Sukupuolineutraali wc sai oman merkkinsä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No voi hirveetä, transu on 1 miljoonasta sukupuolineutraaliuden muodosta. Jokaiselle oma vessa ja budoäääri, myös kissanaisille ja käärmemiehille omat luolat.
Barbieksi itsensä kokeville ja kirurgisesti leikelleille pitää olla pinkki barbivessa, Keniksi itsensä kokeville joku geelikustomoitu hilehuussi. Oletko tyytyväinen?
Vastauksesi on valitettavasti väärin, ja koska tekstisi muuttui yhtäkkiä 10-vuotiaan kirjoittamaksi, en näe aihetta jatkaa keskustelua jonnen kanssa.
 
M42
Suosittelisin tutustumaan evoluutioon. Luomisteorian voisi jättää sinne keskiajalle kaiken muun uskovaishömpän kanssa. Voisin myös sanoa, ettei LGBT-vastaisten ihmisten mielipiteitä tarvitse huomioida.
Syytön mä siihen olen, jos sä uskot johonkin evoluutioteoriaan, jossa on aukkoja vaikka kuinka ja paljon. Todista mulle aukottomasti, että evoluutioteoria pitää paikkaansa, niin sitten voidaan miettiä sitä, että miksei evoluution myötä vaikkapa miehen ja koivun ole mahdollista saada jälkeläisiä.

Mikäli mä perustaisin liikkeen, jonka mukaan oikein on syödä vain grillaamalla paistettua possun lihaa, luuletko sä, että mulle jossain islamilaisessa maassa tarjoiltaisiin grillattua possua? Vaikka mä kuinka vaatimalla vaatisin, en saisi tahtoani läpi. Miksi Suomessa kaikenmaailman puidenhalaajien, ituhippien ja muiden viherpiiperöiden pitäisi vähemmistönä saada tahtonsa läpi. Edelleenkin kyltti wc tarkoittaa sitä, että siellä kuka tahansa voi käydä tekemässä tarpeensa, se ei ole mitenkään sukupuolisesti leimaava.
 
Vastauksesi on valitettavasti väärin, ja koska tekstisi muuttui yhtäkkiä 10-vuotiaan kirjoittamaksi, en näe aihetta jatkaa keskustelua jonnen kanssa.
Ei mun yliampuvat esimerkit nyt niin kaukaa haettuja ole.
Sen verran katsoin Britannian X-Factoria (kiinnosti seurata miten Saara Aalto pärjäsi) että siellä diskattiin yksi taitava laulaja nimeltä Sada Vidoo.
Muija selitti täysillä olevansa "living doll", eikä suostunut kertomaan nimeään vaan hoki olevansa nukke.
Minkäs vessan perustaisit nukelle?

Tälläkin oli joitain lapsuuden traumoja jotka ilmeisesti oli laukaissu nukke-häiriön.
Mistä juontaa Barbie-ja Ken-villitys?

Mä niputan nämä, sekä transgenderit samaan kastiin, transuja on vaan enemmän. Traumatisoituneita ihmisiä: heillä ehkä geeneissä alttiutta johonkin LGBT-mikälie-häröilyyn mutta joilla lapsuuden kokemukset laukaisee epäterveitä minuuden, minäkuvan ja sukupuolen kokemuksia.
 
vierailija
Ei mun yliampuvat esimerkit nyt niin kaukaa haettuja ole.
Sen verran katsoin Britannian X-Factoria (kiinnosti seurata miten Saara Aalto pärjäsi) että siellä diskattiin yksi taitava laulaja nimeltä Sada Vidoo.
Muija selitti täysillä olevansa "living doll", eikä suostunut kertomaan nimeään vaan hoki olevansa nukke.
Minkäs vessan perustaisit nukelle?


Tälläkin oli joitain lapsuuden traumoja jotka ilmeisesti oli laukaissu nukke-häiriön.
Mistä juontaa Barbie-ja Ken-villitys?

Mä niputan nämä, sekä transgenderit samaan kastiin, transuja on vaan enemmän. Traumatisoituneita ihmisiä: heillä ehkä geeneissä alttiutta johonkin LGBT-mikälie-häröilyyn mutta joilla lapsuuden kokemukset laukaisee epäterveitä minuuden, minäkuvan ja sukupuolen kokemuksia.
No mut eihän nuket tarvitse vessaa? :rolleyes:
 
Ei mun yliampuvat esimerkit nyt niin kaukaa haettuja ole.
Sen verran katsoin Britannian X-Factoria (kiinnosti seurata miten Saara Aalto pärjäsi) että siellä diskattiin yksi taitava laulaja nimeltä Sada Vidoo.
Muija selitti täysillä olevansa "living doll", eikä suostunut kertomaan nimeään vaan hoki olevansa nukke.
Minkäs vessan perustaisit nukelle?

Tälläkin oli joitain lapsuuden traumoja jotka ilmeisesti oli laukaissu nukke-häiriön.
Mistä juontaa Barbie-ja Ken-villitys?

Mä niputan nämä, sekä transgenderit samaan kastiin, transuja on vaan enemmän. Traumatisoituneita ihmisiä: heillä ehkä geeneissä alttiutta johonkin LGBT-mikälie-häröilyyn mutta joilla lapsuuden kokemukset laukaisee epäterveitä minuuden, minäkuvan ja sukupuolen kokemuksia.
Juu, ja kaikki nämäkin ovat sukupuoleltaan vain tylsästi naisia tai miehiä.
Vaikkeivat sitä voi myöntää, kun se on so last season.
 
Sateenkaariharhoihin uskovat eivät enää erota sukupuolta luonne/seksuaaliasioista. Sukupuoli kun on vain ihmisen keho, on kahta laatua, mies tai nainen. Ei mitään variaatioita.

Variaatioita läytyy kyllä seksuaalisista mieltymyksistä, vaatemausta, ihonväristä, muodoista, luonteista jne jne, mutta miten ne on saatu sotkettua sukupuoleen, tämä menee kyllä yli hilseen.
Eikö ihmiset enää tiedä mitä sukupuoli tarkottaa.
Totta sikäli, että jonkun kusella käymisen suhteen on todellakin joko miehen tai naisen värkit homman suorittamiseen. Ei kannattaisi tehdä asioista sen vaikeampaa kuin tarpeen.

Ja joo, löytyy ihmisiä, joilla on sekä miesten että naisten ominaisuuksia, mutta pitääkö koko maailma laittaa pyörimään muutaman poikkeuksen mukaisesti.
 
Taas tätä samaa sukupuoli-käsitteen ympärillä sekoilua. Keskustelimme asiasta jo aiemmin keväällä:
https://kaksplus.fi/threads/huhhuh-paeivaekodeissa-korostetaan-syksystae-laehtien-sukupuolten-moninaisuutta.2487122/#post-31530366

Sukupuolia (sex) on kaksi, biologinen fakta joka ei muutu, vaikka joku siitä mielensä pahoittaisikin. Sukupuolisuuksia/sukupuoli-identiteettejä (gender) voi olla niin paljon kuin jaksaa määritellä.

http://www.med.monash.edu.au/gendermed/sexandgender.html
 
Wchätä
Palatakseni vielä tuohon logoon, niin on mielestäni kyllä vaikeasti avautuva.
Mikä on tuon keskelle jäävän ruksilla täytetyn ympyrän pointti? Ilmentää Ikäänkuin kieltoa, mutta keneltä?
 
vierailija
Palatakseni vielä tuohon logoon, niin on mielestäni kyllä vaikeasti avautuva.
Mikä on tuon keskelle jäävän ruksilla täytetyn ympyrän pointti? Ilmentää Ikäänkuin kieltoa, mutta keneltä?
Mun mielestä se kuvastaa äärettömyyttä, se on äänettömyyden symboli.

Eri asia on sitten se miten äärettömyys liittyy sukupuoliin, saati sitten vessoihin.
 
vierailija 87
Ikävää että maailma menee hulluksi. Se vaan on niin että syntyessään ihmisellä on joko Naisen tai miehen elimet ja se pitäisi hyväksyä. Nykyään vanhemmat opettaa lapsillekin että tyttö ei voi olla enää tyttö eikä poika voi olla poika kun se pitää vääristää
 
Palatakseni vielä tuohon logoon, niin on mielestäni kyllä vaikeasti avautuva.
Mikä on tuon keskelle jäävän ruksilla täytetyn ympyrän pointti? Ilmentää Ikäänkuin kieltoa, mutta keneltä?
Totta. Harvinaisen huonosti suunniteltu.
Ääretön luuppi, jossa ruksilla kielletään kaikkien sisään meneminen.
Parempi vastaisuudessa varautua tenoilla liikenteeseen lähtiessä, ja käydä pissalla ihan vain kotona :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
En. Mutta usein ne sukupuolineutraalit haluaa vaatteilla ja meikeillä osoittaa olevansa vastakkaista sukupuolta.

Jotenkin säälittävää. Ensin joku nainen vetää ylle miesmäiset vermeet ja siilitukan ja eleet on rouheita kuin miehellä, mut vessojen edessä menee pupu pöksyyn.

Jotenkin säälittävää. Ensin joku nainen vetää ylle miesmäiset vermeet ja siilitukan ja eleet on rouheita kuin miehellä, mut vessojen edessä menee pupu pöksyyn.[/QUOTE]

:( Puhut tosi rumasti ja loukkaavasti transsukupuolisista. Mulla on transsukupuolinen lapsi. Hänelle sukupuolineutraalit vessat ovat/olisivat pelastus. Hänen ei ole turvallista käydä koulussa poikien vessassa, mutta ei hän myöskään voi mennä ilman tuijottelua tyttöjen vessaan.
 
vierailija
Berliinissä on vihreiden aloitteesta on suunnittelilla perinteisten vessojen korvaaminen sukupuolineutraaleilla Girly-pisuaareilla. Nyt naisetkin voivat pystypissiä :whistle:



https://www.kansalainen.fi/berliinin-punavihreat-esittelevat-uuden-sukupuolineutraalin-wc-konseptin/
Miksi pitää olla erikseen naisille suunniteltu pisuaari? Nainen voi pissata (lähes) seisaalteen ihan tavalliseen pyttyyn. Miksi tehdä jotain miljoona-investointeja ihan turhan asian takia?
 
Jotenkin säälittävää. Ensin joku nainen vetää ylle miesmäiset vermeet ja siilitukan ja eleet on rouheita kuin miehellä, mut vessojen edessä menee pupu pöksyyn.
:( Puhut tosi rumasti ja loukkaavasti transsukupuolisista. Mulla on transsukupuolinen lapsi. Hänelle sukupuolineutraalit vessat ovat/olisivat pelastus. Hänen ei ole turvallista käydä koulussa poikien vessassa, mutta ei hän myöskään voi mennä ilman tuijottelua tyttöjen vessaan.[/QUOTE]

Transsukupuolisuus lapsella voi olla pelkkä vaihe, muotoutuu vielä aikuisuudessakin. En tarkoita siis heterouteen pakottamista, vaan sen tiedostamista että nuo jutut on muuttuvaista sorttia.

Saisi siinä väsätä kaikenmaailman huusseja jokaiselle väitetylle, 30 sukupuolelle.
 

Yhteistyössä