Sori, tää aihe on varmaan käyty tuhannesti läpi...

  • Viestiketjun aloittaja Pulma
  • Ensimmäinen viesti
Pulma
...mut mikä on paras saamasi häälahja?
Ja nyt en hae vastaukseksi rahaa, sitä vien joka tapauksessa.

Ja hinta saisi olla noin 50?... Saako sillä mitään kivaa edes, tuskin...

Kiitos jos viitsitte auttaa! =)
 
Ap
Kiitos tähänastisista vinkeistä!
Pulmaa ei auta yhtään se, että ovat kohtalaisen varakas pariskunta tämä hääpari, ja suvun lahjat ovat kalliita.
Minun kaverina on vaan yritettävä käyttää mielikuvitusta, että saisin pikkubudjetilla hankittua jonkun mukavan muiston...
 
Ap
No paljonko on sopiva summa? Pyytävät kutsussa rahaa.
Minä siis olen morsiamen nuoruudenystävä, mukanani häihin tulee mieheni, kumpikaan meistä ei ole nähnyt sulhasta!
50??100??
 
itse
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No paljonko on sopiva summa? Pyytävät kutsussa rahaa.
Minä siis olen morsiamen nuoruudenystävä, mukanani häihin tulee mieheni, kumpikaan meistä ei ole nähnyt sulhasta!
50??100??
Kyllä mun mielestä tuo 50? on jo hyvä summa.. mutta jos ylimääräistä on ja haluaa enemmän antaa niin sitten.. =)
 
Ohos
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En ole koskaan häissä lahjanantajan ominaisuudessa ollut, niin en tiedä mikä on hyvä/vakio summa...
100 eur taitaapi olla yleisin summa.
No epäilempä, taitaa olla sit jo aika rikasta porukkaa - jos ei siis ole ihan läheisiä, niin must se on paljon.
 
kaikki oli ihania, mut mikä jäi mieleen erikoisuudellaan oli RAHAPUU. eli siis kasvi rahapuu, joholn laitettu sitten narulla kiinni seteleitä ja kolikoita kakspuoli teipillä lehtiin. Tosi hieno ja hauska idea, jos rahaa ei halua tylsästi kirjekuoreen tahi shekkiin laittaa. :D
 
Jos rahana pyytävät niin minusta se on jokaisen vieraan varallisuudesta kiinni kuinka paljon budjetti kestää antaa. Annat vain sen verran kun hyvällä mielellä pystyt ja haluat antaa. Hääparin oma ongelma jos summa on heidän mielestään liian vähän. Kaikilla ei ole vaan varaa jaella niitä isoja seteleitä.
 

Yhteistyössä