Suosittele mulle sun suosikkiballeriinoja? Niitä kenkiä.

  • Viestiketjun aloittaja hiops
  • Ensimmäinen viesti
hiops
Nyt saa kehua kenkiään ja auttaa tuntematonta löytämään hyvät kengät. Eli päivän hyvä työ tulee tehtyä ja silleen.

Eli jos omistat kauniit ja mukavat balleriinat, jotka ovat väriltään mustat tai ruskea/beige/konjakki ja vielä aitoa nahkaa (ei ole pakko olla jos muuten kivat), niin ole kiltti ja kehu niitä tässä. :)

Mikä merkki ja mistä ostit? Ja miksi niistä tykkäät.

Olen itse sitä mieltä että jokaisella naisella tulee olla luottosuosikkibaltsut, mun omat vaan on vielä hukassa. :/
 
Omat uudet suosikkiballerinat ovat ehdottomasti vähän aikaa sitten tilaamani mustat merkiltä Marian. Nämä ballerinat löytyivät Spartoon alesta. Ne ovat mukavat jalassa, sopivat helposti yhteen erilaisten asujen kanssa ja niitä voi käyttää oikeastaan missä tilanteessa tahansa.

Tässä vielä linkki kyseisen mallin sivulle
 
Viimeksi muokattu:
"amalia"
Mä olen tykännyt Pretty Ballerinasin ballerinoista.
Mulla on mustat, ihan perusmalli jossa pieni ruusuke päällä.
Ovat nahkaiset, pohja (jotain synteettistä materiaalia, kumia luulisiin) on riittävän jämerä, mutta kevyt. Molemmat ihan perusvaatimuksia hyvälle käyttökengälle.

Brandosilta ostin n. vuosi sitten loppukesästä. En ole niitä paljon käyttänyt mutta ovat niin hyvät että ajattelin ostaan alennusmyynnistä uudet Pretty Ballerinasit (nuderuskeat jos löytäisin).
 

Yhteistyössä