Suositelkaa mulle hyvää astianpesukonetta

  • Viestiketjun aloittaja hj
  • Ensimmäinen viesti
Piti käydä kurkkaamassa tuo oman koneen merkki. On ollut nyt vuoden ajan ja toimii hienosti. Kiireiseen iltaan lasten kanssa sopii hyvin koneen pikaohjelma, joka pesee astiat alle 1/2 tunnissa. Merkki oli electrolux ja olikohan esg. Tosi yksinkertailen ja helppo käyttää. Koneeseen mahtuu mukavasti 4 hengen astiat.
 
Kiitos näistä :) OIsko lisää kokemuksia? Mua kiinnostais semmonen jossa ois kolmas pesutaso.....ainaki Miele ja Whirlpool valmistaa niitä?

muoks. No voi kökkö, kävin välillä kerhon puolella ja piti kirjautua enkä muistanu kirjautua ulos ku tulin tänne takas. Tuleekohan mulle nyt bannia :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Suosittelen ehdottomasti Mieleä, on tyyris mutta hintansa väärti ja ihanan hiljainen.
Joskus meillä oli joku zanussi tai muu halpis, mutta siinä oli tosi heikko pesutulos.
 
[QUOTE="vieras";22576672]Suosittelen ehdottomasti Mieleä, on tyyris mutta hintansa väärti ja ihanan hiljainen.
Joskus meillä oli joku zanussi tai muu halpis, mutta siinä oli tosi heikko pesutulos.[/QUOTE]

Gigantin sivuilla äsken vertailin noita whirlpoolin ja mielen samanhintaluokan koneita niin mielen koneessa vähän suurempi vedenkulutus, mahtuu vähän vähemmän astioita ja lyhyin pesuohjelma on vähän pitempi. Jotain muuta löytyy myös mm. jäljellä oleva pesuaika jne. Mielen koneessa vastaavasti löytyy lapsilukko ja useampi lämpötila.
 

Yhteistyössä