
Mä löysin kuukkelilla ohjeita tohon, mistä kohtaa rekisteriä pitäis siivota jne. mutta palsta ei hyväksynyt linkkiä, mutta googlata kannattaa. Ihan helpolla en lähtis uusiksi vetämään konetta.
 
lol
MacBook Air, eipä tarvitse moisia miettiä.
Macit ovat jo vuosikausia olleet niin mainstreamia että todellisen uusiofanboy-urpon tunnistaa heti juuri tuosta lauseesta jolla kokevat vieläkin jollain käsittämättömällä tavalla pätevänsä jotain.

"mullapa on mäkki, en tarvi virustutkia"

Hei, mullakin on mäkki mutten menis tuollaista laukomaan enää vuonna 2013.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28360612:
Mä löysin kuukkelilla ohjeita tohon, mistä kohtaa rekisteriä pitäis siivota jne. mutta palsta ei hyväksynyt linkkiä, mutta googlata kannattaa. Ihan helpolla en lähtis uusiksi vetämään konetta.
Uudelleenasennuksessa on sekin hyvä puoli, että kone on taas hetken verran nopea... Ja poistuu samalla kaikki muukin turha kokeilusofta. Mutta kukin tyylillään.
 

Yhteistyössä