Sormia pistelee...

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Harmaus, 21.01.2010.

1. Harmaus

Harmaus Vieras

Mun vasemman käden sormia on pistellyt nyt ainakin 2viikkoa, ehkä jo kolmas menossa.. Onko kellään ollut samanlaisia tuntemuksia, mistäköhän vois olla kyse? Pistelyä on oikeestaan ranteesta alaspäin ja kaikissa sormissa, mutta tosiaan vaan vasemmassa kädessä. Olen vasenkätinen. En mielestäni mitenkään erityisen paljoa koneella, että mistään semmosesta ei pitäis olla kyse. Pitäskö vaan odotella mihin suuntaan menee vaiko varata aikaa lääkärille(ei vaan jaksais järkkäillä kyyti- ja lapsenvahtiasioita taas.. :/)

2. zz

zz Vieras

Oletko sä raskaana kenties?

3. Harmaus

Harmaus Vieras

No ei pitäis olla mitenkään mahdollista. Miten raskaus tähän vois liittyä? :O

4. hm

hm Vieras

Itselläni on samoja tuntemuksia varpaassa, kun alakropan lihakset on jumissa. Pyydäs miestäs kokeilemaan hartioitasi ja selkääsi, että tunteeko kovettumia :)

5. Raffeli

Raffeli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin oli raskaana niin paha turvotus, että nesteet paino jotain hermoja käsissä. Kädet puutu eikä mikään pysyny käsissä.

Tarkottiko lie sitä edellinen.

6. Harmaus

Harmaus Vieras

Jaa, heh ei nyt mistään semmosesta ole kyse.. Mä jo mietin reuman ensioireita ym vakavaa, ehkä mä ylireagoin?

Jaa tämä sivu