Suositelkaa hoitoainetta yms.

Eli ois hakusessa joku todella hyvä hoitoaine TODELLA huonossa kunnossa oleville hiuksille. Nyt on mun tukka nimittäin siinä pisteessä että se on alkanu pahasti katkeilee juurista, oon siis vaalentanu hiuksia ihan liikaa ja tässä lopputulos, hiukset eivät myöskään kasva mun mielestä enää ollenkaan eli leikattavakin on. Kaljuks en haluis vetästä kuitenkaan vaikka se ois ehkä tässä tilassa paras ratkasu :D Nyt pitäs löytää (varmaankin kampaamosta) jotkut hyvät hoitavat aineet millä sais vähän elvytettyä näitä.. huomenna meen ostaa tumman hiusvärin että ei tarvii värjätä enää juurikasvuja piiloon (niinku on joutunu tekee kokoajan tän vaaleen kanssa.) mut siis, antakaas neuvoja.
 
,,,,,,,,,,
Oon kokeillu miljoonia erilaisia, mutta ehdoton aine on Davinesin Love sarjan hoitoaine! Siis parempaa saa hakea! Onhan tuo vähän hinnakkaampi, mutta riittosa, pieni määrä riittää. Oikeesti, kokeile, et voi pettyä :)
 
"blondi"
Mä käytän Franck Provostin tuotteita jotka on tarkoitettu vaurioituneille hiuksille. Itse vaalensin hiukseni mustasta platinablondiksi joten voit kuvitella hiusten kunnon :D Todella hyvin ovat sekä shampoo että hoitoaine toiminu, ja on myös tosi riittoisia (käytössä jo yli puoli vuotta) ja edullisia.
 
[QUOTE="blondi";24325624]Mä käytän Franck Provostin tuotteita jotka on tarkoitettu vaurioituneille hiuksille. Itse vaalensin hiukseni mustasta platinablondiksi joten voit kuvitella hiusten kunnon :D Todella hyvin ovat sekä shampoo että hoitoaine toiminu, ja on myös tosi riittoisia (käytössä jo yli puoli vuotta) ja edullisia.[/QUOTE]

niitä saa vissiin marketeistakin nykyään? arvaappa monta kertaa mä oon värjänny 3 vuoden aikana mustasta platinaks, punaruskeesta, ruskeesta, mustasta... lista on loputon ja tehny just joka kerta niin että kaikki värinpoistot ja värit peräjälkeen päähän ja sit ku blondi on pysyny pidemmän aikaa niin joutuu värjää niitä juuria piiloon ja keltasuutta tasasin väliajoin. + suoristan hiuksia ja seki tekee hyvää. huuuh mitä oonkaan tehny mun kauniille pitkille kiharoille :'(
 
"blondi"
niitä saa vissiin marketeistakin nykyään? arvaappa monta kertaa mä oon värjänny 3 vuoden aikana mustasta platinaks, punaruskeesta, ruskeesta, mustasta... lista on loputon ja tehny just joka kerta niin että kaikki värinpoistot ja värit peräjälkeen päähän ja sit ku blondi on pysyny pidemmän aikaa niin joutuu värjää niitä juuria piiloon ja keltasuutta tasasin väliajoin. + suoristan hiuksia ja seki tekee hyvää. huuuh mitä oonkaan tehny mun kauniille pitkille kiharoille :'(
Joo, saa ihan marketista. Noissa värinpoistoissa kannattaa olla maltillinen ;) Itsekin tein niitä liian monta koska luulin että saisin keltaisuudenkin pois kun teen vaan enemmän värinpoistoja :ashamed: Mutta siihenhän vaaditaan tuhkasävyä ja hopeashampoota. Ja hopeashampoota kannattaa käyttää n. joka toinen pesu niin että sekoittaa sitä ekaks hoitikseen ja antaa vaikuttaa 5-10 min ja sit pesu ja hoitis kuten tavallisesti.

Hyvää tuhkasävyä en oo koskaan saanu itse värjäämällä, jotenkin mun hiukset kellertää niin paljon et vaan kampaajal saa hyvä sävyn... (ilmeisesti markettivärit ei ole tarpeeksi tehokkaita)
 
"Takkutukka"
Suosittelen lämmöllä Kerastase Ultime-seerumia. Silottaa ja hoitaa korpputkin hiukset uskomattoman pehmeiksi ja kiiltäviksi. Olen kokeillut lähes kaikki kampaamoiden tökötit mutta mitään tämän kaltaista en ole ennen löytänyt. Aivan huippu tuote.
 
[QUOTE="Takkutukka";24325773]Suosittelen lämmöllä Kerastase Ultime-seerumia. Silottaa ja hoitaa korpputkin hiukset uskomattoman pehmeiksi ja kiiltäviksi. Olen kokeillut lähes kaikki kampaamoiden tökötit mutta mitään tämän kaltaista en ole ennen löytänyt. Aivan huippu tuote.[/QUOTE]
Kerastasella on hyvät tökötit.
 

Yhteistyössä