sterilisaation purku jos on tullut raskaaksi

Kysymykseni onkin sterilisaation purusta, kun on sterilisaatiosta huolimatta tullut raskaaksi ja raskaus on keskeytynyt ja siita asti on toivonut uutta raskautta. Miksi purkuun ei ole suostuttu vaikka tiedetaan etta klipsi/t on loysalla ja siella on aukko? Onko potilaan tultava raskaaksi uudetaan ja jokainen kerta kaytava tallainen tuskien taival lavitse ennenkuin hanta kuunnellaan?
Jos nainen haluaa taman jalkeen poiston niin mika estaa laakareita sita tekemasta?
Klipsien laitosta on yli 4 vuotta ja raskaus alkoi uuden liiton aikana ja meni kesken kesakuussa. Klipseina on filshie-klipsit ja niiden laiton jalkeen on myos alkanut kivut jotka kestaa koko kuukauden suurempana ja lievempana, mutta kokoaikaista kipua on jatkuvasti jopa niin etta tyot on karsinyt, samoin kotona kotityot ja lastenhoito valilla.
Onko teilla neuvoja tallaisessa tilanteessa? asumme ulkomailla talla hetkella ja taalla on aivan samat vastaukset ollut kuin suomessa, raskaus on mahdollinen ja poistoa ei ole suostuttu tekemaan.:mad:
 
Hei "mamakone"!

Kiitos kysymyksestäsi.

Valitettavasti en taida sinua osata tässä kysymyksessäsi auttaa. Näitä sterilisaation purkuleikkauksia ei lapsettomuusklinikalla tehdä, ne ovat kuitenkin sairaalaolosuhteita vaativia toimenpiteitä, joten en pysty siksikään ottamaan kantaa niihin. Pahoittelen.
Toivottavasti löydät vastauksia tai avun jotain muualta tai sitten uusi raskaus onnellisesti alkaa!
 
Uusi raskaus alkoi ja meni taas kesken alkuvaiheessa, mutta taas tuoden saman tuskan kuin aiemminkin. Olen myöskin kivuista kärsinyt sterilisaatiosta asti ja nyt kun olen muuttanut toiselle paikkakunnalle niin ensimmäisen kerran on minua kuunneltu ja ensi kuussa menenkin keskustelemaan lääkärin kanssa mahdollisesta purkuleikkauksesta. Kiitos teille aiemmasta vastauksesta ja anteeksi että vaivasin teitä kysymyksellä joka ei teidän alaanne ollut.

Toivomme että saisimme nyt avun niin ei tervitsisi heti olla kyselemässä uusista hoitovaihtoehdoista:D
 

Yhteistyössä