Stressiäkö? Olen viikon sisään raivonnut unissani lähimmille ihmisilleni.

Päivisin mulla on heistä ihana fiilis. Öisin olen kiukutellut.

- Olin viikko sitten unissani hyvän ystäväni luona, joka neuvoi miten pyyhitään kakalla käydessä pylly oikein. Raivosin hänelle, että kuinka hän kehtaa aikuista ihmistä neuvoa. Meinasin lisätä siinä unessa että ei ole ihme että tämä ystävä ei ole löytänyt uutta miestä kun on niin holhoava, mutta en sanonut.
Oikeessa elämässä tää kaveri ei vahdi mun vessatoimituksia. :D

-viikonloppuna mulla keitti unissani, kun mies ei suostunut yhtään auttamaan siivouksessa. Siinä unessa tulikin sit meille yllättäen mun sisko ja sen korkeassa asemassa oleva pomo yllätysvierailulle. Mua suututti mun mies aina vaan lisää.
Oikeesti, seuraavana päivänä mun mies autteli siivouksessa ihanasti.

- Viime yönä kiukkusin mun anopille kun se oli kutsunut ison liudan naapureita ja sukua nimipäivilleen, mutta ei mua. Sillä näytti olevan oikein hauskat juhlat.
Oikeesti se kinuaa nimipäivilleen tulemaan väen vängällä.

Ehkä mulla on joku stressi joka kohdistuu yöaikaan viattomiin ihmisiin. :whistle:
 
Ei unien tarvitse tarkoittaa mitään, mutta jos tuo on sellaista "koiran unta", voi kyseessä olla jokin ratkaisematon ristiriita mielessä.

P.S. pyyhkimisen (ja alapesun oikea käyttö) opettaminen tytöille on tärkeää, ihan oikeasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Eikös unissa toisten ihmisten sanota edustavan sinua itseäsi tai osaa itsestäsi. Eli kun näet unessasi miehesi, joka ei siivoa, olet oikeasti vihainen itsellesi jostain siivottomuudesta. Ja kun näet anoppisi, joka ei kutsu sinua juhliin, olet itse unohtanut kutsua jonkun jonnekin. Ja kaverin pyyhintäneuvoista hermostuminen kertoo siitä, että olet turhaan päsmäröinyt jotakuta kohtaan.
 
Joku vierailija on päätynyt oikeaan diagnoosiin ja hoito-ohjeisiin jo syksyllä 2015 (y)
Mua stressaisi jos pitäis joka ilta väsyneenä riisua ukon kans kelteisilleen. Siinä sitä pakkopullaa piisaisi eikä ukkonikaan jaksaisi.

Tiedätkö. Mulla ei ole haaruksissa kahta säkkiä jotka meinaa räjähtää 1-2 päivän välein jossei niitä tyhjennä. Mun miehen säkit toimii ajastimella max 1-2 kertaa viikossa. Ja elämä on ihanan huoletonta.
 

Yhteistyössä