Surkeimmat vanhemmat saavat erityislapsia.

  • Viestiketjun aloittaja onko näin?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="...";28456751]Surkeat vanhemmat saa vammaisen lapsen?[/QUOTE]

Pettämätöntä logiikkaa, kertakaikkiaan. Kyllä nyt on ollut sinun vanhemmissa ainesta kun sinulle on kehkeytynyt tuollainen syy-seuraus suhteiden taju. Ja osaat vielä kirjoittaa, hyvä hyvä.
 
"..."
[QUOTE="vieras";28456766]Pettämätöntä logiikkaa, kertakaikkiaan. Kyllä nyt on ollut sinun vanhemmissa ainesta kun sinulle on kehkeytynyt tuollainen syy-seuraus suhteiden taju. Ja osaat vielä kirjoittaa, hyvä hyvä.[/QUOTE]

Ap esitti, että surkeat vanhemmat saa erityislapsia. Esitin vastakysymyksen ap:lle, että tosiaanko esim. vammainen lapsi (erityislapsi) on surkeiden vanhempien aikaansaannos. (Mielestäni tuollainen syy-seuraus-suhteiden taju on aika pettämätöntä logiikkaa.) Kirjoitustaidossani ei pitäisi mitään suurta vikaa olla myöskään, kiitos vain.
 
"vieras"
[QUOTE="...";28456843]Ap esitti, että surkeat vanhemmat saa erityislapsia. Esitin vastakysymyksen ap:lle, että tosiaanko esim. vammainen lapsi (erityislapsi) on surkeiden vanhempien aikaansaannos. (Mielestäni tuollainen syy-seuraus-suhteiden taju on aika pettämätöntä logiikkaa.) Kirjoitustaidossani ei pitäisi mitään suurta vikaa olla myöskään, kiitos vain.[/QUOTE]

En huomannut kysymysmerkkiä, joten pahoittelen. Mutt ap:lla saattaa olla looginen ajattelu hukassa, tai siis on.
 
Siinä mielessä ap voi olla oikeassa, että jos on suvussa adhd:ta, niin se voi periytyä lapselle. Usein adhd-lapsen jompikumpi vanhempi on adhd ja saattaa hoitaa lasta adhd:maisesti eli vähän huolimattomasti. Kun taas jos adhd-lapsella on huolehtivat vanhemmat niin se rauhoittaa lapsen oireilua paljon, joskaan ei paranna itse sitä sairautta kun se on neurologista alkuperää.
 
pettynyt jälleen
On se kummallista, että jo lapsen siittämisvaiheessa todetaan surkeaksi vanhemmaksi. Ei saa edes mahdollisuutta olla hyvä. Miten epäoikeudenmukaista! :(

Vaadin muutosta!
 
"joo"
[QUOTE="Ope";28456987]Faktaa on ainakin se, että surkeat vanhemmat kasvattavat käytöshäiriöisiä ja koulukiusaajia lapsistaan.[/QUOTE]

Totta, mutta ne eivät ole erityislapsia.
 
"nainen"
Mä olen kauhistunut, miten typeriä ihmisiä oikeasti voi olla olemassa, varsinkin palstalla.
Mitäs jos aloittaja menisi keskustelemaan aiheesta jonkun erityislapsen äidin kanssa vaikka, jonka näkee puistossa?
Voisi tulla antoisampi keskustelu kuin täällä.

Onko muuten typeryys ja suvaitsemattomuuskin periytyviä?
 
ssss
[QUOTE="nainen";28457013]Mä olen kauhistunut, miten typeriä ihmisiä oikeasti voi olla olemassa, varsinkin palstalla.
Mitäs jos aloittaja menisi keskustelemaan aiheesta jonkun erityislapsen äidin kanssa vaikka, jonka näkee puistossa?
Voisi tulla antoisampi keskustelu kuin täällä.

Onko muuten typeryys ja suvaitsemattomuuskin periytyviä?[/QUOTE]

Ilmeisesti teiltä jäi kokonaan lukematta se älynväläys, johon tämä ketju lienee vastine :D
 
Tämähän on tarkoittaisi sitä että olen onnistunut olemaan ensin hyvä vanhempi, sitten hyvä&surkea ja vielä kerran hyvä, meillä kun on 4-lasta ja toinen kaksosista erityislapsi??? hmmm..mielenkiintoista?:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä