Sormukset/kosinta? Neuvoja?


Meidän sormuksissa ei ole tekstiä, ei olla ehditty laittaa :whistle: päivämäärät haluaisin ainaki laittaa siihen. Kosinta tapahtui sillei et oltiin just saatu tietää et oon raskaana ja sit köllöteltiin sohvalla ja sit kysyin mieheltäni jos mentäis naimisiin ennen ku vauva syntyy, ja sit hän suostui :heart: sit ku hankittiin sormukset nii mieheni kosi mut, tai meni polvilleen ja selitti miten paljon hän mua rakastaa jne ja sit kysyi jos haluun mennä naimisiin. Eli tavallaan tehtiin sitä kaksi kertaa, ensin minä sit mieheni =)
 
Me oltiin pikkujouluissa sen verran kaukana, että yövyttiin hotellissa. Illalla kun köllöteltiin sängyllä sylikkäin mies kysyi menenkö hänen kanssaan naimisiin. Mun piti oikein tarkistaa, että tietää mitä on tekemässä, kun oltiin seurusteltu vasta kk päivät ja tosissaan hän oli. Kihlat käytiin ostamassa kun arki koitti,

Mun sormuksessa miehen nimi ja miehen sormuksessa mun nimi ja lisäksi raamatunkohta: Ruut.1:17

Sormukset sitten laitettiin samalla kalliolla jossa oltiin auringon laskua ekaa kertaa katsomassa ja siellä mies vielä polvistui eteeni, kun pujotti sormuksen sormeeni :heart: :heart:
Naimisiin mentiin siitä reilun vuoden päästä
 
alannah
Just sillo ku klo löi puolen yön juhannuksen puolelle, mieheni kosi mua. Oli pullo Kir Royal, paloi 2 kynttilää ja pöydällä oli pieni rasia. Mieheni vei mut istumaan ja polvistui mun eteen ja kysyi tlisinko hänen vaimoksi. Ja tottakai vastasin. KYLLÄ! Tasan vuosi siitä ku hääpukuni ostettiin, mentiin naimisiin. Äitini kans käytiin ostaan hääpukuni. Mieheni näki hääpukuni sit hääpäivänä. :heart:

Mun kihlasormuksessa lukee mieheni nimi ja päivä määrä. Vihkisormuksessa on vain päivä määrä koska mentiin naimisiin.

:heart: :heart:

 
Meillä varmaan maailman epäromanttisin... JOuduin melkein kiristämään. Oltiin oltu yhdessä 3vuotta kunnes sit rupesin mie´ttimään meidän suhdetta ja sit se meni jotenkin hassuksi. Olin jättämässä miestä ku sit yhtäkkiä sanoo,et suostuu muuttaa yhteen ja mennä kihloihin.
Sormuksissa on vain ja ainoastaan nimet ja päivä,kuukausi ja vuosi. Ja minun nimi on ensin...
Enempää minun sormuksee ei olisi mahtunutkaan.
Ja nyt tuli uudenvuoden aattona 3kihlavuotta täyteen ja hyvältä toistaiseksi näyttää.
 
FantsunÄiti
Mun mies kosi mun synttäripäivänä tasan vuos kihloihin menosta ja niinkin romanttisesti, et näytti puhelimestaan maistraatin numeroa ja sanoi et on pitäny soittaa, vaan ei o ehtiny, ja josko minä sit seuraavana päivänä ehtisin =)
Minäpä ehdin ja kahden viikon päästä oltiin naimisissa. Ihan kaksin maistraatissa ja jälkeenpäin videolta näytettiin.
 
Mun mies tavallaan kai kosi sitten kun osti kihlasormukset.Olin sairaalassa kolarin jälkeen ja ihmettelin kun mies lähti asioillensa ja lähetti pari tekstaria joissa kysyi että haluanko varmasti olla hänen kanssaan aina ja laitin että tottakai ja kun hän sairaalaan takaisin palas niin hän näytti sormusrasian ja sanoi että mä ostin tällaset. Kyllä mä olin kieltämättä aika yllättynyt vaikka oltiinkin monta kertaa puhuttu että kihloihin ja naimisiin mennään.Puoi vuotta kihlauksesta sitten mentiin maistraatissa naimisiin.Sormuksissa on nimet ja päivämäärät ja mun vihkisormuksessa lukee vielä ikuisesti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 23:31 annukka83 kirjoitti:
Meillä varmaan maailman epäromanttisin... JOuduin melkein kiristämään. Oltiin oltu yhdessä 3vuotta kunnes sit rupesin mie´ttimään meidän suhdetta ja sit se meni jotenkin hassuksi. Olin jättämässä miestä ku sit yhtäkkiä sanoo,et suostuu muuttaa yhteen ja mennä kihloihin.
Sormuksissa on vain ja ainoastaan nimet ja päivä,kuukausi ja vuosi. Ja minun nimi on ensin...
Enempää minun sormuksee ei olisi mahtunutkaan.
Ja nyt tuli uudenvuoden aattona 3kihlavuotta täyteen ja hyvältä toistaiseksi näyttää.
Sairasta!!!!
Ukko pakotettu parisuhteeseen.Kun eroat niin kato peiliin ja mieti missä syy!! :kieh:
 
mä kosin karkauspäivän,ja 23.50 sain myöntävän vastauksen.oltiin oltu yhdessä 6 vuotta ja saatu kaksi lasta.halusin häät ihan maistraatissa,niin ettei kukaan tiennyt.hääpäivä on aprillipäivä :LOL: :LOL:
kukaan ei tahtonut uskoa kun illalla soitin ja sanoin ett mentiin naimisiin..
sormus teetettiin kun en ole kulta/timantti ihmisiä.eli sormus on keskeltä valkokultaa ja reunoissa ihan ohuet kulta raidat ja keskellä 5 rubiinia.
olisin halunnut tekstiksi "it´s no joke" mutta mies ei siitä innostunut. siinä on nimet ja päivämäärä ;)
 
viuhtitiuhti
minä kosin karkauspäivänä.
postikorttiin kirjoitin asiani ja laitoin kortin keittiön kaappiin kahvipurkkia vasten. ja sitten odotin milloin mies keksii ruveta kahvinkeittoon ja näkee kotin. :LOL:
sekin hetki lopulta koitti ja hetken hiljaisuuden jälkeen tuli halaamaan ja kysyi että mitäs päivää olen hääpäiväksi ajatellut.
sormuksessani lukee miehen nimi ja päivämäärä.
meillä kun kihlatkin ostettiin vasta sitten kun oltiin oltu 8 vuotta naimisissa.
maistraatissa aikoinaan vihittiin ja oli vaan yksi sormus ja sitten myöhemmin keksin että haluan sen kihlasormuksenkin... :LOL:
 
mama-83 vaasasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 22:46 D-mamma kirjoitti:
mä kosin karkauspäivän,ja 23.50 sain myöntävän vastauksen.oltiin oltu yhdessä 6 vuotta ja saatu kaksi lasta.halusin häät ihan maistraatissa,niin ettei kukaan tiennyt.hääpäivä on aprillipäivä :LOL: :LOL:
kukaan ei tahtonut uskoa kun illalla soitin ja sanoin ett mentiin naimisiin..
sormus teetettiin kun en ole kulta/timantti ihmisiä.eli sormus on keskeltä valkokultaa ja reunoissa ihan ohuet kulta raidat ja keskellä 5 rubiinia.
olisin halunnut tekstiksi "it´s no joke" mutta mies ei siitä innostunut. siinä on nimet ja päivämäärä ;)
Heheh,me mentiin kihloihin aprillipäivänä -04!Oli kans vähän uskottelemista kavereille ja sukulaisille silloin..Kyl ne nykypäivänä taitaa jo uskoa :D Eikä muuten ite edes tajuttu sillon et oli aprillipäivä.Mies vaan yks kax tuumas et jos mentäs kiertelee ja kattelee sormuksia.. :D Hitto jos se ois ollu aprillipila!! :whistle:
 
Vain kuukauden seurustelun jälkeen mies sanoi että haluaisi viettää loppuelämänsä juuri MUN kanssa. 3kk seurustelun jälkeen mentiin sitten kihloihin ja naimisiin 6 vuoden päästä...
Naimisiinmenosta puhuttiin saunassa, mies kysyi haluaisinko vieläkin olla loppuelämän hänen kanssaan... Ja halusinhan minä.
Kihlasormuksessa on nimet ja pv. Vihkisormuksessa nimet, pv ja sydän. 3v oltu naimisissa.
 

Yhteistyössä