Sunnuntai-illan kunniaksi rv-pinoa!

  • Viestiketjun aloittaja "gen"
  • Ensimmäinen viesti
nöttö
[QUOTE="gen";23080821]Mulla oli perjantaina 38+1 kokoarvio ultran mukaan 2600g. En sit tiedä mitä viikkoja olis todellisuudessa vastannu. Edellisestä ultrasta oli 3.5 viikkoa ja silloin kokoarvio oli 2200-2400 eli tosi vähän oli kasvanu tuolla aika välillä. Istukan virtaukset oli ok.[/QUOTE]

Samaa kaliiperia siis kun tämä meidänkin. Eipä ollut ensimminenkään kun vajaa 3kg reippaasti täysillä viikoilla, tää on nyt vähän pienempi. Kait se on sitten arvioitu jokaisen kohdalla eri tavoin, mul ei ainakaan vielä oo käynnistyksestä puhuttu. Tosin seuraava kokoarvio 3 viikon päästä. Tsemppiä sulle ja pienelle!
 
"gen"
Alkuperäinen kirjoittaja nöttö;23080888:
Samaa kaliiperia siis kun tämä meidänkin. Eipä ollut ensimminenkään kun vajaa 3kg reippaasti täysillä viikoilla, tää on nyt vähän pienempi. Kait se on sitten arvioitu jokaisen kohdalla eri tavoin, mul ei ainakaan vielä oo käynnistyksestä puhuttu. Tosin seuraava kokoarvio 3 viikon päästä. Tsemppiä sulle ja pienelle!
Kiitos. En ollu perjantaina kokoarviossa vaan synnytystapa-arvioinnissa ja siellä sitte huomattiin että vauva on liian pieni. Mun sisko on saanu kans 3kg 42 viikolla... Mut mä pelkään et jos kuiteski istukas jotain häikkää ja se vaan yhtäkkiä "sanoo ittensä irti" :p
 
nöttö
[QUOTE="gen";23080967]Kiitos. En ollu perjantaina kokoarviossa vaan synnytystapa-arvioinnissa ja siellä sitte huomattiin että vauva on liian pieni. Mun sisko on saanu kans 3kg 42 viikolla... Mut mä pelkään et jos kuiteski istukas jotain häikkää ja se vaan yhtäkkiä "sanoo ittensä irti" :p[/QUOTE]

Mulla ensimmäisen kohdalla synnytystapa-arvioinnissa mitattiin pää-reisiluu-mahanympärys ja painoarvio oli laskettuna aikana jopa 4kg :D Vähän pieleen meni. Pään koko ja pituus oli keskiluokkaa, mutta kaveri oli laiheliini. Samoin mietin synnytyksen jälkeen tota istukkaa, mutta ei kukaan siitä mitään maininnut. Napanuora oli hirmusen pitkä. Hyvin teidän käy käynnistetään sitten tai ei :)
 
siivu
36+1. Nivuset on niin paljon kipeet, kävely muistuttaa sorsaa jolla on eripituiset jalat. Johtuu varmaan siitä et rumpu on ollu koko ajan tosi alhaalla, näyttäen lähinnä perussuomalaiselta kaljamahalta. =D
 

Yhteistyössä