Suosittele tukevia imetysliivejä!!

Leveillä olkaimilla.. värillä ei niin väliä. Sekä mistä edullisesti imetys yöpaita? tähän asti oon käyttäny imetystoppia mut haluis myös ihan rehellisen yöpaidan ni ei tartteis palella.
 
"zenn"
Mä vannon hotmilkin nimeen. Tukevia ja hyvännäköisiä, kuten alusvaatteeni ennen lapsensaantia. Minulla on pakkomielle, että alusvaatteiden pitää olla yhteensopivia ja kauniita ja jopa paremmannäköisiä kuin vaatteet niiden päällä :D Itse olen niitä ostellut figleavesin ja www.nursingbra-shop.co.uk :n alennuksista.
 
[QUOTE="zenn";22842981]Mä vannon hotmilkin nimeen. Tukevia ja hyvännäköisiä, kuten alusvaatteeni ennen lapsensaantia. Minulla on pakkomielle, että alusvaatteiden pitää olla yhteensopivia ja kauniita ja jopa paremmannäköisiä kuin vaatteet niiden päällä :D Itse olen niitä ostellut figleavesin ja Nursing Bras - FREE UK Delivery :n alennuksista.[/QUOTE]

mulle sillä merkillä tai esteettisyydellä ei ole niin väliä pää-asia et ovat hyvän tuntoiset päällä sekä antavat tilaa liikkua, mutta myös tukevat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidinrakkaus<3;22842993:
Itse olen tykännyt kapp hallin myymistä liiveistä eniten...
mul on ollu niitä kans, mut haluaisin leveämmillä olkaimilla.. kotona sisäoloissa ihan ok, mut sit ku kumartelee, tai liikkuu muuten enempi ni en ole tykänny.
Yökäytössä oon aikapaljon pitäny niitä carriwelin pehmoliivejä, varsinkin näin imetyksen alussa kun rinnat on turvoksissa ja arat
 
"zenn"
mulle sillä merkillä tai esteettisyydellä ei ole niin väliä pää-asia et ovat hyvän tuntoiset päällä sekä antavat tilaa liikkua, mutta myös tukevat.
Ainakin minulle nuo ovat täyttäneet myös nuo vaatimukset, toisin kuin ainakin hm:n tai lindexin liivit, muita en taida olla kokeillutkaan. Minulla oli loppuraskaudesta ja alkuimetyksestä valtavat, raskaat rinnat, mutta olo oli mukava kun tuollaiset oli päällä.
 
Nykyinen rupsahtanut A
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_76&products_id=1857

Nämä oli aivan huiput! Ihanan pehmeät, kätevät ja kuin ei olisi ollut liivejä ollenkaan! Ja sitten kesällä oli ihana laittaa nuo ohuet toppaukset liiviin, niin ei näkynyt liivin suojukset tai nännit ohuen kesäpaidan läpi. Laitoin liivit tarkasti jemmaan, et saan ne taas käyttöön jos joskus vielä raskaana.

Itellä oli ennen raskautta kuppikoko B ja se pysyi myös raskauden aikana. Mutta veljen vaimolla oli varmaan DD ellei E ja käytti nuita samoja liivejä. Sanoi, että oli hyvät, mutta jos olis isommat tissit ollut, niin sitten olis voinut "repsahtaa". Mutta tuolla verkkokaupassa on aika laaja valikoima muitakin.

Että vinkiksi tämmöinen.
 

Yhteistyössä