Suomalaiset eläkeläiset kertovat miten mukavaa elämää he viettävät etelän auringossa sinun rahoilla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Ettäs kehtaavatkin ja kyllähän ne kehtaa.
 
vierailija
Miksemme nostaisi hattua heille aikoinaan työteliäille eläkeläisille, ja kyllähän me nostammekin🧢🎓🎩

He itse ja työnantajansa ovat maksaneet aikoinaan kaikki lakisääteiset eläkemaksut!

Emmehän me ole kateellisia heille, emmehän?
 
vierailija

Ettäs kehtaavatkin ja kyllähän ne kehtaa.
Yritä löytää itsellesi töitä, niin sitten voit ehkä joskus saada hieman eläkettäkin.
 
vierailija
Miksemme nostaisi hattua heille aikoinaan työteliäille eläkeläisille, ja kyllähän me nostammekin

He itse ja työnantajansa ovat maksaneet aikoinaan kaikki lakisääteiset eläkemaksut!

Emmehän me ole kateellisia heille, emmehän?
Kaikki lakisääteiset maksut ovat tosiaan maksaneet, ovathan itse säätäneet eläkelakinsa: itse ovat maksaneet eläkkeistänsä vain 20-30 prosenttia ja me nuoret maksamme loput. Kuulostaako reilulta kun he kuluttavat meidän rahoja muilla mailla vierahilla?
 
vierailija
Kaikki lakisääteiset maksut ovat tosiaan maksaneet, ovathan itse säätäneet eläkelakinsa: itse ovat maksaneet eläkkeistänsä vain 20-30 prosenttia ja me nuoret maksamme loput. Kuulostaako reilulta kun he kuluttavat meidän rahoja muilla mailla vierahilla?
Emmehän me petä itseämme, emmehän?

Kaikki osapuolet ovat noudattaneet lakia, demokraattisesti valitut päättäjät ovat säätäneet lait. Eivät ne eläkeläiset jotka nyt nauttivat ansaitusta eläkkeestään.

Mikset mene ja lisäänny, että tulevia veronmaksajie tulee lisää, eikä aina vaan lisää elätettäviä loisia mailta virahil…, eikun hiekkaisilta..
 
vierailija
Emmehän me petä itseämme, emmehän?

Kaikki osapuolet ovat noudattaneet lakia, demokraattisesti valitut päättäjät ovat säätäneet lait. Eivät ne eläkeläiset jotka nyt nauttivat ansaitusta eläkkeestään.

Mikset mene ja lisäänny, että tulevia veronmaksajie tulee lisää, eikä aina vaan lisää elätettäviä loisia mailta virahil…, eikun hiekkaisilta..
-vierahil….-
 
vierailija
Emmehän me petä itseämme, emmehän?

Kaikki osapuolet ovat noudattaneet lakia, demokraattisesti valitut päättäjät ovat säätäneet lait. Eivät ne eläkeläiset jotka nyt nauttivat ansaitusta eläkkeestään.

Mikset mene ja lisäänny, että tulevia veronmaksajie tulee lisää, eikä aina vaan lisää elätettäviä loisia mailta virahil…, eikun hiekkaisilta..
Ei tuolla nettikoukkulaisella ole elämässään muuta sisältöä kuin tämä mammapalsta. Noin ikävällä elämänasenteella ei pärjää työelämässä.
 
vierailija
Emmehän me petä itseämme, emmehän?

Kaikki osapuolet ovat noudattaneet lakia, demokraattisesti valitut päättäjät ovat säätäneet lait. Eivät ne eläkeläiset jotka nyt nauttivat ansaitusta eläkkeestään.

Mikset mene ja lisäänny, että tulevia veronmaksajie tulee lisää, eikä aina vaan lisää elätettäviä loisia mailta virahil…, eikun hiekkaisilta..
Vastaapa tähän äläkä venkoile: onko oikein, että nyt eläkkeellä olevat eivät ole maksaneet omia eläkkeitään, vaan nuorten ne pitää maksaa. Samalla kun nuorten eläköitysmisikää nostetaan ja eläkekertymää pienennetään koska on vihdoinkin tajuttu, ettei tämä pyramidihuijaus voi pysyä pystyssä. Eikö kuitenkin olisi vähän reilumpaa, että myös eläkeläiset osallistuisivat näihin talkoisiin niin, että eläkkeitä leikattaisiin tai niitä edes korotettaisiin ainoastaan inflaatiokorjauksin?
 
vierailija
Vastaapa tähän äläkä venkoile: onko oikein, että nyt eläkkeellä olevat eivät ole maksaneet omia eläkkeitään, vaan nuorten ne pitää maksaa. Samalla kun nuorten eläköitysmisikää nostetaan ja eläkekertymää pienennetään koska on vihdoinkin tajuttu, ettei tämä pyramidihuijaus voi pysyä pystyssä. Eikö kuitenkin olisi vähän reilumpaa, että myös eläkeläiset osallistuisivat näihin talkoisiin niin, että eläkkeitä leikattaisiin tai niitä edes korotettaisiin ainoastaan inflaatiokorjauksin?
(y)
 
vierailija

Ettäs kehtaavatkin ja kyllähän ne kehtaa.
Miksi laitoit jutun, jota et ole lukenut, kun ei ole lukuoikeutta?
 
vierailija
Vastaapa tähän äläkä venkoile: onko oikein, että nyt eläkkeellä olevat eivät ole maksaneet omia eläkkeitään, vaan nuorten ne pitää maksaa. Samalla kun nuorten eläköitysmisikää nostetaan ja eläkekertymää pienennetään koska on vihdoinkin tajuttu, ettei tämä pyramidihuijaus voi pysyä pystyssä. Eikö kuitenkin olisi vähän reilumpaa, että myös eläkeläiset osallistuisivat näihin talkoisiin niin, että eläkkeitä leikattaisiin tai niitä edes korotettaisiin ainoastaan inflaatiokorjauksin?
He ovat maksaneet lakimääräiset maksut pennilleen joten kaikki on mennyt täysin oikein

Myöhäistä rypistellä kun sinulla on kaikki jo housuissa, mutta mene hautuumaalle huutamaan silloisille päättäjille jos se helpottaa oloasi?
 
vierailija
Miksemme nostaisi hattua heille aikoinaan työteliäille eläkeläisille, ja kyllähän me nostammekin

He itse ja työnantajansa ovat maksaneet aikoinaan kaikki lakisääteiset eläkemaksut!

Emmehän me ole kateellisia heille, emmehän?
Eihän meillä ole mitään hätää ja kestävyysvajetta, mikäli eläkeläiset kerran ovat maksaneet omat eläkkeensä, vaan kummasti kasvavat eläkkeelle jäävien määrät rasittavat valtiontaloutta. No olisihan se kummaa jos työstä maksettaisiin kokonaan palkan lisäksi myös vuosikymmenten eläkkeellä olo, keskimäärin noin 1 800 euroa kuukaudessa.
 
vierailija
Yritä löytää itsellesi töitä, niin sitten voit ehkä joskus saada hieman eläkettäkin.

Minä maksan omaa eläkettäni yrittäjäeläkkeen muodossa, ja lisäksi oma säästömuoto.

Mites sinulla?
No selvisihän tämän "Yritä löytää itsellesi töitä" jankkaajan vihan syy työläisiä ja työttömiä kohtaan. Yrittäjänä Kaksplussan propagandamaisterina. Mutta kuka maksaa työstä?
 
vierailija
Kaikki lakisääteiset maksut ovat tosiaan maksaneet, ovathan itse säätäneet eläkelakinsa: itse ovat maksaneet eläkkeistänsä vain 20-30 prosenttia ja me nuoret maksamme loput. Kuulostaako reilulta kun he kuluttavat meidän rahoja muilla mailla vierahilla?
Nimenomaan ja sitä enemmän maksamme, mitä suurituloisempi eläkeläinen, koska nämä ökyeläkeläiset loisivat vuosikausia tai kymmeniä pidempään eläkerahojaan yhteiskunnalta kuin pienituloiset. Voi puhua suoraan sossutukipimmeista, sillä suurin osa Suomen 78 miljardin eurin sosiaalimenoista on näitä eläkkeitä. Tässä todellinen syy kestävyysvajeeseen.
 
vierailija
Vastaapa tähän äläkä venkoile: onko oikein, että nyt eläkkeellä olevat eivät ole maksaneet omia eläkkeitään, vaan nuorten ne pitää maksaa. Samalla kun nuorten eläköitysmisikää nostetaan ja eläkekertymää pienennetään koska on vihdoinkin tajuttu, ettei tämä pyramidihuijaus voi pysyä pystyssä. Eikö kuitenkin olisi vähän reilumpaa, että myös eläkeläiset osallistuisivat näihin talkoisiin niin, että eläkkeitä leikattaisiin tai niitä edes korotettaisiin ainoastaan inflaatiokorjauksin?
Nimenomaan, mutta kun eläkeelle pian siirtyvillä sedillä ja tädeillä on valtaa, koska he ovat tulojensa ja työuriensa huipulla ja keränneet pyramidihuijaustyöeläke"kassansa" melkein piripintaan, ja pystyvät näin vaikuttamaan poliitikkoihin, erityisesti oikeistopuolueisiin jotka ajavat vahvimmin tätä pyramidihuijausta.

Suurituloisimmat eläkeläiset pakenevat maasta veropakolaisina johonkin matalamman verotuksen maahan esim. Sveitsiin ja keskimääräistä parempituloiset eläkeläiset vievät kulutuksensa Espanjaan ym., jotta Suomen yhteiskunta jää nuolemaan näppejään näiden pyramidihuijareiden valumilta.
 

Yhteistyössä