Suomen ulkomainen maine on pilalla - tuhannet matut ovat pettyneet Suomeen ja annettuihin lupauksiin

  • Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Me olemme rikas valtio. Yksi maailman rikkaimmista. Siis taloudellisessa mielessä.
Henkisesti olemme köyhiä ja takapajuisia. Jos edes sodan kauhuja paenneet eivät täällä pysty asumaan vihamielisyyden vuoksi... Olen tästä surullinen.
Miksi suomalaiset ovat niin ahneita ja itsekkäitä? Omasta ei voi millään antaa toiselle jolla on vähemmän.
Meillä on myös hyvä koulutus ja siltikään emme pysty ottamaan huomioon ihmisten erilaista kulttuuria ja tapoja toimia. Tuomitsemme heti kaiken erilaisen. Vaikka se erilaisuus tekisi meistä myös henkisesti rikkaan valtion. Mutta raha taitaa suomalaiselle olla tärkeämpää kuin mikään muu. Jos joitakin auttaaksemme joudumme pienestä määrästä rahaa hetkeksi luopumaan niin olen kyllä itse siihen valmis.
Meillä on edelleen mahdollisuus muuttaa muiden käsityksiä maastamme ja sen asukkaista. Voimme yhdessä päättää toimia toisin ja toivottaa tulijat tervetulleiksi. Kohdella heitä Niinkuin lähimmäistä kohdellaan ja näyttää että Suomessa ei ole aina kylmää ja synkkää.
Näytetään heille lämmin kesä ja iloiset kesälomaa viettävät sosiaaliset ihmiset. Maineemme varmasti puhdistuu muiden silmissä :)
 
.......
Me olemme rikas valtio. Yksi maailman rikkaimmista. Siis taloudellisessa mielessä.
Henkisesti olemme köyhiä ja takapajuisia. Jos edes sodan kauhuja paenneet eivät täällä pysty asumaan vihamielisyyden vuoksi... Olen tästä surullinen.
Miksi suomalaiset ovat niin ahneita ja itsekkäitä? Omasta ei voi millään antaa toiselle jolla on vähemmän.
Meillä on myös hyvä koulutus ja siltikään emme pysty ottamaan huomioon ihmisten erilaista kulttuuria ja tapoja toimia. Tuomitsemme heti kaiken erilaisen. Vaikka se erilaisuus tekisi meistä myös henkisesti rikkaan valtion. Mutta raha taitaa suomalaiselle olla tärkeämpää kuin mikään muu. Jos joitakin auttaaksemme joudumme pienestä määrästä rahaa hetkeksi luopumaan niin olen kyllä itse siihen valmis.
Meillä on edelleen mahdollisuus muuttaa muiden käsityksiä maastamme ja sen asukkaista. Voimme yhdessä päättää toimia toisin ja toivottaa tulijat tervetulleiksi. Kohdella heitä Niinkuin lähimmäistä kohdellaan ja näyttää että Suomessa ei ole aina kylmää ja synkkää.
Näytetään heille lämmin kesä ja iloiset kesälomaa viettävät sosiaaliset ihmiset. Maineemme varmasti puhdistuu muiden silmissä :)
o_O Jooei.
 
vierailija
Me olemme rikas valtio. Yksi maailman rikkaimmista. Siis taloudellisessa mielessä.
Henkisesti olemme köyhiä ja takapajuisia. Jos edes sodan kauhuja paenneet eivät täällä pysty asumaan vihamielisyyden vuoksi... Olen tästä surullinen.
Miksi suomalaiset ovat niin ahneita ja itsekkäitä? Omasta ei voi millään antaa toiselle jolla on vähemmän.
Meillä on myös hyvä koulutus ja siltikään emme pysty ottamaan huomioon ihmisten erilaista kulttuuria ja tapoja toimia. Tuomitsemme heti kaiken erilaisen. Vaikka se erilaisuus tekisi meistä myös henkisesti rikkaan valtion. Mutta raha taitaa suomalaiselle olla tärkeämpää kuin mikään muu. Jos joitakin auttaaksemme joudumme pienestä määrästä rahaa hetkeksi luopumaan niin olen kyllä itse siihen valmis.
Meillä on edelleen mahdollisuus muuttaa muiden käsityksiä maastamme ja sen asukkaista. Voimme yhdessä päättää toimia toisin ja toivottaa tulijat tervetulleiksi. Kohdella heitä Niinkuin lähimmäistä kohdellaan ja näyttää että Suomessa ei ole aina kylmää ja synkkää.
Näytetään heille lämmin kesä ja iloiset kesälomaa viettävät sosiaaliset ihmiset. Maineemme varmasti puhdistuu muiden silmissä :)

Tämän on pakko olla vitsi. Siltä varalta, ettei ole, niin korjattakoon, että Suomi on taloudellisesti romahduspisteessä. Eletään velkarahalla ja elätetään myös muun maailman siirtolaisia velkarahalla. Olemme seuraava Kreikka.

Suomalaiset ovat nöyrää, vaatimatonta, rehellistä ja työteliästä kansaa. Erilaisuus hyväksytään täällä toisin kuin muslimimaissa ja takapajuisissa yhteiskunnissa. Sen sijaan rikollisuuta ja hyväksikäyttöä ei pidä hyväksyä. Suomea ei tarvitse tuhota lopullisesti ahneiden elintasosiirtolaisten takia, eikä Suomea pidä muslimisoida, koska se merkitsee paluuta pimeälle keskiajalle.
 
vierailija
Me olemme rikas valtio. Yksi maailman rikkaimmista. Siis taloudellisessa mielessä.
Henkisesti olemme köyhiä ja takapajuisia. Jos edes sodan kauhuja paenneet eivät täällä pysty asumaan vihamielisyyden vuoksi... Olen tästä surullinen.
Miksi suomalaiset ovat niin ahneita ja itsekkäitä? Omasta ei voi millään antaa toiselle jolla on vähemmän.
Meillä on myös hyvä koulutus ja siltikään emme pysty ottamaan huomioon ihmisten erilaista kulttuuria ja tapoja toimia. Tuomitsemme heti kaiken erilaisen. Vaikka se erilaisuus tekisi meistä myös henkisesti rikkaan valtion. Mutta raha taitaa suomalaiselle olla tärkeämpää kuin mikään muu. Jos joitakin auttaaksemme joudumme pienestä määrästä rahaa hetkeksi luopumaan niin olen kyllä itse siihen valmis.
Meillä on edelleen mahdollisuus muuttaa muiden käsityksiä maastamme ja sen asukkaista. Voimme yhdessä päättää toimia toisin ja toivottaa tulijat tervetulleiksi. Kohdella heitä Niinkuin lähimmäistä kohdellaan ja näyttää että Suomessa ei ole aina kylmää ja synkkää.
Näytetään heille lämmin kesä ja iloiset kesälomaa viettävät sosiaaliset ihmiset. Maineemme varmasti puhdistuu muiden silmissä :)
Höpö,höpö.Suurin osa noista nuorista miehistä ei pakene mitään sotaa.Ovat vaan turvapaikkaturisteja.Joo odotellaan vaan kesää niin nousee raiskausten määrä huippuunsa+pahoinpitelyt,ryöstely,mellakat yms.Katsopa siitä erilaisuudesta mv lehden eilinen video jossa laulaa Satu Sopanen siinä sulle sitä ERILAISUUTTA,kummankohan tavan haluamme Suomeen.Mä haluan ykköstavan,sä suvakkina rikastaisit maatamme sillä toisella tavalla.Avaa JO NYT silmäsi Ummikkosuvakki!!!!!!!!! Ja KATSO se video!!!!!!
 
vierailija
Höpö höpö vaan itsellesi! Onhan sitä yritetty moneen kertaan tolkuttaa että turvapaikanhakijat ovat syyllistyneet rikoksiin ihan häviävän pienellä prosentilla.
Kyllä yhä edelleenkin suomalaiset tekevät niitä rikoksia paljon enemmän. Ensi kesä ei tule tekemään tässä poikkeusta. Ihan turhaa mielestäni lietsoa pelkoa. Uskon että tuo pelon lietsominen on vaan keino näyttää omat natsisympatiat muka huolestuneisuuden varjolla.
Se että eri kulttuureista tulleet ajattelevat ja toimivat et tavoin kuin me on rikkaus. Se on sitä henkistä pääomaa josta aiemmin jo kirjoitin. Sitä mitä meiltä puuttuu. Itse pääomaa meillä kyllä on ihan tarpeeksi muillekkin.
Huomaa taas kun rasistisesti ajattelevilta loppuu järkevät argumentit aletaan haukkumaan. Kohta varmasti joku alkaa uhkailemaan ja fantasioimaan väkivallasta minua kohtaan. Aika omituinen ajatusmaailma.
 
inhoan sinua
Me olemme rikas valtio. Yksi maailman rikkaimmista. Siis taloudellisessa mielessä.
Henkisesti olemme köyhiä ja takapajuisia. Jos edes sodan kauhuja paenneet eivät täällä pysty asumaan vihamielisyyden vuoksi... Olen tästä surullinen.
Miksi suomalaiset ovat niin ahneita ja itsekkäitä? Omasta ei voi millään antaa toiselle jolla on vähemmän.
Meillä on myös hyvä koulutus ja siltikään emme pysty ottamaan huomioon ihmisten erilaista kulttuuria ja tapoja toimia. Tuomitsemme heti kaiken erilaisen. Vaikka se erilaisuus tekisi meistä myös henkisesti rikkaan valtion. Mutta raha taitaa suomalaiselle olla tärkeämpää kuin mikään muu. Jos joitakin auttaaksemme joudumme pienestä määrästä rahaa hetkeksi luopumaan niin olen kyllä itse siihen valmis.
Meillä on edelleen mahdollisuus muuttaa muiden käsityksiä maastamme ja sen asukkaista. Voimme yhdessä päättää toimia toisin ja toivottaa tulijat tervetulleiksi. Kohdella heitä Niinkuin lähimmäistä kohdellaan ja näyttää että Suomessa ei ole aina kylmää ja synkkää.
Näytetään heille lämmin kesä ja iloiset kesälomaa viettävät sosiaaliset ihmiset. Maineemme varmasti puhdistuu muiden silmissä :)
Nomutta, alahan vaan antamaan omistasi. Alat hengailemaan matujen ympärillä, niin saat antaa ruumiillisestikin kaikkesi :).
 
Liisa-Marja
Höpö höpö vaan itsellesi! Onhan sitä yritetty moneen kertaan tolkuttaa että turvapaikanhakijat ovat syyllistyneet rikoksiin ihan häviävän pienellä prosentilla.
Kyllä yhä edelleenkin suomalaiset tekevät niitä rikoksia paljon enemmän. Ensi kesä ei tule tekemään tässä poikkeusta. Ihan turhaa mielestäni lietsoa pelkoa. Uskon että tuo pelon lietsominen on vaan keino näyttää omat natsisympatiat muka huolestuneisuuden varjolla.
Se että eri kulttuureista tulleet ajattelevat ja toimivat et tavoin kuin me on rikkaus. Se on sitä henkistä pääomaa josta aiemmin jo kirjoitin. Sitä mitä meiltä puuttuu. Itse pääomaa meillä kyllä on ihan tarpeeksi muillekkin.
Huomaa taas kun rasistisesti ajattelevilta loppuu järkevät argumentit aletaan haukkumaan. Kohta varmasti joku alkaa uhkailemaan ja fantasioimaan väkivallasta minua kohtaan. Aika omituinen ajatusmaailma.
Ei minulta ainakaan puutu mitään, ei ole puuttunutkaan. Muihin kulttuureihin pystyy tutustumaan matkustelun puolelta. En kaipaa paskalle haisevia somalikämppiä lähelleni, enkä khat hajuisia naapureita.
 
viiierailija
Tätä mä justiinsa tarkoitin! Minä puolestaan toivon että uskallat murtaa vanhat kaavasi ja pääset tuosta ennakkoluuloisuudestasi. Sitten voit huomata kuinka paljon hyvää uudet tulijat voivat sinulle antaa :) Uusia herkullisia makumaailmoja, kulttuurin jossa perheestä ja läheisistä oikeasti välitetään, iloisesta ja avoimesta mielenmaisemasta... He kuitenkin ovat jo täällä! Pitää löytää se positiivinen puoli :)
Lähdepä sinä vittuun täältä ja anna muiden rauhassa elää suomalaista elämää.

:)
 
vierailija
Tätä mä justiinsa tarkoitin! Minä puolestaan toivon että uskallat murtaa vanhat kaavasi ja pääset tuosta ennakkoluuloisuudestasi. Sitten voit huomata kuinka paljon hyvää uudet tulijat voivat sinulle antaa :) Uusia herkullisia makumaailmoja, kulttuurin jossa perheestä ja läheisistä oikeasti välitetään, iloisesta ja avoimesta mielenmaisemasta... He kuitenkin ovat jo täällä! Pitää löytää se positiivinen puoli :)
Hauskoja nämä maahanmuuttoketjut, 9/10 tajuaa missä mennään ja sitten löytyy aina se yksi joka niin kuutamolla että oikeasti pelottaa. Sinä olet nyt se, onnea vaan.
 
vierailija
Lähdepä sinä vittuun täältä ja anna muiden rauhassa elää suomalaista elämää.

:)
En, anteeksi vain, lähde! Kuka täällä enää puolustaisi näitä hädänalaisia ihmisiä jos minun kaltaiseni kaikki lähtisivät? Mieluusti tietenkin lähtisin maahan jossa lämmintä ja ihmiset olisivat avoimempia ja iloisempia.
Mutta katson että minulla on täällä velvollisuuksia. Kaikki eivät saaneet syntyä tänne hyvinvoinnin keskelle. Se ei silti tarkoita etteikö heillä ole ihmisarvoa. Haluan pitää huolta että ihmisarvot kuuluvat kaikille. Myös sodassa kärsineille pakolaisille.
Siksi en lähde!
 
vierailija
En, anteeksi vain, lähde! Kuka täällä enää puolustaisi näitä hädänalaisia ihmisiä jos minun kaltaiseni kaikki lähtisivät? Mieluusti tietenkin lähtisin maahan jossa lämmintä ja ihmiset olisivat avoimempia ja iloisempia.
Mutta katson että minulla on täällä velvollisuuksia. Kaikki eivät saaneet syntyä tänne hyvinvoinnin keskelle. Se ei silti tarkoita etteikö heillä ole ihmisarvoa. Haluan pitää huolta että ihmisarvot kuuluvat kaikille. Myös sodassa kärsineille pakolaisille.
Siksi en lähde!
Kuulepas, kun ne hädänalaiset ovat vielä siellä lämpimissä maissa, joten voit ihan hyvillä mielin lähtesä sinne niitä auttamaan. Täällä on vain hyväkuntoisia sotilaita ja elintasoturisteja, jotka eivät apua tarvitse.
 
vierailija
Höpö höpö vaan itsellesi! Onhan sitä yritetty moneen kertaan tolkuttaa että turvapaikanhakijat ovat syyllistyneet rikoksiin ihan häviävän pienellä prosentilla.
Kyllä yhä edelleenkin suomalaiset tekevät niitä rikoksia paljon enemmän. Ensi kesä ei tule tekemään tässä poikkeusta. Ihan turhaa mielestäni lietsoa pelkoa. Uskon että tuo pelon lietsominen on vaan keino näyttää omat natsisympatiat muka huolestuneisuuden varjolla.
Se että eri kulttuureista tulleet ajattelevat ja toimivat et tavoin kuin me on rikkaus. Se on sitä henkistä pääomaa josta aiemmin jo kirjoitin. Sitä mitä meiltä puuttuu. Itse pääomaa meillä kyllä on ihan tarpeeksi muillekkin.
Huomaa taas kun rasistisesti ajattelevilta loppuu järkevät argumentit aletaan haukkumaan. Kohta varmasti joku alkaa uhkailemaan ja fantasioimaan väkivallasta minua kohtaan. Aika omituinen ajatusmaailma.
Katsoitkos jo sen videon?? Etpä tainnut katsoa....???? Siinä sitä rikastusta.KATSO SE VIDEO!!!!!! Mua on ihan turha haukkua natsiksi,en ole sitä vaan olen isänmaanystävä,sen vanhan isänmaan jonka nimi oli SUOMI Finlandia ei Rysslandia(vapauksien rajoitukset) tai Matulandia(haittamaahanmuutto).Joo ja Suomalaiset tekee enemmän rikoksia ...Hei haloo tottakai tekee meitä on 5 miljoonaa ,heitä 35.000. Jos otetaan tuo 35000 Suomalaista ja 35.000 matulaista niin kumpikohan voittaa rikostilastoissa...???Sun henkinen pääoma on sitä kun naiset tulee raiskatuiksi ja miehet hakatuiksi ja lapset raiskatuiksi...niinkö...? Kenelläköhän se outo maailmankuva on....??????
 
vierailija
Hauskoja nämä maahanmuuttoketjut, 9/10 tajuaa missä mennään ja sitten löytyy aina se yksi joka niin kuutamolla että oikeasti pelottaa. Sinä olet nyt se, onnea vaan.
Joo omat kuusivuotiaat naitetaan 50v.miehelle vaimoksi,siis myydään.Sukuelimet silvotaan.Jos tyttö ei suostu naimisiin niin hänet kivitetään hengiltä,omien sukulaisten toimesta.Vauvoja hakataan kepillä jalkoihin.Ja taaperoille opetetaan miten VALKOISEN pehmonallen pää irrotetaan puukolla.Näitäkö lämpimiä sukulaissuhteita tarkoitit... AVAA SILMÄSI JA ....KATSO MAAILMAA......
 
vierailija
En, anteeksi vain, lähde! Kuka täällä enää puolustaisi näitä hädänalaisia ihmisiä jos minun kaltaiseni kaikki lähtisivät? Mieluusti tietenkin lähtisin maahan jossa lämmintä ja ihmiset olisivat avoimempia ja iloisempia.
Mutta katson että minulla on täällä velvollisuuksia. Kaikki eivät saaneet syntyä tänne hyvinvoinnin keskelle. Se ei silti tarkoita etteikö heillä ole ihmisarvoa. Haluan pitää huolta että ihmisarvot kuuluvat kaikille. Myös sodassa kärsineille pakolaisille.
Siksi en lähde!
Väsynyttä provoilua.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Katsoitkos jo sen videon?? Etpä tainnut katsoa....???? Siinä sitä rikastusta.KATSO SE VIDEO!!!!!! Mua on ihan turha haukkua natsiksi,en ole sitä vaan olen isänmaanystävä,sen vanhan isänmaan jonka nimi oli SUOMI Finlandia ei Rysslandia(vapauksien rajoitukset) tai Matulandia(haittamaahanmuutto).Joo ja Suomalaiset tekee enemmän rikoksia ...Hei haloo tottakai tekee meitä on 5 miljoonaa ,heitä 35.000. Jos otetaan tuo 35000 Suomalaista ja 35.000 matulaista niin kumpikohan voittaa rikostilastoissa...???Sun henkinen pääoma on sitä kun naiset tulee raiskatuiksi ja miehet hakatuiksi ja lapset raiskatuiksi...niinkö...? Kenelläköhän se outo maailmankuva on....??????
No jos ihan totta puhutaan niin en todellakaan ole tota mieltä mitä olen tässä kirjoittanut! Mulla siis oikeasti on aivot :D
Halusin vaan kokeilla tuota suvaitsevaisten tapaa ajatella ja kirjoittaa. Oli aika hauska kokemus! Mihinkään tosiasiaan ei tarvitse reagoida. Mihinkään mitä ympärillä tapahtuu ei myöskään. Jauhaa vaan niitä samoja typeriä ulkoaopeteltuja mantroja ja laittaa hymiön perään.
Samalla voi suhtautua erimieltä oleviin alentavasti ja nostaa itseään muka toisten yläpuolelle kaikessa maailmaa syleilevässä hyvyydessään.
Ja se oli helppoa :) Jopa minä, tyhmä ja juntti rassisti siihen pystyin :D Keskustelu oli yhtä tyhjän kanssa, ei minulla ollut mitään annettavaa. Pelkkää aivopesun jargonia pystyin tuottamaan. Mutta samalla onnistuin halveksimaan suomalaisia oikein täysin rinnoin :D Niin ihanan suvaitsevaista :D
 
Tätä mä justiinsa tarkoitin! Minä puolestaan toivon että uskallat murtaa vanhat kaavasi ja pääset tuosta ennakkoluuloisuudestasi. Sitten voit huomata kuinka paljon hyvää uudet tulijat voivat sinulle antaa :) Uusia herkullisia makumaailmoja, kulttuurin jossa perheestä ja läheisistä oikeasti välitetään, iloisesta ja avoimesta mielenmaisemasta... He kuitenkin ovat jo täällä! Pitää löytää se positiivinen puoli :)
Mitähän ihmettä sinä olet nauttinut...

Aha, selvisikin jo. Suvasumppia.
 
vierailija
Voisin tällaisen kommentin päästää itsekin suustani, jos varaamani viiden tähden hotelli olisikin tasoltaan kolmen tähden hotelli. Turvapaikanhakijan suusta en ymmärrä tällaista kommenttia. Eikö se olekaan tärkeintä, että ei pommit pauku eikä kukaan tapa?
 

Yhteistyössä