Suosittelen muuten..

  • Viestiketjun aloittaja mie vain ilmoittelen
  • Ensimmäinen viesti
mie vain ilmoittelen
tätä blogia käydä katsomassa :)

http://seipu.vuodatus.net/


Kävin selailee jälleen blogeja ja tämä pisti silmiin.. Muistathan jättää sanasen kun vierailet?
 
mie kans
Joo kävin lukasemassa.. Ihanaa mummin onnea :) Toivon vaan sydämestäni, että hänen miniänsä on vähän ymmärtäväisempi kuin minä aikoinaan. Oma anoppini sekosi täysin poikani synnyttyä ja sen jälkeeen sekosin minä.. En vaan jaksanut uunituoreena äitinä sitä hehkutusta.. Omat tunteeni olivat vasta heräilemässä ja yritin tutustua vauvaani..Kun siinä samalla mummi kaartoi pihaan joka ilta sylittelemään hänen kultaansa.. Illat kuuntelin kuinka hän rakastaa ja plaa plaa plaa.. Niin ja siinä sivussa hän toivoi, että voisin mennä tekemään jotakin muuta..kun heillä on kahden keskeisiä juttuja..
Vieläkin asian muistelu saa minut pahalle tuulelle. Olen jopa katkera siitä, etten osannut kieltää hänen vierailujaan. Hiljaa vaan hyväksyin kaiken ja nyt omat muistoni taaperoni vauva ajasta on aika sekavia.. mummi vaan kävi tutustumassa pieneen :) Niin ja minä sitten siinä sivussa :) No ehkä vähän kärjistän asiaa, mutta muistakaa mummit..että tuore äiti voi olla todella herkkä ja tarvitsee sitä omaa aikaa vauvansa kanssa!! Toki tekin sitä sitten saatte, mutta älkää olko niin hyökkääviä! Mulla on pienen pieni vauvan alku mahassa ja toivon, että nyt kaikki menisi vähän toisin :)
Mutta kuitenkin, onnea ko mummille :)
 

Yhteistyössä