Suomimies ei ulkomailla saa hetken rauhaa

  • Viestiketjun aloittaja hihku
  • Ensimmäinen viesti
wut
Palstamammat oikein säikähtivät, kun näin joutuvat panettelemaan ja vähättelemään :D

Aina se Suomalainen mies on väärässä ja vääränlainen. Palstamamman kuva suomalaisesta miehestä on 55-vuotias läski pappa, jolla on pieni ruttunen muna ja housut haisevat kuselta. On siinä teillä terve kuva miehistä.
 
Palstamammat oikein säikähtivät, kun näin joutuvat panettelemaan ja vähättelemään :D

Aina se Suomalainen mies on väärässä ja vääränlainen. Palstamamman kuva suomalaisesta miehestä on 55-vuotias läski pappa, jolla on pieni ruttunen muna ja housut haisevat kuselta. On siinä teillä terve kuva miehistä.



Hei hei hei...

Ei kuule kaikki.
En vaihda kotimaisesta koskaan mihinkään. Ne kulttuurierot joita ihmisten perheessä on riittää mulle ihan elämässä haasteiksi, En jaksaisi tehdä työtä esim. just sellaisen eteen , että olen nainen, olen ihminen, minulla on oma tahto ja mieli. Minä ajattelen, minä olen olemassa ilma sinua jne.
Useissa kulttuureissa (jotka ovat kauempana EU:sta) muuttuu käsitykset naisen ihmisarvosta omaisuudeksi.
En ole kenenkään omaisuutta, enkä tingi vapaudesta olla itseni.
 
Viimeksi muokattu:
"jep jep"
Huvittaa. Jos tää juttu olis ollut toistepäin että espanjaanot kiinnostuis suomalaisista naisista (mikä tietysti varmaan pitää paikkansa myös) niin johan olis joku surkimus mies rutkuttamassa että "no ku ne suomalaiset naiset on huoria, siitä se johtuu". Hupaisaa.

Mut hei. Suomimies on laatukamaa, suominainen ei ;)
 
[QUOTE="jep jep";30200942]Huvittaa. Jos tää juttu olis ollut toistepäin että espanjaanot kiinnostuis suomalaisista naisista (mikä tietysti varmaan pitää paikkansa myös) niin johan olis joku surkimus mies rutkuttamassa että "no ku ne suomalaiset naiset on huoria, siitä se johtuu". Hupaisaa.

Mut hei. Suomimies on laatukamaa, suominainen ei ;)[/QUOTE]



Höpö höpö. Ajattelen että meillä on tosi hyvin kaikki, naisilla ja miehillä. Me ollaan upea kansa ja meillä on mahtava historia.

Siellä varmasti on kuolemaa, perheväkivltaa..ja kaikkea, niin on muillakin.

En vaan lakkaa ajattelemasta tätä:

kun miehet olivat rintamalla, naiset neuloivat omilleen ja toisten miehille käsineitä, sukkia, myssyjä. Mies ja nainen oli samalla puolella, yhtä yhdessä.

Ihana yksinkertainen ajatus: yhdessä.

Naisia on arvostettu, arvostetaan, ei moitita meidän miehiä. Kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.

Uskon todella että miehet arvostavat naisiaan, kyllä he osaavat arvostaa sitä nakkisoppaa työpäivän jälkeen, ehkä vaan pitäisi opetella avoimesti puhumaan.

Sanokaan nyt miehet jotakin..eiks suomineito ole kuitenkin hyvä.. sitä samaa toivon naisilta.. ei meidän miehet "paskoja ole"..

On meissäkin "maanantaikappaleita" , mutta on niitä muuallakin.
 

Yhteistyössä