sovituskoppi järkytys!

Piti sit bikinit hankkia kun kohta on reissuun lähtö...
Jostain syystä vanhat ei viehätä ja eikun uusia osteleen..
Mutta, VOI HYVÄNENKIN AIKA SENTÄS! |O mitä siel valaistukses näky...! :ashamed: Äkkiä bikinit päältä ja ulos, ekat sai kelvata.. Koppiin en enään mene.. Onneks reissus harvoin kohalle tuttuja rannalla osuu.. :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karibian Aurinko:
Piti sit bikinit hankkia kun kohta on reissuun lähtö...
Jostain syystä vanhat ei viehätä ja eikun uusia osteleen..
Mutta, VOI HYVÄNENKIN AIKA SENTÄS! |O mitä siel valaistukses näky...! :ashamed: Äkkiä bikinit päältä ja ulos, ekat sai kelvata.. Koppiin en enään mene.. Onneks reissus harvoin kohalle tuttuja rannalla osuu.. :whistle: B)
Juu joku omituinen ihraotus muokin sieltä tuijotteli viimeksi kun olin. Mä oon aivan varma, et niitten peilien on pakko leventää... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hell:
joo, oon mäki kyl tienny, ettei mikään timmi vatsa mulla ole, mut et sellasta taikinaa!!!! Vois luulla, että ei edistä myyntiä ne valot . . . :LOL:
No niinpä! On tullu niin monta kertaa paha mieli siellä sovituskopissa että on jääny vaatteet ostamatta... jossain kaupassa oli sellanen koppi, missä niitä valoja sai himmennettyä, ja peilejä väänneltyä ym. Se oli hyvä.
 
Joo, KappAhlissa oli sellaset "sisätila" ja "ulkotila"- kytkimet. En muista kumpi oli ihmisystävällisempi, mutta kytkin sen aina muinoin liikkeessä asioidessani jo valmiiksi päälle, ettei tarvitse ottaa äijältä illalla shokkihoitoa sovituskoppijärkytykseen =)
 

Yhteistyössä