Suoraan sanottuna vituttaa Savannan bannaaminen...

  • Viestiketjun aloittaja "Mixu"
  • Ensimmäinen viesti
No jos vertaat SavannaMilannaVenakkoa johonkin tv sarjaan, niin voit olla varma että tauon jälkeen on luvassa uuden tuotantokauden ennennäkemättömät jaksot.

Käsikirjoittajan täytyy välillä saada levätä ja kerätä uusia ideoita ja juonenkäänteitä, ei voi olettaa että se nyt vallan tauotta jatkuis niin kuin jokin Kauniit ja Rohkeat, jotain rajaa, alkaa muuten toistaa itseään.

Monettako kertaa ne Ridge ja Taylor vai Brooke nyt onkaan menossa naimisiin?
 
"Repe"
Toivottavasti poliisi tutkii tätä Savannan sananvapaudenriistoa samalla kertaa kuin hänen haukkumisiaankin... Suomessa pitäisi olla näet sananvapaus.. Ei moderaattori voi bannata ihmistä vain siksi, että häntä vituttaa kun toisella on miljonääri ihailijana...
 
Htt
[QUOTE="Repe";22526820]Toivottavasti poliisi tutkii tätä Savannan sananvapaudenriistoa samalla kertaa kuin hänen haukkumisiaankin... Suomessa pitäisi olla näet sananvapaus.. Ei moderaattori voi bannata ihmistä vain siksi, että häntä vituttaa kun toisella on miljonääri ihailijana...[/QUOTE]

:D :D :D

Sulla ei taida olla mitään hajua siitä, mitä "sananvapaus" tarkottaa ja mitä oikeuksia YKSITYISELLÄ palstalla on.

Siis, toisinsanoen, kyllä TODELLAKIN VOI eikä ole mitään kysymystäkään laillisuudesta.
 
Itse en ole liiemmin seurannut ko. Savannan juttuja, enkä myöskään pysynyt kärryillä alter egoistaan, mutta joskus itsestänikin tuntuu, että banni olisi poikaa..mulle!!!!
Ei tulisi roikuttua palstalla hartioita kipeyttämässä.:x
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="Repe";22526820]Toivottavasti poliisi tutkii tätä Savannan sananvapaudenriistoa samalla kertaa kuin hänen haukkumisiaankin... Suomessa pitäisi olla näet sananvapaus.. Ei moderaattori voi bannata ihmistä vain siksi, että häntä vituttaa kun toisella on miljonääri ihailijana...[/QUOTE]

no hei haloo. voihan se mennà vaikka turun torille puhumaan, eikà sità viedà vankilaan kuten kuubassa tai kiinasssa. sananvapauden rajoittaminen on kyllà aika painava ilmaisu kun puhutaan vain nettikeskustelusta. ei tàmà ole niin suuri vaikustuspalsta, vai onko sittenkin???
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="joo";22529194]niin se menee, kiusattu poistetaan aina ryhmästä. ei kiusaajat, koska se olisi liian vaikeaa. suurin osa ihmisistä on kiusaajia ja mustamaalaajia ja parskanjauhajia.[/QUOTE]

noh todellinen kiusattu ei kyllà jaksaisi palstailla kiusattuna niin paljon vaan etsisi uudet piirit ja foorumit. joten en ole kanssasi samaa mieltà
 
Leukistinen aksolotli
Mä en ihan täysin ymmärrä sitä bannia... Kun täällä on ihan mustanakin ihmisiä, jotka nimittelee toisia, eivätkä saa bannia. Siis muutama miespuolinen tyyppi. Tai olevinaan miespuolinen. Noin esimerkiksi.
 
Norjasta
USKOMATONTA miten kateellista menoa tämä Suomen meno on taas. Nätti, nuori likka kertoo saaneensa ihailijan miljonääristä ja viettävänsä muutenkin elämysrikasta aikaa elämässään ja niin vaan hänet bannataan eikä hänen anneta jakaa iloaan. Lukekaa hyvät ihmiset tämän palstan säännöt, niissä ei ole mitään, minkä vuoksi hänet pitäisi estää tältä palstalta. Mielivaltaista toimintaa moderaattorilta, minä olisin ennemmin bannannut jonkun joku esimerkiksi haukkua räksyttää Savannalle kerta toisensa jälkeen. Savanna ei koskaan vastaa pahaan pahalla.
 
"joo"
Kuin suomalainen koululaitos, kiusattu voi aina vaihtaa vaikka koulua.. Tässä tapauksessa palstaa. Hyshys, ettei paha kiusaaja saa pahaa mieltä..

Toisaalta ymmärrän sen että häntä halutaan suojella, mutta ne tiedoilla revittelijät on ihan muuta porukkaa. Täällä on moni, moni muukin omalla naamallaan..
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="Mamma italiana";22529306]mutta venakolle on varmaankin itselleen selitetty bannin syy, eikò? se riittàà[/QUOTE]

Mut jos se oikeesti tietäis ja tajuais syyn, se ei aina olis bannissa.

Ja siis... Kyllä mun mielestä bannit pitäs olla perusteltavissa ihan yleisesti, en tarkota, että jokainen banni erikseen, vaan selvät säännöt.

Jos monen keskustelut aloittaminen on provosointia, niin kuinka on mahdollista, että tatuoitu jätkä kelluu täällä kumminkin aina ja aina vaan...
 
"vieras"
USKOMATONTA miten kateellista menoa tämä Suomen meno on taas. Nätti, nuori likka kertoo saaneensa ihailijan miljonääristä ja viettävänsä muutenkin elämysrikasta aikaa elämässään ja niin vaan hänet bannataan eikä hänen anneta jakaa iloaan. Lukekaa hyvät ihmiset tämän palstan säännöt, niissä ei ole mitään, minkä vuoksi hänet pitäisi estää tältä palstalta. Mielivaltaista toimintaa moderaattorilta, minä olisin ennemmin bannannut jonkun joku esimerkiksi haukkua räksyttää Savannalle kerta toisensa jälkeen. Savanna ei koskaan vastaa pahaan pahalla.
Hyvä että naimisissa oleva pienten lasten äiti viettää "elämysrikasta" aikaa elämässään, juoksee näiden miljonäärien matkassa kun voisi olla kotona lastensa ja miehensä kanssa :)
 
"Mamma italiana"
Mut jos se oikeesti tietäis ja tajuais syyn, se ei aina olis bannissa.

Ja siis... Kyllä mun mielestä bannit pitäs olla perusteltavissa ihan yleisesti, en tarkota, että jokainen banni erikseen, vaan selvät säännöt.

Jos monen keskustelut aloittaminen on provosointia, niin kuinka on mahdollista, että tatuoitu jätkä kelluu täällä kumminkin aina ja aina vaan...
noh, moderaattorit voivat selittàà bannin syyn mutta eivàt taata sità ettà bannattu TAJUSI syyn.

tàssà on kaksi eri asiaa myòs eli mahdollinen provosointi ja mahdollinen bannatun suojeleminen (eiks teillà kerrota esim lehdissà yms tàmmòsistà tapauksista ja mihin nen saattavat TODELLA johtaa? ihmettelen)
 

Yhteistyössä