suosittu bloggaaja suuttui blogissaan. ei kestä kommentteja juurikasvusta.

  • Viestiketjun aloittaja "xxxxxxx"
  • Ensimmäinen viesti
"xxxxxxx"
siis aivan törkeää tuollainen lukijoiden kohtelu. ihan totta vain puhuivat tämän bloggaajan hiuskuontalosta miten näyttää niin homssuiselta wt:ltä. eikä nyt näytä julkaisevan mitään kommentteja, lähetin kaksi mutta kumpikaan ei ilmestynyt blogiin. musta on jotenkin huvittavaa että laittaa hienot vaatteet päälle ja huulipunaakin mutta ei tee mitään juurikasvulleen ja sitten raivoaa niille jotka asiasta huomauttaa. sitten vain huudetaan että pitäkää huoli omasta juurikasvusta.

Värikäs Elämäni: Värikästä talvipukeutumista
 
"Vierailija"
No mutta josko hän tykkää, että hiusten juuri on harmaa?

Liukuväri; harmaa juuri, punainen latva? :D

Se hänelle sallittakoon. Kuka tämä pipsa edes on, kun kaikki hänestä aina puhuvat?
 
plööö
[QUOTE="Vieras.";29332197]En tiedä, mutta mulle tuli ikäkriisi kun katsoin naisen kuvaa ja sivun laidassa olevaa syntymävuotta.

'83?[/QUOTE]

niin se on 30vee mitä sitte? eikä sen hiukset oo harmaat. ihan tyhmää valittaa jostai juurikasvuist. pipsahan on ton jo tehnyt aikoja sit selväks et häntä se ei haittaa. eikä pitäs haitata muitakaan ku ei oo niiden hiukset. et ihan järkikommentin oli pipsa tonne laittanu.
 
[QUOTE="Vierailija";29332187]No mutta josko hän tykkää, että hiusten juuri on harmaa?

Liukuväri; harmaa juuri, punainen latva? :D

Se hänelle sallittakoon. Kuka tämä pipsa edes on, kun kaikki hänestä aina puhuvat?[/QUOTE]
Ei mitään käryä, ihmetellyt samaa. Olen jopa alkanut epäillä, että tuo random-bloggari kävisi itse välillä heittämässä keskusteluforumeille noita "katsokaa mitä kauheeta tuolla värikkään pipsan blogissa nyt on!" -viestejä.

Hyviä nuo kommentit, tosin :D "Ooh la la miten naisellinen kokonaisuus!" Itselleni tuli kuvista etupäässä mieleen, että tuo bloggaaja on varmaan syönyt pari naista.
 
Mitä väliä mitä toisen päässä on? Mitä väliä mitä toisen päällä on? Mitä ylipäänsä väliä? Ehkä kannattaisi ihan keskittyä siihen omaan tukkaansa ja vaatteisiin. Mitä pahaa tämä henkilö on tehnyt, että joku jaksaa vatvoa hänen asioitaan pitkin somea?
 
"hmm"
Yöllä ainakin AV:lla joku pohti että tuo Pipsastalkkeri olisi joku sen kaveri tai ex-kaveri. Alan itse kumartumaan tuon vaihtoehdon puolelle. En siis usko että Pipsa itse tehtailisi ainakaan ihan tällaisia kirjoituksia. Ja miks sen tarvitsee edes mainostaa kun mitä olen ymmärtänyt niin taitaa olla ihan suosittu blogi ihan muutenkin?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
no joo
Miks pitää kommentoida toisen juurikasvua? Onko kommentoija niin ääliö, että kuvittelee, ettei kommentoitu itse näe peiliin katsoessaan sitä?

Voi nyt helvetti sentään.
 
"vieras."
Mä en löytänyt kohtaa, jossa suuttui. Itekin sanoi kommentoivansa takaisin ihan hymyssä suin. Se yksi arvostelijahan siinä vähän nolkkiinsa otti. Mä en ole kyseistä blogia seurannut, joten en tiedä tästä Pipsasta mitään. Mutta toi on se vaikutelma, jonka tästä sain.
 
pipsa suuttuu
"PipSa / Piia Viena - Värikäs Elämäni14.12.2013 19.09

Tämän tyyliset kommentit on tarkoitusperiltään aina loukkaavia joten tuskimpa oikeasti olet pahoillasi. Mielipiteitä saa aina esittää mutta onko teidän pakko olla AINA niin loukkaavia kun niitä esitätte. Tai siis kyllä, sehän teidän päätarkoituksenne yleensä onkin. Loukata. Mä ainakin mietin kahdesti mitä kirjoitan nettiin tai sanon suustani, ihan siksi että mä en halua koskaan tahallani loukata ketään vaikka olisinkin asioista tai asuista eri mieltä. Tai jos sanon sen eriävän mielipiteeni niin teen sen kuitenkin niin ettei toinen taatusti siitä loukkaannu.

Ja onhan nämä jutut muutenkin nähty. Sanotaan ilkeästi, minä kommentoin takaisin ja seuraavassa hetkessä keskustelupalstat täyttää kaikenlaisista Pipsa aiheisista valituksista. Joo, kyllä mä tiedän noista vaikka en niillä käy - blogilla kun on monia lukijoita jotka ilmoittelevat näkemäänsä ja ovat mukavia sekä ilmiantavat noita aiheita. Mä en vaan käsitä joitakin, vaikka eipä kai mun tarvitsekaan muuten kuin sen verran että jos on niin kakka blogi niin miksi tieten tahtoen tunkeutuu tänne paskaan. Et itelleen vois tehdä sen palveluksen ja jättää tulematta jos verenpaineet lähtee aina nousuun. ;)"



" Voi huokaus, taasko se alkoi. Asiahan on niin että mun tukka, mun juurikasvu ja that's it. Mä en vieläkään ymmärrä miks hitossa te aina saattekin asiat käännettyä toisinpäin. Ja mitä te edes välitätte? Te tiedätte etten mää ole sellainen nainen ja bloggaaja joka kuluttaa minuutteja aikaa ulkonäkönsä eteen. Mä tykkään olla näin. Sinä hyvä anonyymi otat nyt itse sen herneen nenään kommentista, joka ei edes ollut sinulle osoitettu vaikka juurikasvusta mainitsitkin.

Kyllä, voisin ostaa joka 2kk välein punavärin ja värjätä juurikasvun pois mutta mää en edelleenkään ala tekemään sitä sen takia että osa lukijoita ajattelee että mun pitää näin tehdä. Musta on jotenkin ihan kamalaa miten paljon te SYYLLISTÄTTE MUA tuollaisesta. Niin tylyltä kun tämä nyt kuulostaa ja siksi sanonkin sen ettei tarkoitus ole olla näin tyly mutta huolehtikaa vain omista juurikasvuistanne. Ja sanon itse tämän ihan hymyssä suin. Että TE teette nyt ihan turhaan kärpäsestä härkäsen.

Antakaa mun ihan rauhassa olla punatukkainen, kamalalla juurikasvulla elelevä homssuinen WT, jos niin kerran haluan. :) "
 
"Pipsa suuttuu" viestin lainauksissa ei minusta näy erityistä suuttumusta. Bloggaaja sanoo takaisin, melko suoraan, ja ihan aiheesta.

Voi kun joku voisikin kertoa mulle MIKSI kirjoittaa anonyymina inhottavia kommentteja jollekin tuntemattomalle bloggaajalle??? Mitä siitä saa? En vain pysty ymmärtämään, voi kun joku valaisisi mua!!

Ainoa normaali tapa (ellei halua sitten ilokseen provosoida, mutta tuo on tylsää ja huonoa provosointia) reakoida on jättää lukematta blogit ym., jotka saavat näkemään punaista.
 
"Joo"
musta kans pipsa sanoi tuossa vaan suoraan mutta ehkä ne ajattelee sen suuttumisena kun pipsahan on yleensä aika säyseä. mut totta se puhuu et turha sitä on lukijoiden vuoksi niitä hiuksia värjätä. kohtahan se saisi tehdä kaiken niinkuin ne lukijat sanoo. ja niillähän tuntuu olevan valitettavaa vähän kaikesta.
 
no joo
No kyllä säkin ap suuttuisit, jos joku ääliö tulis sulle sönköttään, että sulla on juurikasvua (siis jos sulla semmoista olis). Etkö ajatteliskin, että eikö tuo v***upää tajua, että tiedät sen sanomattakin?

Se on vähän nii, että hullu ei huomaa ja fiksu jättää sanomatta.
 
"ffff"
en tajua tuota. pitää tyyliblogia ja pitää kauniista vaatteista mutta miksei voi pitää kuontalostaan parempaa huolta. muutenkin aika outoa tuo huulipunan käyttö kuvassa kun eihän se meikkaa? mitä se oikein huijaa.
 
Ei tajua
Mikä helvetti ihmisiä oikein ärsyttää tuossa Pipsassa?? Täällä on viikkoittain jotain marinaa aiheesta. Sekö siinä vain on niin kamalaa että joku uskaltaa olla oma itsensä?
 

Yhteistyössä