Sopiiko pojalle?

  • Viestiketjun aloittaja ostoksilla
  • Ensimmäinen viesti
alkuper.
Pojan mielestä se on niin hieno, että muita vaihtoehtoja ei enää ole. :) No, katsotaan, miltä se näyttää päällä. Haalari on tulossa. Saa kommentoida kuitenkin. :)
 
vieraas
Minusta on tyttöjen. Ilman huppua ehkä poikamaisempi. Toisaalta on kyllä kovin synkkä tytölle. Noin pienet harvoin kiusaavat vaatteista et ei se haittaa mitä pitää kunhan nyt ei ihan pinkkiin pukeudu.
 
noh.
En mä nyt tuota niin ylityttömäisenä pidä, etteikö pieni poikakin tuollaista voisi käyttää. Ehkä tuo hupun karvareunus on sellainen, mikä saa sen himpun tyttömäiseltä näyttämään. Ilman sitä karvareunusta varmaan menisi täysin pojan haalarista.
 
En pukisi tuota omalle pojalleni. Mutta jos joku muu pukee, niin en näe siinä ongelmaa. Enkä usko, että esim. omat lapseni näkisivät tuota pukua tyttöjen pukuna, jos se kerran on pojan päällä.
 
"Satu"
Minusta sopii pojalle, itse voisin tilata omalleni samanlaisen. Nykyään hyvin monet lastenhaalarit ovat ne. unisex eli sopivat molemmille. Meidän 1. v pojalla on punainen haalari ja 13 v. hinkuu pinkkiä kauluspaitaa. Tyttöjen ja poikien värit ovat historiaa, kyse on enemmänkin vaatteen mallista.
 
viera.s
Hupun karvareunus tekee tuosta vähän tyttömäisen, mutta eikös se ole kaikissa Ticketin haalareissa. Itse en tuosta karvasta tykkää muutenkaan, eikä siksi ole tuon merkkisiä haalareja ostettu, kun ei lapsikaan ole niitä hinkunut.

Mutta noin muuten, pääasia että lapsi tykkää. :) 4-vuotiaat saattavat mieltää joitain värejä tyttöjen väreiksi, mutta kuoseja tuskin osaavat sitoa sukupuoleen, joten ei minusta mitään pelkoa kiusaamisestakaan.
 
Voi luoja taas tätä. Jos poikasi siitä tykkää ja mielestään näyttää hyvältä niin mitä väliä jos siinä onkin joku muu ku robotti- tai autokuosi. En ymmärrä lainkaan miksi pitää pienelle lapselle opettaa, että voi tykätä vaan sellaisista asioista jotka muiden mielestä on sopivia ja "sallittuja". Mieluummin opetan lasta tekemään asioita ja olemaan millainen itse haluaa kuin seuraamaan aivottomana massaa.

Suretti katsoa lelukaupassa kun poika oli kovin ihastunut pehmokissaan jolla oli vaaleanpunainen rusetti, mutta äitinsä mielestä se oli liian tyttömäinen, "mennään mieluummin katsoon jotain poikien leluja". Meillä on pojan joululahjatoivelistalla transformerit ja my little ponyt eikä tulis mieleenkään jättää ostamatta poneja sen takia että niitä mainostetaan tyttöjen leluina.
 
Tärkeä sukupuoli
Voi luoja taas tätä. Jos poikasi siitä tykkää ja mielestään näyttää hyvältä niin mitä väliä jos siinä onkin joku muu ku robotti- tai autokuosi. En ymmärrä lainkaan miksi pitää pienelle lapselle opettaa, että voi tykätä vaan sellaisista asioista jotka muiden mielestä on sopivia ja "sallittuja". Mieluummin opetan lasta tekemään asioita ja olemaan millainen itse haluaa kuin seuraamaan aivottomana massaa.

Suretti katsoa lelukaupassa kun poika oli kovin ihastunut pehmokissaan jolla oli vaaleanpunainen rusetti, mutta äitinsä mielestä se oli liian tyttömäinen, "mennään mieluummin katsoon jotain poikien leluja". Meillä on pojan joululahjatoivelistalla transformerit ja my little ponyt eikä tulis mieleenkään jättää ostamatta poneja sen takia että niitä mainostetaan tyttöjen leluina.
Joo, mä tunnen yhden äidin, jonka poika ei saa(siis ihan oikeesti ei saa), leikkiä pikkusiskonsa nukenvaunuilla, hoplopissa tämä samainen poika valitsi vaaleanpunaisen, lisko ollu hello kitty, potkulaudan, äiti kävi vaihtaa se cars potkulautaan, vähän olin että mitä ihmettä.....???
 
hahhh
Alkuperäinen kirjoittaja Tärkeä sukupuoli;30429622:
Joo, mä tunnen yhden äidin, jonka poika ei saa(siis ihan oikeesti ei saa), leikkiä pikkusiskonsa nukenvaunuilla, hoplopissa tämä samainen poika valitsi vaaleanpunaisen, lisko ollu hello kitty, potkulaudan, äiti kävi vaihtaa se cars potkulautaan, vähän olin että mitä ihmettä.....???
Taitaa kyseistä äippää vaivata pahemmanlaatuinen homofobia :D
 
"hmm"
Olen hyvin harvoin tätä mieltä vaatteista, mutta tuo on kyllä hyvin... hmh, ei edes tyttömäinen vaan naisellinen :D en tiedä miten tuolla on mielestäni niin selkeästi haettu mielikuvaa naisten sensuelleihin eläinkuviovaatteisiin. vaikka onkin lasten ulkohaalari :D ehkä ei olisi niin jos värisävyt eivät olisi jotenkin seepiaan taittuvia, tai ainakaan ilman karvareunusta. ostaisin kyllä pojalle jos tuon välttämättä tahtoisi.
 
Outlet harmaana
[QUOTE="hmm";30429790]Olen hyvin harvoin tätä mieltä vaatteista, mutta tuo on kyllä hyvin... hmh, ei edes tyttömäinen vaan naisellinen :D .[/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä. Minusta tuo ei jotenkin ole lasten haalari ollenkaan.
Silti enemmän tyttöjen kuin poikien, malliltaan ja muutenkin.
 
karua
Kyllä niitä uros seeproja nyt nolottaa kun palstalaisten mielestä kuvio on vaan liian naisellinen. Perkele tosi mies syö vaan rautaa ja pukeutuu mustaan. Raidatkin on jo homoille.
 

Yhteistyössä