Stubbin vaalimainos täynnä piiloviestejä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Analyysissa Alexander Stubbin presidentinvaalit mainos

Stubbin mainos käynnistyy taustamusiikilla. Musiikki on hyvin tyypillistä kevyehkö Jenkki mormonien gospelmusaa. Se porukka, joka on todella ylpeä USA:n liittovaltiosta. Tällä Stubb viestii EU:n liittovaltio kannattajille suoraan: Minä olen se henkilö joka ajan Suomea ja EU:ta kohti liittovaltiota.

”Suomi olisi kaikki” Lausahduksella Stubb viittaa Suomen olevan yhtä kuin Euroopan Unioni. Ei kansallisvaltio vaan osa Euroopan Unionia.

”Olemme murroskohdassa” tarkoittaa Minä olen johtajanne, joka kuskaa maan EU-liittovaltioon
”Meidän on oltava päättäväisiä ja kansana yhä yhtenäisempiä” Tämä on suora viesti EU-liittovaltio porukalle. Lähtekäämme yhdessä viemään Suomesta viestiä, EU:sta tulee tulla liittovaltio.

”Tavoitteeni on selkeä, Avoin, Turvallinen ja Kansainvälinen Suomi” Tässä kohtaa Stubb viestii selvästi. Kansallisvaltioiden aika on ohi.

”Haluan yhdistää suomalaiset ja Suomen, meille tärkeisiin areenoihin maailmalla”
Tällä mainoksessa viitataan minun tärkein päämääräni on varmistaa että Suomesta tulee presidenttikauteni aikana osa EU-liittovaltiota.

Lopuksi Stubb toteaa ”yksin tätä tehtävää ei voi tehdä presidenttikään”
Tällä lauseella Stubb haluaa luoda lisää hurmosta liittovaltiotakannattaville. Tulkaa mukaan yhteiselle missiolle häivyttämään kansallisvaltiot ja tekemään EU:sta liittovaltio.

Vaalimainoksen voit halutessasi katsoa tästä
https://www.youtube.com/watch?v=j4W7XRffvNA
 
vierailija
Seuraavalla videolla on rehellisiä Alexander Stubbin puheita, missä hän suoraan halveksuu kansallisvaltiota ja osoittaa haluavansa EU:sta suurvallan eli ei ole Suome, Ruotsi, Viro, Latvia, Saksa, Italia... jotka muodostavat EU:n vaan yksi EU. Stubbin keinot ovat toki rauhanomaiset, mutta ihan samaa haluaa Putin Venäjästä saman suurvallan Neuvostoliiton.

Alexander Stubbin evoluutio 2005-2023
https://m.youtube.com/watch?v=iFeUfB3B3bw&pp=ygUYQWxleGFuZGVyIFN0dWJiIFZlbsOkasOk
 
vierailija
Tuli juuri äsken parhaimpaan katseluaikaan tv:ssä Stubbin mainos. Rahaa on...

Kummallista, ettei nämä markinnointi-ihmiset ymmärrä että kädet puuskassa esiintyvä ihminen on torjuva ja antaa negatiivisen ja ylimielisen kuvan.

Kuten se, että laittaa kädet taskuunsa kuin joku Kokoomukselainen pankkityyppi.

Jos haluaa avoimen ja ihmisiä lähestyttävän luotettavan positiivisen kuvan itsestään, pitää avata kädet.

Outoa, nämä on näitä ihan perusjuttuja sanattomassa viestinnässä.
 
vierailija
Tuli juuri äsken parhaimpaan katseluaikaan tv:ssä Stubbin mainos. Rahaa on...

Kummallista, ettei nämä markinnointi-ihmiset ymmärrä että kädet puuskassa esiintyvä ihminen on torjuva ja antaa negatiivisen ja ylimielisen kuvan.

Kuten se, että laittaa kädet taskuunsa kuin joku Kokoomukselainen pankkityyppi.

Jos haluaa avoimen ja ihmisiä lähestyttävän luotettavan positiivisen kuvan itsestään, pitää avata kädet.

Outoa, nämä on näitä ihan perusjuttuja sanattomassa viestinnässä.



Onko sinulla tapana seisoskella kädet puuskassa? Ei kannattaisi, sillä vaikutat elekielestä kirjan kirjoittaneiden Laura Benyikin ja Shamuel Kohenin mukaan kovin puolustautuvalta. Joku voi myös ajatella, että olet epävarma ja pelokas.
 
vierailija
Onko sinulla tapana seisoskella kädet puuskassa? Ei kannattaisi, sillä vaikutat elekielestä kirjan kirjoittaneiden Laura Benyikin ja Shamuel Kohenin mukaan kovin puolustautuvalta. Joku voi myös ajatella, että olet epävarma ja pelokas.

ja linkki
 

Yhteistyössä