Sori nyt vaan kaikki Adam Lambert fanit

vierass
Mä en niinkään lämpene sen musiikille, mutta sillä on TÄYDELLINEN nenä! Ja sen lisäks, kuinka monta julkkis homoa tiedätte, jotka ei olis vähän ällöjä ihan hyvällä "homotyylillä"? :DD
 
Mä en ees hetki sitten tienny kuka ihme on Adam Lambert :ashamed:
Mut tuohan on ihan sikahyvä esiintyjä!!!
Ainut mikä mulla pisti silmään oli se sen kieli mikä välillä tuli ihmeellisesti ulos kun laulo :ashamed: :LOL:
 
kupla-77
Ihan samannäköinen kuin Tyra Banksin mallinhakuohjelmassa se kuvauksia ohjaava meikattu harmaahiuksinen mies. Mun makuun ihan liian naismainen ja sliipattu. Aika mitäänsanomaton oli se Idolsissa laulettu biisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mun mielestä se taas oli erittäin hyvä, kymmenen kertaa parempi se on kuin suomalaiset vastaavat, saati sitten suomen x-factorilaiset.
Suomen X-Factorissa tosi huonoja laulajia, en ymmärrä miten tuota kukaan jaksaa seurata.
 
jasmin
ja Adam on kans Helsingin keskustan Stockalla nimmarikeikalla aiemmin päivällä, joten sinne vaan jos kiinnostaa :) ihan huippua nähdä vihdoinkin tyyppi, jota on koko viime kauden AI:sta lähtien ihaillut :)
 
adam fani jensu
adam on tosi ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!niin komee ja ahah..että mua ottaa päästä kun en saanu lippuja sen keikalle:( no ei voi muuta kun kattoo se keikka sit tv:stä tai koneelt,se on niin ihanan huumorin tajunen ja sillä on niin kadedittavan kaunis laulu ääni:)oon sika kade kaikille jotka on nähny sen!JA MITÄ HELKUTIN VÄLIÄ JOS SE ON HOMO?????????????????aftermath on ehkä parhain biisi tai no.. emmä tiiä mut kumminki joka tytön unelma:D AINAKIN MUN!!!!!!!!
 
adam fani jensu
unohdin lisätä et se on TOSI SEXYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AHAHAHAHAHAHAH......:)
ADAM EI OLE ÄLLÖ !!SE JOKA SEN SANO VARO SANOJAS!!!OTTAKAA TYYPIT HEI DAA KANTAA EIKS JE?
 

Yhteistyössä